• Welkom op het vierde topic van rpg De vondst van Athene

    Nieuw hier? Ga dan naar het rollen topic
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Wil je graag de vorige drie topics terug lezen?
    [url]1e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136007[/url]
    [url]2e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137498[/url]
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141584&page=last#4083632

    En we praten niet tussen haakjes op deze Rpg, we hebben onze eigen klets-rpg: (niet dat iemand het gebruik xD
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php? tid=140811&page=last#4012696


    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Aanvankelijk zonden hier een heleboel regels en info van en over de school. Zijn die ooit gebruikt? Nope dus ze staan er ook niet meer

    Personages:
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Sandybeta
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris BlackAlpha
    Rose Alice24
    Ferdi chasinghoran
    Angel



    ©1998

    [Nee, ik doe niet aan vriendinnen. Ik ben geen 10 meer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [Nee, ik doe niet aan vriendinnen. Ik ben geen 10 meer]



    [Wth! waarom zou je geen vrienden meer hebben op je zestiende dat is echt dikke bull shit.....


    ©1998

    [Als je over een halve maand 17 word, concentreer je je meer op je familie. En als 4 broertjes hebt, en 3 zusjes, dan heb je wel genoeg aan je handen dan vriendinnen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik naam aan dat je niet bij hen in de klas zit... bovendien je gaat toch ook niet praten met hun over "dingen en zo"


    ©1998

    [Lieverd, als je mijn leven had met een altijdwerkende moeder en een alcoholist/eikel van een vader dan hoef je geen vriendinnen. Ik heb genoeg aan een grote broer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Maar dat betekent toch niet dat wij gek zijn, je zegt net dat je geen vrienden hebt omdat je geen tien meer bent, nu zeg je dat je het te druk hebt... dan ben jij toch de uitzondering en wij niet. Ik bedoel als vriendengroepjes niet zouden bestaan zou je een in de aula moeten kijken. Iedereen die maar strak naar voren staart, langzaam zijn eten op eet....:(]


    ©1998

    [In mijn Aula op school is iedereen voor zichzelf bezig. Het boeit ons helemaal niks. En ja, ik heb het druk en ik ben geen tien meer. Dan weet je zelf toch ook wel dat ik het allebei bedoel. Wat boeit jou het]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [In mijn Aula op school is iedereen voor zichzelf bezig. Het boeit ons helemaal niks. En ja, ik heb het druk en ik ben geen tien meer. Dan weet je zelf toch ook wel dat ik het allebei bedoel. Wat boeit jou het]


    [Jij begint er over dat vriendinnen iets voor mensen van tien is...]


    ©1998

    (Wow... hard dat je geen vriendinnen hebt...lijkt me klote)

    (uuuhm.. ik las dit gesprek en het eerste dat in met op komt was; WTF. Het slaat echt helemaal nergens op dat vrienden iets is voor 10 jarigen. dat slaat echt helemaal nergens op. Als je later verkering wordt gevraagd zeg je toch ook niet: nee sorry. ik doe niet aan vrienden?! dus en er nu niet onder uit gaan lullen want je zit ernaast en dat van die aula kindjes geloof ik niet. Dat ze alleen dingen voor hun zelf doen)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Goo elise gooo :D ja ik bedoel, iedereen wil toch vriendinnen? anders vind ik het een beetje raar :s)

    [Dan lul je jezelf er toch lekker uit en laat je mij met rust :] Daarna is iedereen blij en rijd op eenhoorns! Woew! Alsof bitches bij bitches staan, nerds bij nerds en emo's bij emo's bij jou. Laat me niet lachen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ohnee! Mijn leven vergaat! Ik word dalijk weer kreng genoemd! En walgelijk! That's horrible!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Emo's nerd en bitches zijn soorten mensen dat betekent niet dat ze allemaal bij elkaar staan, je kunt toch ook emo zijn en toch in een normale vrienden groep zitten...]


    ©1998

    Sherina

    Ik zat in de wilg bij het meer en voelde ineens iets in mijn borst. Iets warms... Ik had geen idee wat het was maar het voelde best fijn. Ik neuriede wat en keek uit over het meer. Even dacht ik dat ik er iemand zag staan, maar toen was het weg. Ik sprong uit de boom en liep met mijn bosje bloemen terug naar de school. Ik liep naar de zolder waar Clair en Rose zaten en zei "zullen we eens kijken hoe het bij Jade gaat?"


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.