• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    "is het ook" mompel ik en ga weer tegen Logan aanzitten.
    Ik haal mijn mobiel te voorschijn en kijk naar plaatjes van Emily. Finn had gelukkig af en toe een foto doorgestuurd.

    Jake
    Ik keek niet begrijpend naar Savan. Ze wou iets berijken maar wat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Een perfecte keuze!:Y)]

    Kurt Hummel

    Ik luisterde aandachtig naar hem en knikte. Hij had precies hetzelfde als ik, maar ik handelde precies het tegenovergestelde van hem. Ik glimlachte blij toen hij vertelde over zijn vader en broer. Ik was echt zo blij dat ze bijgedraaid waren en nu wist ik gewoon zeker dat het helemaal goed kwam. Blaine ging op één knie zitten en ik begon te glimlachen. 'Natuurlijk Blaine, ik zou niets liever willen!!' zei ik gemeend. Toen hij weer overeind stond vloog ik hem in zijn armen en zoende ik hem gelukkig op zijn mond, daarna deed ik weer mijn ring om en keek ik er gelukkig na. Niets kon dit prachtige moment nog verpesten. Het auditorium was echt prachtig versierd en ik had echt het gevoel alsof we in een bos stonden. Ik vond nog wel dat ik Blaine eerlijk moest vertellen waar ik mee zat, aangezien hij dat ook deed. 'Ik heb hetzelfde als jou,' vertelde ik daarna, nu ging het zo gemakkelijk. Ergens leken Blaine en ik veel op elkaar, ook al waren we ook weer aan de andere kant verschillend, wat natuurlijk ook wel weer goed was. 'Al sinds mijn achtste, ook door de dood van mijn moeder. Vlak daarna werd ik gepest en verlieten mijn vrienden me.' vertelde ik nu aan hem. Nu wist hij echt alles van me, en daar was ik blij mee. Alleen Bella en hij wisten dit nu. 'Vroeger raakte ik al in paniek als mijn vader even boodschappen ging doen,' vertelde ik aan hem. 'En ik handel anders dan jou, ik klamp me teveel vast aan je en eis jou teveel op. En soms heb ik op sommige dagen telkens bevestiging nodig, en als ik dat niet genoeg krijg word ik wantrouwig en dan geloof ik letterlijk alles wat me verteld wordt.' zei ik zuchtend, doelend op toen hij zei dat hij me haatte. 'Maar we gaan elkaar hier doorheen helpen, we kunnen het samen.' zei ik glimlachend waarna ik hem hartstochtelijk zoende. Ik had zoveel te vertellen aan hem, en hij vast ook aan mij. 'Je vader is trouwens echt geweldig.' zei ik glimlachend, aangezien we in het ziekenhuis elkaar gesproken hebben.

    Finn Hudson

    Ik werd nog meer opgewonden toen ze haar onderlichaam tegen de mijne aan drukte en kreunde zachtjes. Ik deed nu ook mijn broek uit en voelde dat ik al een stijve had gekregen door haar handelingen. Ik wreef tegen haar onderlichaam aan en zuchtte opgewonden. 'Ik wil je, Bella.' zei ik verlangend tegen haar, waarna ik nu zachtjes en voorzichtig tegen haar onderlichaam duwde.

    Logan Hudson

    Ik glimlachte zwak naar Rachel, en hoorde daarna ineens dat Savannah begon te praten tegen Rachel. Ze leek aardig te doen, en ik hoopte dat het maar zo bleef.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Savannah

