• ©RPGrechten by Pewdie.

    ==========================================





    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, Pewdie, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (Pewdie) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    ALL RIGHT DESERVE TO BCBG!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold
    'Ik hou van jou,' zegr Blake uiteindelijk. Even blijf ik doodsstil zitten maar uiteindelijk grinnik ik een beetje en spring half op Blake, 'ik vind jou ook leuk Blakie, zo erg!' Ik kreeg het niet over mijn lippen om ik hou van je te zeggen, de laatste keer dat ik dat tegen een jongen zei is het niet goed afgelopen, ik had geleerd voorzichtig te zijn met die woorden.
    Grinnikend trek ik aan zijn haar, 'maar daarom moet je Chris niet wegsturen! We kunnen nog vaker dingen samen doen hoor! Ik ga 'm halen!' Na een por in zijn buik spring ik overeind en ren Chris achterna. 'Chrisssssss!' Gil ik hard.


    •

    Christian Everson

    Ik kijk om bij het horen van mijn naam en zie Chloe achter me aan komen. Even kijk ik naar Allison en stop dan met lopen. "Moet je niet bij Blake zijn?" vraag ik dan emotieloos, maar van binnen voel ik me kut.
    "Hij mag me toch niet? Nou, dan hoef ik er ook niet bij te zijn. Ik wil hem voor zijn bek slaan nu." zeg ik dan eerlijk en draai me weer om, en wil weglopen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold
    Met open mond hoor ik aan wat Christian allemaal voor onzin uitkraamt.
    'Pardon?' vraag ik geschrokken, 'ik weet ook niet wat er met Blake is maar dan hoef je niet meteen over vechten te beginnen Chris!'
    Ik ren hem direct achterna en voordat hij goed en wel is weggelopen grijp ik hem vast bij zijn schouder om hem terug te trekken.


    •

    Christian Everson

    Ik laat me terugtrekken door Chloe en blijf zo staan en kijk naar de grond.
    "Sorry..." zeg ik dan. "Maar, ik dacht dat Blake aardig was. Ik dacht dat hij me wel mocht!" ik draai me met een ruk om en kijk Chloe aan.
    "Maar hij is net als alle andere mensen, doen alsof ze je mogen om je uiteindelijk te laten stikken, ik ken dat soort types." zeg ik dan en kijk naar de grond. Ik wilde het eigenlijk niet zeggen, maar deed het toch...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold
    Zuchtend blijf ik even staan aarzelen maar besluit dan toch Chris een korte knuffel te geven. 'Kop op Chris, Blake heeft zijn dag gewoon niet, hij mag je heus wel! Hij is niet zoals anderen, echt niet, neem dat alsjeblieft van me aan!'
    Opnieuw geef ik hem een korte knuffel en geef een zacht kneepje in zijn bovenarm, 'dus kom je nog mee het eten opmaken of moet ik alles zelf naar binnen duwen?'


    •

    Blake Dillon White.
    Een beetje versuft kijk ik hoe Chloe weg rent, en dan wordt ik roze. Mijn wangen gloeien op en ik voel me gelukkig, blij, geweldig. Ik heb het haar gewoon gezegd, en ze vond me niet eens stom.
    Dan sta ik op en loop ik op Chloe af die naast een hele boze, rare Chris staat. Zijn blik kijkt boos naar mij en ik moet er van huiveren. Maar dat maakt mijn geluk niet kapot. Met blij grote passen ga ik naast Chloe staan en glimlach naar haar.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Christian Everson

    Ik kijk Chloe aan en kijk dan boos richting Blake die aan komt lopen. Nee, ik ben nog niet klaar maar ik zal het maar proberen.
    "Neen, ik- ik doe wel mee." zeg ik dan en draai me even naar Allison toe, druk mijn lippen even op de hare, omdat we dat toch al eerder hadden gedaan en het me niet uit maakt als andere het zien. Dan loop ik voor Blake en Chloe uit naar het kleed en ga erop zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blake Dillon White.
    Mijn hart staat stil, ik kan niet meer ademen. Ik kijk naar Chris terwijl hij Allison op haar lippen zoent. Mijn armen beginnen te trillen en geluk vloeid met grote vlagen over me heen.
    'Jij... Jij en Allison?' Vraag ik enthousiast aan Chris. Van blijdschap sla ik een arm om Chloe. Ik heb zin om te huppelen!


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    Blake lijkt verbaasd en ontzettend blij als Christian zijn lippen even op die van Allison drukt. Grinnikend kijk ik toe hoe hij een arm om me heen slaat en me gelukzalig aankijkt. Zachtjes geef ik een tikje op zijn neus, 'je bent leuker als je niet meer boos bent,' fluister ik zacht. Vervolgens leg ik mijn hand op zijn wang en buig langzaam voorover terwijl ik hem diep in zijn ogen aan blijf kijken. Voordat mijn lippen de zijne hebben geraakt fluister ik met een plagende ondertoon, 'ik heb honger,' en ren dan lachend naar het picknickkleed, waar ik mezelf naast Christian laat neerploffen.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 9:30 ]


    •

    || Heb mijn laatste stukje aangepast <3 ||

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 9:30 ]


    •

    Allison Doutore.

    Dacht Blake soms dat Christian Chloe leuk vond? komt er in me op. Christian had even zijn lippen op die van mij gedrukt en ging daarna naar het kleed. Ach ja. Chloe laat zich naast hem neerploffen. Ik loop rustig naar hun toe. Ik kijk naar hun.
    'Mag ik er ook nog bij, want het is nu toch al een vrienden-picknick,' giechel ik. Ik kijk vragend en nog steeds enthousiast.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Blake Dillon White.
    'Ja hoor, kom er maar bij,' zeg ik blij tegen Allison. Nu ik door heb dat Chris iets met haar heeft ben ik helemaal blij dat zij bestaat.
    Ik plof naast Chloe neer, ze had me net bijna gekust, bijna.
    Ik voel hoe ik zachtjes roze wordt, ik adem diep in en uit om dat tegen te gaan. Ik neem een glas melk en schenk automatisch ook wat in voor Chloe dan drink ik zelf ook nog wat en kijk ik de andere vragend aan.
    'Wie wil er nog wat melk?'


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Allison Doutore.

    'Dank je, ja, graag, ik hou van melk,' antwoord ik op zijn vraag en ga naast Chris zitten. Ik pak zijn hand na een lichte aarzeling en leun tegen hem aan.

    [Oké, ik ben weer weg, ik heb zojuist seizoen 3 gekregen van Glee van mijn papa :3333.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Oké, ik ben weer weg, ik heb zojuist seizoen 3 gekregen van Glee van mijn papa :3333.]


    [Veel plezier! C:]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    Dankbaar neem ik het glas melk van Blake aan en begin er gulzig van te drinken, die vliegtocht had me dorstig en hongerig gemaakt. Snel begin ik met het smeren van de broodjes, zodat er al snel tien broodjes met verschillend beleg op het midden van het kleed liggen.
    'Tada, kies maar uit,' zeg ik glimlachend en prop snel een half broodje met chocoladepasta in mijn mond terwijl ik mezelf achterover laat vallen op mijn rug en naar de takken van de boom staar.


    •