• Welkom op het vierde topic van rpg De vondst van Athene

    Nieuw hier? Ga dan naar het rollen topic
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Wil je graag de vorige drie topics terug lezen?
    [url]1e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136007[/url]
    [url]2e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137498[/url]
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141584&page=last#4083632

    En we praten niet tussen haakjes op deze Rpg, we hebben onze eigen klets-rpg: (niet dat iemand het gebruik xD
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php? tid=140811&page=last#4012696


    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Aanvankelijk zonden hier een heleboel regels en info van en over de school. Zijn die ooit gebruikt? Nope dus ze staan er ook niet meer

    Personages:
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Sandybeta
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris BlackAlpha
    Rose Alice24
    Ferdi chasinghoran
    Angel



    ©1998

    Beth

    Toen het vliegtuig opgestegen was, viel ik in slaap. Dromend over hoe het zou zijn als ik thuis was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jade

    'Fucking Hell' schreeuw ik van pijn. Als Floris me overeind helpt. Tussen de bomen zie ik een witte wolf en en panda langs komen. Clair en Sarah. Achter hun aan komt een grijs-bruine wolf. 'Jake!' roep ik blij.


    ©1998

    Jake

    Ik ren gehaast op Jade af. 'Gaat het?' vraag ik. Ik verander in een wolf en Floris legde haar op mijn rug. Ik bedankte iedereen en rende weg. Ik rende naar school. Naar een veilige plek. Het maakt me niet uit waar Beth is. Als Jade maar veilig is.

    (ps BlackAlpha en ik doen allebei de rol van Jake en Floris)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Rose

    Sam valt me aan. Ik heb geen zin in ruzie en ren dus zo hard als ik kan weg. Ik besluit om maar naar huis te gaan. Ik ruik de geur van Jade en Jake. Ik ben benieuwd wat ze aan het doen zijn. Ik spring door het zolderraam en zie Jade op haar bed liggen. Ze baadt in het zweet en haar gezicht is vertrokken van pijn. Zou ze gaan bevallen?

    Jade

    Stevig hield ik me vast aan Jakes vacht. Hij rent zijn longen uit zijn lijf om me veilig bij de school te kijken. Met een behendige sprong is hij op het dak van de school waar hij weer verandert in een mens. Hij tilt me door het raam naar binnen. Waar mevrouw Aiung en Athene hoofdschuddend staan. 'Ik hoop echt dat jullie een goede reden hebben om de school wakker te maken.' zegt Athene streng. We hadden het echt goed verknald als we Athene boos hadden gemaakt. 'Uitleg komt later wel, help me met Jade.' roept Jake. Hij legt me op een bank in de woonkamer. 'Dit kan echt niet goed zijn Jade, dit is nu al de zoveelste keer.' roept hij in paniek. 'Rustig Jake.' Ik pak zijn hand en lichaam op mijn buik. Hij trapt. Daarom heb ik zo'n pijn. 'Ons kindje is niet normaal, het is sterk. Daarom heb ik steeds pijn, omdat hij trapt en daarom gaat er steeds niet mis als ik val of iets anders dom doe.'

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 20:58 ]


    ©1998

    Sarah

    We rennen stom verbaast met z'n drieeen naar de school. We gaan maar naar binnen via het raam zodat niemand wakker wordt. Maar als we eenmaal binnen staan staat we oog in oog met Athene. Ik kijk direct weg en zie Jade op haar bed liggen. Rose en Jake zijn er ook. Ik duwde z'n beetje Athene om en ik rende naar Jade. Ik kende de pijn en ik wou dat het stopte. 'Zou ik de echoscopist bellen?' vroeg ik, maar ik wachte geen antwoord af. Ik had het nummer in mijn mobiel gezet voor het geval dat en hij zat onder de sneltoets. Ik bede hem en hij zei dat we direct naar hem toe moesten komen. 'Er kunnen maar drie mensen mee.' Jake ging zoiezo mee dat was logisch. Rose stapte naar achteren. 'Gaan jullie maar mee' en ze gaf Clair en mij een duwdje vooruit. Jake en Clair veranderden in een weerwolf. Ik hielp Jade op Jake's rug en klom zelf op Clairs rug. We renden zo gauw als we konden naar het ziekenhuis.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Sorry, ik heb een onmogelijk druk weekend gehad, dus moest alles teruglezen (wat ik uiteraard achterstevoren deed, waardoor ik er nu geen bal meer van snap) maar ik lees dat er vreselijk veel is gebeurd, dus ik wete even niet wat ik kan posten...]


