• A twisted fairytale

    Beeld je een wereld in waar alles mogelijk is, waar sprookjes op magische wijze tot leven komen en jij er een grote rol in speelt.
    Dat je een pion bent van een hoger doel, opgejaagd door duistere dingen in een poging je weg naar de vrijheid te vinden.
    In deze RPG, komt een groep mensen vast te zitten in de magische wereld vol raadsels, gevaren en bloedstollende gebeurtenissen.
    Omgetoverd tot levende sprookjesfiguren, proberen ze te achterhalen waarom ze vast zitten en hoe ze weer terug naar hun eigen leefwereld kunnen.
    Niets is echter wat het lijkt en niet iedereen is zo betrouwbaar als ze laten uitschijnen.

    Een RPG op basis van de gebroeders Grimm, Hans Christian Andersen en Disney gemaakt door Merrow en Mohawk.


    Regels:

    - Er geldt een minimum van 10 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - De voorkeur gaat uit naar het schrijven in de hij/zij/ik vorm verledentijd
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 5 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Er bestaan geen perfecte personages
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Afwezigheden melden
    - Alleen Merrow of Mohawk maken de topics aan


    Meedoen:

    Het is de bedoeling dat je een eigen personage creëert, afkomstig uit de gewone wereld. Deze komt terecht in Fairtalia en schrijvende weg wordt ontdekt dat ieder personage een bestaand sprookjesfiguur voorstelt.

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:

    Innerlijk:
    Uiterlijk mét foto:
    Geschiedenis:

    Fairytale:
    Uitleg:


    Bij Fairytale schrijf je zowel het sprookje als het exacte sprookjesfiguur. Bij uitleg leg je uit in hoeverre jou personage overeenkomt met het sprookjesfiguur. Dit kan door middel van bijvoorbeeld uiterlijke trekken, karaktereigenschappen, gedragingen, enzo zijn.



    Personages:

    Vrouwen: 10/10
    MerrowKierra Ashford – Puss In Boots
    MohawkScarlett Jane Hunter – Rapunzel
    Semele - Marlaina Ferryn Chevalier - Ariël
    AgentP - Emma Lynn Smith - Sneeuwwitje
    Appelboompje - Katherine Pierce - Roodkapje
    Porcelaneous - Melaney Kacia - Megara (Hercules)
    Rider - Sunita “Sunny” Evelynne Cleveland - Pocahontas
    RememberYoux - Jillie Jo Knight - Tinkerbell
    Curlies - Mikayla Evelynn Carter - Assepoester
    Tortura - Aisha Nadya Ripoll Esmeralda

    Mannen: 8/10
    Sindarin - Fynn Sion Rhine - Peter Pan
    AgentP - Dylan Bjorn Green - Woody (Toy Story)
    Sindarin - Jason Barnes - Beest (Belle en het beest, Prins Adam)
    Tortura - Bai Donghai Wong - "BD Wong" - Li Shang (Mulan)
    Twilightzone - Ryan Levitt - Jim Hawkins (Treasure Planet)
    Realist - Andrew Eric Parker - Prins Eric (De kleine zeermeermin)
    DreamerN - Tristan Mylan Diamond - Jager (Sneeuwwitje)
    Realist - Reservatie - Prins Caspian (Narnia)
    Xerces - Korey Pio Wittingh - Pinokkio



    Klik hier voor de Rollenstory


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:06 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wauw, ik ben blij dat iedereen zo enthousiast is over deze RPG (:
    Vanavond doe ik een update aangezien ik dadelijk weg moet naar muziekschool en pas rond half elf thuis ben.
    Maar geen zorgen, het zal vandaag gebeuren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    RememberYoux schreef:
    (...)

    Voor duidelijkheid, ik heb niet het personage van een andere rpg gebruikt. Ik zal mijn geschiedenis dan nog even invullen (:


    Sorry dan had ik het gewoon verkeerd begrepen (zip)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Je lijstje is helemaal in orde op één klein puntje na. Ik mis nog een kleine beschrijving van het uiterlijk. Het is namelijk de bedoeling dat er een korte beschrijving staat en een foto (:


    owja sorry, vergeten (; ga ik nu doen


    Do what people say you can't.

    Merrow schreef:
    (...)

    Sorry dan had ik het gewoon verkeerd begrepen (zip)


    Geeft niet, was niet bot bedoelt hoor (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.


    Naam:
    Joshua Jack Harries.
    Leeftijd:
    19 jaar.
    Geslacht:
    Mannelijk.

