• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - Y0L0
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Calderson
    -Harry Edward Styles Gezocht!


    Meisjes (Nog 2 gezocht):
    - Annabelle Sophia Loverose – Glucio
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    -
    -




    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D echte leeftijd):
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Familie:
    Extra:


    Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 19:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ja, die reageren sws allemaal niet meer, dus das geen probleem :')


    Happy Birthday my Potter!

    Hahahaha. Gelijk allemaal weg, lol. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik moet vanavond trouwens repeteren, dus ik ben er dan niet, maar als jullie dan al een oplossing hebben en overlegt hebben (omdat jullie misschien puur toevallig beiden online waren of zo), vind ik dat gewoon goed. Zolang het maar een beetje in het verhaal past en de andere personages er niet door in de problemen raken


    Happy Birthday my Potter!

    Ja, in het speeltopic had ik dat allang gedaan, maar hier kwam toch niemand ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Oh, was me nog niet eens opgevallen. :x


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Daarom, niemand die het mist :')


    Happy Birthday my Potter!

    Inderdaad, haha. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    :3 dus er is een vervanger voor Brianna? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Yeah ik ben de vervanger :Y)
    Maar ik dacht dat het een goed idee was dat Alice Liam ergens per ongeluk ontmoet omdat hij een beetje beteuterd is dat Brianna ineens weg moest?


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    :3
    Is goed,ik kan doen ,dat Brianna hem eingelijk alleen maar als vriend wil en dat ze dan wegloopt ofzo


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Okaay laten we dat doen. Ik moet nu naar school enz. dus ik ben vanmiddag/vanavond online.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Oké, in verband met drukte door wat privé redenen en haar eigen RPG heeft xAmore (voorheen CxStylinson) zich uitgeschreven... Is er iemand die Louis over wilt nemen?


    Happy Birthday my Potter!

    Misschien kan ik Lou eventjes tijdelijk overnemen. Maar ik denk niet permanent.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    • Louis William Tomlinson
    Bijnamen: Lou, Loulou, Boobear, Loubear, Mr. Carrot, Swag Masta From Doncasta of The Sass Masta From Doncasta, Louis 'the Tommo' Tomlinson. (He has a lot of nicknames..)
    Leeftijd: 20. 24-12-1991.
    Uiterlijk:




    Karakter: Louis is een jongen van 20 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij toch nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Louis heeft vier jongere zussen, en geen broers. Al ziet hij de andere jongens uit de band als zijn broers. Verder kan Louis soms wat gay overkomen naar de rest, en dat merk je ook snel, vaak wanneer je hem voor de eerste keer ontmoet en hem nog niet heel goed kent of hij bij zijn beste vrienden in de buurt is. (Zie verder RPG, kan me er nooit helemaal aan houden!)
    Familie: Moeder (Johanna), stiefvader (Mark), hun kinderen: - zusje (Charlotte oftewel Lottie), zusje (Felicite oftewel Fizz), zusjes (tweeling Daisy en Phoebe), vader (Troy), zusje (Georgia). Zijn ouders zijn gescheiden.
    Extra: Louis draagt ook een bril, al heeft die die eigenlijk niet nodig, het doet hem ouder en volwassener lijken. Louis' ouders zijn gescheiden, daar heeft hij het heel moeilijk mee gehad. Hij is dus nu zoals een tweede vader voor zijn zusjes omdat ze hun vader na de scheiding nooit meer hebben teruggezien. Hij heeft het er nog steeds moeilijk mee, maar dat wilt hij niet toegeven, en dat zal hij misschien alleen maar doen als hij je echt vertrouwt en als je hem kent. Louis is héél druk, maar in het begin als je hem leert kennen is hij echter heel stil. Hij komt na een tijdje pas losser en dan leren ze de echte Louis kennen. Dat is dan ook het moment dat de rustige Louis niet meer voorkomt.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 22:49 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    We zoeken een nieuwe Harry en een nieuwe meisje! We beginnen niet opnieuw, maar wanneer je de rol wilt, hoef je je wat mij betreft niet aan de dingen te houden die de vorige persoon met de rol heeft gedaan. Het meisje mag een heel nieuw personage zijn. Wel graag mensen die ook daadwerkelijk posten en niet opeens verdwijnen!


    Happy Birthday my Potter!