    You oughta know

    [Mydreamstory = MadeByHades]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [Mydreamstory = MadeByHades]


    Is de maand weer om?
    xD


    ©1998

    Jazekers:Y)

    De volgende keer neem ik weer Eenhoornpoep denk ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rose

    Omdat iedereen weg was, ging ik maar op zoek naar Sherina. Ik schrok, want ik rook haar niet meer. Dat zou betekenen dat ze kilometers ver weg zou zijn. Ik snoof en pakte heel vaag haar geurspoor op. Gelukkig. Ik volgde het spoor tot ik bij het station kwam. Blijkbaar was ze met de trein gegaan. Dit was niet goed. Ik zou hier moeten wachten, hopend dat ze terugkwam. Dus ik maakte me het gemakkelijk op een bankje en keek een beetje om me heen. Ik weet niet hoe lang ik had gewacht, maar uiteindelijk rook ik de geur van sherina weer. blijkbaar was ze op weg hierheen. Verheugd sprong ik op. Ik zag in de verte de trein al komen. De geur werd sterker. Toen kwam de trein tot stilstand. Daar kwam Sherina. 'Hey!' schreeuwde ik en ik rende naar haar toe. Ik knuffelde haar kort, en vroeg 'Waar is Beth?'

    Jade

    Voorzichtig tilde Jake me op, toen we eenmaal bij het ziekenhuis waren. Hij rende naar de lift. Helaas sloot die net voor z'n neus. Hij sprintte richting trap en met twee treden tegelijk sprong hij naar boven. Van het schudden werd ik misselijk.


    ©1998

    Sherina

    Ik had het even helemaal gehad en begon in Rose's armen te huilen. Waarom doe ik dat nou? Ze lijkt wel een soort moeder, ze troost Clair ook steeds. Maar misschien was dat juist wat we allemaal nodig hadden. "Ze is weg, en ik heb geen idee of ze ooit terug komt," snik ik. "Ik wou haar tegenhouden, maar ik kon haar nergens vinden, en nu zijn we haar kwijt." Rose probeert me te kalmeren en het lukt een beetje. Samen lopen we maar terug naar school.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Rose

    Ik ben blij dat ik er voor iedereen kan zijn. Maar ik vind het wel heel egoïstisch van Beth om zomaar weg te gaan. Ik besluit om dit voor mezelf te houden, want het is al moeilijk genoeg. Ik maak me zorgen om Jade. We hebben afgesproken om vanavond te bellen. Terwijl we wachten doen heb ik goede gesprekken met Sherina.

    Clair.

    We lopen bezorgd achter Jake en Jade aan. Jade ligt in Jake's armen en kreunt heel zachtjes van de pijn. Bij elke stap de trap op wordt haar gezicht een beetje groener. Ik hoop maar dat alles weer goed komt. Ik heb verder geen verstand van kinderen, ik weet niet eens of ik wel kinderen kan krijgen. Op mijn 18e word ik onsterfelijk... Dus misschien als ik er snel bij ben. Maar daar gaat het nu niet om. Net als we boven aan de trap zijn geeft Jade een pijnlijke schreeuw van de pijn. Sarah en ik kijken elkaar bezorgd aan, er moet iets gebeuren. Dit is helemaal fout


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!