• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    - Rose McCartney 1DILoveUx
    - Claire Bealaux dracoluvvv
    - Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    - Austin Sandén SupahBaby
    - Jaden Collins 1DILoveUx
    - Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    - Alexis Ramirez DarkPrisoner
    - Kimberley McKenze Europe
    - Jack Collins JokerBaby
    - Jamy Black EDWESTWICK
    - Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    - Nala Garcia JokerBaby
    - Naomi Micheal. DreamWishes
    - Leslie Day jaimyhoi
    - Alexandro Stefano Poeh
    - Ian Silvas Coockies
    - Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    - Luna del Monte 1DILoveUx
    - Ruby Mayer xthesewords
    - Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    - Isabella McSteam Synaisthmata
    - Damen Johnson WillNotLearn
    - Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    - Eleadora Alonso TheSeasons
    - Charlynn Williams. DreamWishes
    - addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    - Mario Estevez JokerBaby
    - Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ick ben ook ziekjes.. K zit vandaag thuis om een beetje bij te komen, want heb het de komende tijd veel te druk met leuke dingen om ziek te zijn o_0]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik zit op school gewoon :3 maar heb nit meegegymd. Had geen zin :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha, lol! \(^v^)/
    Hoest met je rug enzoo?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Gaat wel opzich :3 niet echt last meer van, alleen soms met lopen :3 maar ja, gaat vanzelf wel weer over.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [True. Met mij gaat het ook een stuk beter nu ^^
    Ode aan goed slapen, een douche, rust en medicijnen (:

    Maar heb je nog karakter-ideetjes opgedaan? Ik zat te denken dat het óf een biseksueel meisje werd die heel erg onzeker is, heel perfectionistisch en die dus gemakkelijk over zich heen laat lopen, maar die wel geweldig goed kan dansen op modern of ballet.. óf een heel wisselvallig meisje -ook biseksueel- die goed kan hiphoppen maar altijd weer afleiding zocht. Een heel relaxed persoon weetjewel. En nu ze alleen maar moet dansen vindt ze het heel moeilijk om zich daar alleen maar op te concentreren.. Ze kan er dus absoluut niet tegen dat ze vast gehouden wordt en wil dus dolgraag ontsnappen ^^ Enn ze heeft dan ook een duidelijke mening enzo.. Maar wat denk je dat er leuker is in het rpg?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    TheSeasons schreef:
    Eleadora Amora Alonso
    Zachtjes dwaalden ze steeds verder weg, terug bij af. Haar hoofd niet in het nu maar in het verleden, terug denkend aan die tijd.
    Zachtjes kuste ze hem terug, de rode blosjes nog steeds op haar wangen en een klein verlegen glimlachje spelend op haar lippen. Eleadora liet de lokken die ze had verstrengeld in haar vingers los, liet haar handen uit zijn haar glijden, strelend over zijn nek. Haar linkerhand rustend op zijn bovenrug terwijl ze met haar rechterhand over zijn schouder naar voren gleed. En deze uiteindelijk plaatste om zijn middel. Zachtjes en teder trok ze haar lippen terug, haar voorhoofd tegen de zijne terwijl ze zachtjes met het puntje van haar neus over de zijne wreef, een kleine giechel verliet haar mond. "Usted diste me mi el primer beso" zei ze zachtjes, heel erg verlegen.


    [Awwhh, weet je hoe sweet Eleadora is ^v^]

    Julio Martinéz
    Aan de ene kant weet ik precies wat er in de ballroomzaal gebeurd, aan de andere kant ook helemaal niet. Het is een vreemde combinatie, aangezien ik in feite in het nu ben, maar lijk te leven in het toen. Maar geen vervelende. Ik vind het fijn en rustgevend om terug te kunnen denken aan het toen, me alles te kunnen herinneren alsof ik het vijf minuten geleden meegemaakt heb. Fijn om daar aan te kunnen denken, en me even niet bewust te hoeven beseffen waar ik eigenlijk echt ben. Eleadoras verlegenheid maakt dat ik haar niet meer verlegen wil maken. "¿Por qué tan tímidos? Me da vergüenza no para.." Fluister ik. Waarschijnlijk maakt dit haar nog verlegener. "Y espero que también no" Voeg ik eraan toe. Weer een bevestiging vragend. Omdat het gewoon niet kan dat ze echt zo gek op me is.. Maar het wel is. Ik wil het heel erg graag aannemen en probeer dat ook te doen, maar omdat het nog zo nieuw is gaat dat niet meteen.. Ik laat mijn duim zachtjes over haar heup heen gaan en kijk haar in haar gifgroene ogen aan wanneer ze naar me opkijkt.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Facking chill, ik heb morgen maar 1 uur les :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [OMG! Ik niet :'D

    But.. What do you think of my ideas?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik stem voor het onzekere meisje :Y) heb nog 1 uur les nu en dan pas vrij -.-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Okee, ik ben plaatjes aan het zoeken :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Wat word het nou voor meisje??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Als je dat wil weten voor die jongen.. Hij kan haar hart winnen door haar zelfvertrouwen te geven en aan te moedigen.. Maar daarvoor moet hij wel een volhouder zijn. Ze neemt niet zomaar iets aan ^^

    En en en en en het lijkt me heel geniaal als hij een andere stijl als zij danst ^^ Zij danst modern.. En dan kunnen ze elkaar stijlen leren enzoo.. Nouja, je weet wel ;P Ken je Save the last Dance?]

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 15:07 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Nope, whahahaha, maar kijk nog wel wat ik ga doen met de jongen... :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Kan je reageren met Josh? _O_

    En hoi 8) ik ben vrij ;D en heb zin in morgen omdat ik maar 1 uur les heb :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oh, jammer dat je die film niet kent :Y)
    Gaat over een jongen die hiphop ofzo danst, en een meisje die eigenlijk ballet danst, maar dat niet meer wil. Die jongen wil dat meisje hiphop leren zodat ze niet zo opvalt in zijn wereldje (ze zijn bijna allemaal zwart, en zij blank. Als je dan ballet komt doen..), maar uiteindelijk weet hij haar verhaal en gaat ze toch weer voor ballet. Nouja, zus en zo, en zij worden dus ook weer een stelletje. (voorspelbaar). Blablablaaa..
    Maar wat voor een ideeën heb je nu voor de jongen? _O_]


    Stop acting normal. It gets bored.