• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - Y0L0
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Calderson
    -Harry Edward Styles Gezocht!


    Meisjes (Nog 2 gezocht):
    - Annabelle Sophia Loverose – Glucio
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    -
    -




    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D echte leeftijd):
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Familie:
    Extra:


    Regels:
    -Minimaal 4 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 19:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Je dringt helemaal niet binnen. Je bent juist onze redding van een Louis loze RPG! En hij is goed.


    Happy Birthday my Potter!

    Topic 2 is vol! Wie maakt een nieuwe?


    We need to start feeling our heart <3

    Als niemand toestemming heeft, kan ook niemand een nieuwe maken... (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik ga nu een nieuwe maken. Ik was gister de hele avond in de dansschool (half 7 tot half 1), dus toen kon het niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Nieuw topic


    Happy Birthday my Potter!

    Oproep aan iedereen die 1D RPG's leuk vind:

    Wij zoeken iemand die of het personage Brianna over kan nemen, of een nieuw meisje aan wilt maken. Het instromen zal waarschijnlijk niet heel problematisch zijn. De vorige persoon heeft zich uitgeschreven in verband met drukte.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 15:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou misschien wel mee willen doen? Alleen is het prettig als ik dan een kleine samenvatting mag. Ik zal alle topic's en de story lezen.
    Ik ben al een tijdje niet meer op Quizlet geweest, was mijn naam vergeten (echt weer een stomme actie), dus heb ik een nieuw account aangemaakt. Ik heb dus wel vaker met RPG mee gedaan :)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Subwayy schreef:
    Ik zou misschien wel mee willen doen? Alleen is het prettig als ik dan een kleine samenvatting mag. Ik zal alle topic's en de story lezen.
    Ik ben al een tijdje niet meer op Quizlet geweest, was mijn naam vergeten (echt weer een stomme actie), dus heb ik een nieuw account aangemaakt. Ik heb dus wel vaker met RPG mee gedaan :)


    In de ochtend zijn de jongens aangekomen in het dorpje. Ze hebben in de middag boodschappen gedaan, gekletst en gevoetbald en na het eten zijn ze een speciaal soort verstoppertje gaan spelen. De jongens moesten zich verstoppen en de meisjes moesten zoeken. Met degene die je vond moest je de volgende dag de hele dag doorbrengen. We zijn nu op het punt waar iedereen gevonden is en vooral in tweetallen wordt gespeeld. er zijn door het spel ook al stelletjes ontstaan, namelijk:
    -Niall en Mary
    -Zayn en Rose (Al heeft Zayn ook nog thuis zijn vriendin Perry zitten)
    -Harry en Bell
    -en Liam had dus net gezoend met Brianna, maar die is nu dus gestopt.

    Wil je een nieuw personage, of wil je Brianna overnemen? Als je een nieuw personage wilt, kunnen we gewoon doen dat ze Liam gevonden had en er verder nog niks gebeurd is, zodat jullie verder zelf de loop van het verhaal kunnen bepalen. Dat is makkelijk in te voegen. Of we laten Brianna verdwijnen (Op een nog onbekende manier) en jouw personage komt er nieuw bij.


    Happy Birthday my Potter!

    Verdwijnen gehehee
    Thanks! Maar het is misschien voor mij makkelijker om een nieuw personage te maken, want ik weet niet echt hoe Brianna is/doet/enz.
    We kunnen doen dat Brianna onmiddellijk naar huis moest voor... iets. En dat mijn nieuwe personage inderdaad Liam vind.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Ja, of dat er gewoon bepaald wordt dat Liam de dag met jouw personage moet doorbrengen, omdat Bree weg is en het anders ongezellig is voor hem. Dat is miss het handigst

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 15:57 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Als we nou eens doen dat ze Liam verstopt vind en dat de andere besluiten dat zij die dag met hem moet doorbrengen?


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Rol: Meisje.
    Naam: Alice Janelle Summer
    Bijnaam: Ally
    Leeftijd (1D echte leeftijd): 18
    Uiterlijk (met foto):


    Alice heeft heel lichtbruin haar met een beetje slag en grijze ogen. Ze is rond de 1.70 en een normaal postuur. Ze draagt het liefst haar Converse en haar kledingstijl is niet erg opvallend, alleen draagt ze altijd veel kettingen.
    Karakter: Alice is een beetje verlegen, pas als ze je vertrouwd is ze open. Ze houdt ontzettend veel van piano spelen waar ze haar emoties in uit als ze die niet durft te tonen.
    Familie: Alice komt uit Londen, maar komt bij haar tante in het dorp wonen als haar vader gaat reizen voor zijn werk. Haar moeder heeft ze nooit gekend omdat ze is overleden bij de geboorte.
    Extra: Ze houd van schrijven in haar dagboek op een rustige plek. Daarom is ze vaak ook alleen om even tot haarzelf te komen.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Subwayy schreef:
    Als we nou eens doen dat ze Liam verstopt vind en dat de andere besluiten dat zij die dag met hem moet doorbrengen?


    Dat kan ook, maar ik denk dat dat wel overlegd moet worden met Nyan dan. Ik zal je personage in ieder geval in de lijst zetten(:

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 16:08 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Is goed! Ik zie wel wanneer ik kan beginnen.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Bambam. Dan moet misschien het zusje van Brianna ook weg? ;3 ...


    stay safe because I like being alive at the same time as you