• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - Y0L0
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Calderson
    -Harry Edward Styles Gezocht!


    Meisjes (Nog 2 gezocht):
    - Annabelle Sophia Loverose – Glucio
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    -
    -




    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D echte leeftijd):
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Familie:
    Extra:


    Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 19:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Mweheheh XD Woon je ver van Keulen af? Ik namelijk wel , dat was de rede ook waarom ik die brief aan haar gaf XD


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    XD
    Nope, 2 uurtjes rijden ^^
    Ahwww, zo ken ik nog iemand die ook wou maar dan moest ze 6 uur rijden


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ik woon helemaal in het westen.. hihi XD


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Haha ahw, ik in het zuiden XD


    The expert in anything, was once a beginner.

    Overexposed schreef:
    @Rider, ik maak denk ik vanavond de moeder van jouw personage aan. Als je dit goed vind natuurlijk (:


    Als je die nog wilt aanmaken, mag dat.

    @iedereen Ik maak de RPG morgen begin avond aan, aangezien er dan aardig wat mensen kunnen en de rest kan dan gewoon maandag een beginpost schrijven. Alle jongens die er dan niet zijn, ik zorg ervoor dat de jongens in de schuur gedropt worden. Vanaf dan kan sws gewoon iedereen zijn eigen gang gaan. (Ja, ik ben nu net thuis ja :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Okkiee ;D Ik kan denk ik wel^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik kan ook ^^


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ik zal kijken of ik kan...


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Oké, ik open gewoon het topic en zet erbij dat alle jongens die aankomen, gewoon door de boer naar de schuur gebracht worden met hun spullen. Dan kan iedereen doen wat hij/zij wilt en kan iedereen gewoon aankomen wanneer hij/zij wilt.


    Happy Birthday my Potter!

    Okiee ;D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Topic 1


    Happy Birthday my Potter!

    I'm here =D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Rider schreef:
    (...)

    Ik kan de foto niet zien :c

    Heb even een andere foto neergezet :3


    We need to start feeling our heart <3

    Nieuwe Louis gezocht! Ook mensen die al meedoen aan de RPG mogen de rol op zich nemen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik voel me heel erg binnendringend.xD Ach ja...

    Rol: One Direction member, bandlid.
    Naam: Louis William Tomlinson.
    Bijnaam: Lou, Boo Bear.
    Leeftijd (1D echte leeftijd): 21 jaar. (Denk ik! Ik vergeet Louis altijd...:$ Erg eigenlijk.)
    Uiterlijk (met foto):



    Karakter: Louis is energiek, druk en humoristisch. Hij heeft zijn lach altijd op en zijn opmerkingen altijd klaarstaan. Toch kan hij ook serieus zijn op de momenten als het nodig is. Zijn angst is opgroeien. Verder is hij lief, redelijk ondeugend en af en toe heeft hij minder verstandige acties.
    Familie: Zijn moeder en vader leven beiden nog. Verder heeft hij vier zusjes en een halfzusje.
    Extra: Louis draagt veel streepjes en heeft verder geen tatoeages of piercings.

    (Zo goed?:$ Zeg het maar als ik iets fout heb of als er nog iets bij moet.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.