    'Ik hoop het maar' zucht ik.
    Ik zucht even, volhouden Savan.. Volhouden..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik glimlach zwak naar Savannah. Misschien valt ze best wel mee, maar lach het aan mijn slechte humeur. "zullen we binnen kort weer naar Em gaan" vraag ik zacht aan Logan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik kijk haar aan, en hoor wat ze zegt.
    'Moet je serieus een afspraak maken om je kind te zien?' zeg ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik kijk even Savannah aan "nee maar ik vind het lullig om binnen te lopen terwijl Bella het ook moeilijk heeft met alles, en het maakt me niet echt huit" het zou haar niets aangaan dat Em me niet eens meer kende.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik luisterde nu aandachtig naar hem en knikte begrijpend. In tussen deed ik mijn ring om en voelde me weer gelukkig. In één klap was alles gewoon normaal en voelde me ik gelukkig. Ik hield hem nog steeds goed vast en ik begreep het nu. Daarom wou hij elke keer bevestiging van mij en dat hij mij teveel opeisde en me elke keer aan zich vast klampte. 'Nu begrijp ik het, waarom je dat deed' zeg ik opgelucht, doelend dat hij me teveel op eiste en alles. 'Nu ik dat weet kan ik er rekening meehouden en we lossen dit samen op en helpen samen elkaar' zeg ik gemeend en glimlach lief naar hem. Ik kijk naar de mensen en gaf ze een teken dat ze weg konden gaan en dat we alleen wouden zijn. Ze knikten glimlachend en liepen weg. Gelukkig was de deur nu ook dicht en hadden we even ruimte voor ons zelf. Ik hoorde wat hij als laatste zei en het ded me goed en glimlachte weer. 'Ik heb echt goed met hem gepraat en nu is hij weer helemaal de oude en inderdaad hij is geweldig' zeg ik lief en pak zijn hand vast. 'Het liefst wou ik je nu optillen en je dragen naar het laken, alleen mijn arm doet nog steeds pijn en dat gaat moeilijk, je optillen' vertel ik zwak glimlachend en leidde hem naar het laken en het picknickmand. Samen gingen we zitten en ik keek hem lief aan. Nu konden we gewoon praten over ons en wat ons nog dwars zat. Ik voelde me zo gelukkig.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik kreunde uit genot toen hij met zijn onderlichaam zachtjes tegen de mijne duwde. Het werd heviger in mijn onderbuik en woelde met één hand door zijn haar en mijn andere hand streelde ik zijn borst liefdevol. Ik hoorde wat hij zei en keek hem verlangend aan. 'Neem me' bevestig ik zijn woorden en kijk hem gemeend aan en verlangend. Ik zoende hem verlangend op zijn lippen en genoot van zijn handelingen. Ik voelde zijn handdrukken op mijn huid branden, wat me geruststelde en opeens waren de beelden langzamerhand aan het verdwijnen en zie ik alleen Finn voor me. 'Ik hou van je' zeg ik verliefd en verlangde zo erg naar hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Savannah

    Ik kijk haar nog even aan en knik.
    Ik kijk even naar Jake en zucht, 'dus.. Is hier nog wat te doen?'


    El Diablo.

    Rachel
    Ik was blij dat ze stopte over het onderwerp omdat dat nog steeds gevoelig lag. Met een glimlach kijk ik naar Logan die in gedachte verzonken was en half sliep. "blijf je wakker lieverd" zeg ik in zijn oor en kus hem.

    Jake
    "geen idee" zeg ik tegen haar snel trek ik haar op mijn schoot en knuffel haar. "wat moeten die docenten wel niet denken als ik zo door de school loop" lach ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    'Dan gaan ze kwijlen' lach ik.
    Ik leun met mijn hoofd op zijn schouder en sluit mijn ogen even..


    El Diablo.

    Jake
    Ik grinnik even "waarom ging je met Berry praten?" vraag ik zacht maar nieuwsgierig aan haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik kijk hem aan.
    'Vertrouwen winnen' zeg ik zacht zodat alleen hij het kan horen..


    El Diablo.

    Jake
    Ik grijns "misschien heb je gemerkt dat zie niet over haar kind wilt praten, misschienkjun je haar daarin over halen en later chanteren" stel ik zacht voor

    [ga zo maar kom weer op mobiel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik moest lachen om wat hij zei en keek hem lief aan. 'Je hoeft me toch helemaal niet op te tillen.' zei ik lachend en liefkozend tegen hem. Hij leidde me naar het laken met de picknickmand. We gingen zitten, waarna ik nog even rond keek. Dit was echt zo romantisch. Ik keek nu gelukkig naar hem, en nam plaats op zijn schoot. Ik had hem zo gemist, ik had alles gemist. Ik sloeg mijn armen om hem heen en zoende hem hartstochtelijk. Daarna keek ik naar de picknickmand en hoorde ik mijn maag knorren. Sinds we elkaar niet gesproken hadden, had ik heel weinig gegeten omdat ik amper iets door mijn keel kreeg. 'Dus wat staat er op het menu, mr. Handsome?' vroeg ik glimlachend aan hem.

    Finn Hudson

    Ik kreunde weer en zoende haar liefdevol op haar mond. Ze kon me zo gek maken en ik verlangde echt naar haar. 'Ik hou ook van jou.' murmelde ik verlangend. Nu liet in mijn handen naar haar broekje glijden en trok ik het uit, hetzelfde deed ik met mijn boxer. Nu drong ik heel erg voorzichting bij haar naar binnen. Ik wachtte op goedkeurend van haar, om zacht te stoten.

    Logan Hudson

    Ik was inmiddels in een lichte slaap gesukkelt en opende knipperend mijn ogen en keek naar Rachel. Ik sliep best slecht de laatste tijd. 'Heb ik iets gemist?' vroeg ik zonder blikken of blozen aan haar.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:26 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik maar schud mijn hoofd "je bent schattig als je slaapt" grijnzend por ik in zijn zij "de volgende keeer maak ik een foto"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan