• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    - Rose McCartney 1DILoveUx
    - Claire Bealaux dracoluvvv
    - Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    - Austin Sandén SupahBaby
    - Jaden Collins 1DILoveUx
    - Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    - Alexis Ramirez DarkPrisoner
    - Kimberley McKenze Europe
    - Jack Collins JokerBaby
    - Jamy Black EDWESTWICK
    - Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    - Nala Garcia JokerBaby
    - Naomi Micheal. DreamWishes
    - Leslie Day jaimyhoi
    - Alexandro Stefano Poeh
    - Ian Silvas Coockies
    - Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    - Luna del Monte 1DILoveUx
    - Ruby Mayer xthesewords
    - Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    - Isabella McSteam Synaisthmata
    - Damen Johnson WillNotLearn
    - Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    - Eleadora Alonso TheSeasons
    - Charlynn Williams. DreamWishes
    - addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    - Mario Estevez JokerBaby
    - Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik heb Frans gestaakt. Ik ken het wel goed genoeg xD Ja ik begin wel]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ok, hoe regelen we dat dan? Hoe komen zin in 'contact'}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Uhm... Mijne ligt angstig op bed. Misschien staat haar bed naast die van mijn personage?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Grr.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik hou van teen wolf ^^
    En van mijn profielfoto (en naam)]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Geen idee waar het over gaat. Maar ja, Jaims, zoiets had ik wel van je verwacht :Y)

    Byeeee!
    Xx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amy Michels

    Ik bijt op mijn lip en kijk naar Luke. Ik knipper versuft met mijn ogen. Was ik in slaap gevallen? Ik rek me uit en gaap even. Ik geef Luke een kusje. 'Heb ik geslapen ofzo,' vraag ik hem en kijk hem verbaasd aan. Ik zucht en sluit even mijn ogen. Ik knipper met mijn ogen en zucht. Ik kijk de zaal rond. Ik zie een nieuw meisje op een bed liggen. Die niet gezien lijkt te willen worden. Ik bijt op mijn lip en kijk verder om me heen. Dan kijk ik naar Luke.
    'Je wilt je plan niet nog steeds doen toch? Of wel?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {euhm Aireal is een bewaker... xD
    Check maar even in het rollentopic, mijne heeft dus geen bed daar ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ooo... ik dacht al, waarom is ze 25? Hahahaha, oké dan weet ik het niet]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Ian O'Shea

    "We doen het plan, alleen later. Niet vandaag." zeg ik. Ik kijk op haar hoofd en zie dat Tom Junior er nog mooi opstaat.
    "Weet je je staat best wel met een pet," zeg ik complimenterend.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik glimlach en kijk hem aan. 'Oke, Alex klinkt ook wel leuk, maar ik vind Mario ook leuk, maar ik noem je wel Alex.' zeg ik dan en grinnik even. 'Waar ik vandaan kom? Yo vengo de la hermosa Argentina soleado.' zeg ik dan grijnzend. 'Argentinië dus, maar we spreken er dus Spaans, maar toen ik jong was zijn we dus verhuisd naar Spanje, voor mijn vaders werk.' zeg ik dan en zucht even, maar glimlach dan toch weer, ik wilde eigenlijk nooit verhuizen, maar moest wel. 'Waar kom jij vandaan?' vraag ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Josh komt klaar en hij blijft nog even doorstoten en ik kom ook dan klaar. Het boeit me niet zoveel dat hij geen condoom heeft gebruikt, ik ben namelijk toch nog niet in mijn ovulatie periode. Ik hijg dan zachtjes na, ik heb echt geen kracht meer en ik glimlach dan. 'Dat was geweldig,' zeg ik. En ik druk nog een kus op zijn lippen. En kijk hem dan aan. Mijn ademhaling wordt al iets rustiger en dan bedenk ik me dat we in een redelijk kleine kast zijn. Nu we niet meer bezig zijn dringen dat soort dingen weer tot me door. Ik word gelijk zenuwachtig. Ik merk dat ik, als ik niets doe voor de rest, kan steunen op mijn voeten. Mijn enkels zijn er niet zo erg aan toe als mijn polsen.


    Joshua Gayle

    Ik zie dat ze moeilijk kan steunen op haar voeten en pak haar weer in mijn armen en ga op de grond zitten, nog steeds zijn we naakt, maar dat kan me nu niks schelen. 'Wat is er?' vraag ik dan bezorgd en streek even met mijn hand over haar haar en kijk haar aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Zachtjes dwaalden ze steeds verder weg, terug bij af. Haar hoofd niet in het nu maar in het verleden, terug denkend aan die tijd.
    Zachtjes kuste ze hem terug, de rode blosjes nog steeds op haar wangen en een klein verlegen glimlachje spelend op haar lippen. Eleadora liet de lokken die ze had verstrengeld in haar vingers los, liet haar handen uit zijn haar glijden, strelend over zijn nek. Haar linkerhand rustend op zijn bovenrug terwijl ze met haar rechterhand over zijn schouder naar voren gleed. En deze uiteindelijk plaatste om zijn middel. Zachtjes en teder trok ze haar lippen terug, haar voorhoofd tegen de zijne terwijl ze zachtjes met het puntje van haar neus over de zijne wreef, een kleine giechel verliet haar mond. "Usted diste me mi el primer beso" zei ze zachtjes, heel erg verlegen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Mario 'Alex'
    "Siempre he vivido en España. Hermoso país, sólo los tugurios donde vivían eran menos ..." zei ik in het Spaans terug.

    {moet gaan,b ye}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Michels

    Verlegen glimlach ik. 'Dank je,' zeg ik zachtjes en kijk hem aan. Ik voel even aan de pet en grijns, maar toch nog wel een beetje verlegen. Ik knik. 'Later? Oké.' ik zucht en kijk Luke aan. Ik weet niet zeker of hij iets van plan is, maar ik vertrouw hem. Hoe gevaarlijk het hier ook is. Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer. Soms zou ik onzichtbaar willen zijn. Er wel zijn, maar als ik weg wil opeens wegzijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne