• Lalala... Ik moest deze alvast maken.(A) Ik ben te lazy om hier iets nuttigs te typen...

    HELLO!
    GOODBYE!

    Sorry.:$


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik wil ook eten maar moet nog even wachten en eet smakelijk xD Mwha heb ik ook, maar ook krijg ik elke dag te horen dat ik te horen dat ik te weinig eet ):]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [haha herkenbaar, en dan is me moeder altijd helemaal aan het zeuren omdat ik dan net nog gegeten heb xD]

    Niall James Horan

    'Inderdaad, die paparazzi wilde natuurlijk weer tig foto's maken van mij, terwijl ik aan het eten was. Laat me gewoon eten als ik eet' zeg ik en eet wat chips. 'Lach niet Payne! Ik wist nergens van en kom daar binnen, dat ziet er raar uit hoor, ineens twee van je beste vrienden die op elkaar liggen te dweilen. Ik schrok me het lamlazeres, en ja dat had Zayn me verteld. Na ja ach die twee zoeken het maar uit'zeg ik en probeer chips te eten wat niet gaat omdat het op is. Ik ben serieus zo moe, nog even en ik val hier gewoon in slaap.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    {Eetse, en ja Naomi, je eet weinig, op school geef je alles weg!! En dan zeg je ik heb honger --'}


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ik eet nooit op school.:$ Maar dat komt omdat ik gewoon depressief daar wordt en me dan thuis helemaal vol eet.xD En het leuke is dat ik gewoon ondergewicht blijf hebben, ook al eet ik me drie slagen in de rondte.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Fluid schreef:
    {Eetse, en ja Naomi, je eet weinig, op school geef je alles weg!! En dan zeg je ik heb honger --'}


    [ Nu overdrijf je een beetje, want eet op school echt wel en geef niet alles weg]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHungryNiall schreef:
    (...)

    [ Nu overdrijf je een beetje, want eet op school echt wel en geef niet alles weg]


    [Okee, dan overdrijf ik... Hé dat was ook het thema van de dagopening xD]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    CxStylinson schreef:
    (Ik eet nooit op school.:$ Maar dat komt omdat ik gewoon depressief daar wordt en me dan thuis helemaal vol eet.xD En het leuke is dat ik gewoon ondergewicht blijf hebben, ook al eet ik me drie slagen in de rondte.:P)



    [Hoe krijg je dat voor elkaar!?!?!?!?!?!!?!!!??!?!!?!??!?!

    Ik wil ook een snelle schildklier :(

    Als ik alleen al naar water kijk zit er al 2 kilo bij --']


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Fluid schreef:
    (...)


    [Hoe krijg je dat voor elkaar!?!?!?!?!?!!?!!!??!?!!?!??!?!

    Ik wil ook een snelle schildklier :(

    Als ik alleen al naar water kijk zit er al 2 kilo bij --']


    [Dat vraag ik me ook af en dat heb ik ook ):]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Zo leuk is het niet, ik krijg elk nieuw jaar op school wel minstens een keer de vraag van een leraar:
    "Meisje? Gaat het wel?"
    "Ja... Hoezo?"
    "Je bent zo mager..."
    Kom ik vet droog aan: "Euh... Ik heb geen anorexia hoor."
    En dan zijn ze weer stil, maar het is zo irritant!:| En sommige meisjes op school noemen me een 'Anatutje.' Vooral omdat ik ook nog niks op school eet.
    Maar ik heb gewoon nooit honger en huil nogal vaak op school.:$ Pesten, slechte cijfers en zo... Maar dat komt door een of ander auto-ongeluk waardoor mijn concentratie en geheugen nogal is weggevallen, lang verhaal.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Dat vind ik een goed plan en dat betekent dat jij ook geen straf meer krijgt' zeg ik grijnzend. 'Dan hebben we deze keer maar gewoon een andere mening' zeg ik en glimlach tegen zijn lippen aan. 'Nu moet je geen vragen stellen die ik niet kan beantwoorden' prevel ik en kus hem dan ook weer terug. Waarom waren we ook alweer zo bang om dit toe te geven? Maar welke werking Harry nu precies op me heeft is nog steeds onduidelijk, maar het is in ieder geval een hele goede zoals al bekend was. Het is perfect zoals het nu is dus het maak me eigenlijk niet uit ook.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 11:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Dat lijkt me inderdaad wel vervelend, maar het is iets waar jezelf niet aan kan doen . Oh zulke meisjes zou ik echt zo graag een klap willen verkopen dat ze er een keer over ophouden. Maar snap wel wat je doormaak met geen honger en nog al vaak huilen op school. Alleen is het bij mij thuis en net op school. Het is gewoon iets waar je niet aan kan doen. Pesten en slechte cijfer zijn bij mij ook een probleem en het is een keer zover gekomen dat de politie erbij is gekomen en iemand een gebroken neus heb geslagen omdat ik het echt zat was. Maar met dat auto ongeluk lijk me ook niet heel erg leuk. Maar dat mensen je dan gaan pesten snap ik al helemaal niet. Ze moeten echt eens een keer logisch nadenken]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Wauw, ik ben er stil van 0.0]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ahw! Lief van je dat je dat zegt! En ik snap ook wel waarom je sloeg... Soms heb ik ook echt de neiging om een van die meisjes een klap in hun gezicht te verkopen.xD Maar dan denk ik weer: 'Waarom zou ik me gaan verlagen tot hun niveau?'
    En wow, politie... Lijkt me echt zo heftig voor je! Als ik het kon doen was ik nu naar je school gekomen en had ik die bitches eens iets verteld.)(duivel)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 12:06 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [aawh dat is echt zielig :( Ik wet echt niet zo goed hoe ik erop moet reageren , ik eet ook veel op school en dan zitten sommige zo van, hoe blijf jij dun? o.o, want ik kom er niet van aan omdat ik ook veel sport xD]

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 12:08 ]