• De stelling van deze week luidt:
    De zomervakantie is te lang en zou meer verspreid moeten worden over het hele jaar.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    LlamaLover schreef:
    (...)

    Waarom praat je ook voor andere? 'iedereen' Er zijn ook nog mensen die er helemaal niet naar uit kijken hoor.


    Oke sommige kijken er niet naar uit, maar je hoeft andere niet te corigeren omdat ze het over "iedereen" hebben, want heel veel mensen vinden het WEL leuk.

    nee. gewoon nee. oneens


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    Oneens. Ik vind dat scholieren/studenten ook eens per jaar een lange vakantie verdienen. Dan komt de politiek wel met het argument dat de scholieren de lesstof vergeten, maar dat zal alleen maar erger zijn als het word verspreid over een jaar!


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Truestars42 schreef:
    Oneens, je kijkt er naar uit heel het schooljaar want je hebt eindelijk geen school voor een lange tijd.
    Je werkt naar de zomervakantie toe en als het dan word verdeeld heb je het gevoel van lange vakantie niet meer en persoonlijk hou ik nogal van dat gevoel


    Tears are words the heart can't say.

    Truestars42 schreef:
    Oneens, je kijkt er naar uit heel het schooljaar want je hebt eindelijk geen school voor een lange tijd.
    Je werkt naar de zomervakantie toe en als het dan word verdeeld heb je het gevoel van lange vakantie niet meer en persoonlijk hou ik nogal van dat gevoel


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Truestars42 schreef:
    Oneens, je kijkt er naar uit heel het schooljaar want je hebt eindelijk geen school voor een lange tijd.
    Je werkt naar de zomervakantie toe en als het dan word verdeeld heb je het gevoel van lange vakantie niet meer en persoonlijk hou ik nogal van dat gevoel


    agree


    When the world keeps turning, things will fall apart. But just keep on running, and listen to your heart

    Zo ongelooflijk oneens!!


    Be Your Own Anchor

    Truestars42 schreef:
    Oneens, je kijkt er naar uit heel het schooljaar want je hebt eindelijk geen school voor een lange tijd.
    Je werkt naar de zomervakantie toe en als het dan word verdeeld heb je het gevoel van lange vakantie niet meer en persoonlijk hou ik nogal van dat gevoel


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Truestars42 schreef:
    Oneens, je kijkt er naar uit heel het schooljaar want je hebt eindelijk geen school voor een lange tijd.
    Je werkt naar de zomervakantie toe en als het dan word verdeeld heb je het gevoel van lange vakantie niet meer en persoonlijk hou ik nogal van dat gevoel


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oneens, ik hou van lange vakanties.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Oneens.
    Dat is juist fijn zo lang vakantie, kan je tenminste een paar weken weg. (:


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Nee, die extra weekjes vakantie moeten er gewoon bij komen en de zomervakantie moet evem lang blijven (:


    "y'all smoke to enjoy it, i smoke to die"

    eens, ik verveel me in de zomervakantie altijd, als je het 2 weken inkort heb je voor de herfst vakantie 2weken en voor de voorjaars vakantie ook!


    Be yourself, then you reach the most!

    we zouden gewoon het hele jaar vakantie moeten hebben.


    Everyone wants happiness, No one wants pain, But you can't have a rainbow, Without a little rain..

    eens de herfst en kerst vakantie moeten langer en de zomervakantie mag korter


    the key to a perfect relationship, is realize that there is no perfect relationship exists