    Innerlijk:
    Qua innerlijk lijkt Joshua best veel op zijn tweelingbroer. Verschillen zijn dat hij meer in de ban is van sport dan van creatief bezig zijn. Toch studeert hij niet voor sport, maar doet hij Drama en alles wat daar bijhoort. Daaraan kan je waarschijnlijk ookwel raden dat Joshua een jongen is waar je altijd plezier mee zal hebben. Net zoals Bjorn houdt hij van avontuur en adrenaline. Joshua is de vrouwenverslinder van de 2. Hij kan zowat elk meisje krijgen die hij wilt, net zoals Bjorn eigenlijk, maar Joshua profiteert daar mee van. Zijn charmes is iets wat hij altijd gebruikt om het vrouwelijke geslacht binnen te krijgen.
    Joshua ziet er meer badboy achtig uit, terwijl Bjorn er mer gewoontjes uitziet, of meer modelachtig.
    Laat je niet misleiden door het badboy gebeuren, want ondanks dat Joshua echt wel een player is, is hij toch op zoek naar dat 1e speciale meisje.
    Verder is Joshua het type dat iedereen blij kan maken, en altijd iedereen aan het lachen kan maken. Vrienden heeft hij genoeg en hij maakt ook rap vrienden, of je dat nu zelf wilt of niet.
    Daarom lijkt hij ook best veel op zijn sprookjesfiguur.
    Uiterlijk mét foto:






    -Uitleg later.-
    Geschiedenis:
    -Later.
    Fairytale:
    Happy, de vrolijke dwerg uit Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen.
    Uitleg:
    Zoals de naam als zegt, is hij altijd vrolijk. Echt iets serieus nemen doet hij nooit, zelf zichzelf niet. Hij maakt altijd heel rap vrienden, door zijn vrolijke karakter en doeningen.

    N4I5 schreef:

    Naam:
    Joshua Jack Harries.
    Leeftijd:
    19 jaar.
    Geslacht:
    Mannelijk.

    Innerlijk:
    Qua innerlijk lijkt Joshua best veel op zijn tweelingbroer. Verschillen zijn dat hij meer in de ban is van sport dan van creatief bezig zijn. Toch studeert hij niet voor sport, maar doet hij Drama en alles wat daar bijhoort. Daaraan kan je waarschijnlijk ookwel raden dat Joshua een jongen is waar je altijd plezier mee zal hebben. Net zoals Bjorn houdt hij van avontuur en adrenaline. Joshua is de vrouwenverslinder van de 2. Hij kan zowat elk meisje krijgen die hij wilt, net zoals Bjorn eigenlijk, maar Joshua profiteert daar mee van. Zijn charmes is iets wat hij altijd gebruikt om het vrouwelijke geslacht binnen te krijgen.
    Joshua ziet er meer badboy achtig uit, terwijl Bjorn er mer gewoontjes uitziet, of meer modelachtig.
    Laat je niet misleiden door het badboy gebeuren, want ondanks dat Joshua echt wel een player is, is hij toch op zoek naar dat 1e speciale meisje.
    Verder is Joshua het type dat iedereen blij kan maken, en altijd iedereen aan het lachen kan maken. Vrienden heeft hij genoeg en hij maakt ook rap vrienden, of je dat nu zelf wilt of niet.
    Daarom lijkt hij ook best veel op zijn sprookjesfiguur.
    Uiterlijk mét foto:






    -Uitleg later.-
    Geschiedenis:
    -Later.
    Fairytale:
    Happy, de vrolijke dwerg uit Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen.
    Uitleg:
    Zoals de naam als zegt, is hij altijd vrolijk. Echt iets serieus nemen doet hij nooit, zelf zichzelf niet. Hij maakt altijd heel rap vrienden, door zijn vrolijke karakter en doeningen.


    I love them, haha.

    Ik ken hun niet eens.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sindarin schreef:
    (...)

    I love them, haha.


    Yeahh, me to ;p
    Finn Finn the better twin, he looks like Jack & Jack looks like him ;3
    Sinds ik die twinmail nog eens heb bekeken zit het hele dagen in mijn hoofd ;p

    N4I5 schreef:
    (...)

    Yeahh, me to ;p
    Finn Finn the better twin, he looks like Jack & Jack looks like him ;3
    Sinds ik die twinmail nog eens heb bekeken zit het hele dagen in mijn hoofd ;p


    Hahaha. :'D

    Isuzu schreef:
    Ik ken hun niet eens.


    Ga ze leren kennen. Klik.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 19:52 ]

    Sindarin schreef:
    (...)

    Ga ze leren kennen. Klik.

    Hm. Ik weet niet of ik nog meer zin heb in twins...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Isuzu schreef:
    (...)
    Hm. Ik weet niet of ik nog meer zin heb in twins...


    Zou ik ook niet hebben x3


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Zou ik ook niet hebben x3

    -offended- Dat zei ik alleen, omdat ik zelf een tweeling ben lol. Nvm, I don't understand this shit gehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Isuzu schreef:
    (...)
    -offended- Dat zei ik alleen, omdat ik zelf een tweeling ben lol. Nvm, I don't understand this shit gehe.


    You're offended? Why? We hebben het hier over celebrity twins, van die irritante mensen die aandacht willen (net als de vierling op net 5)
    Ik snap er ook niets van.
    Ik ben zelf ook tweeling btw.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 20:12 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    You're offended? Why? We hebben het hier over celebrity twins, van die irritante mensen die aandacht willen (net als de vierling op net 5)
    Ik snap er ook niets van.
    Ik ben zelf ook tweeling btw.

    Die vierling zijn inderdaad wel irritant ja, ach..
    Ik ken ook celebrity twins die geen irritante mensen zijn. Don't mind me, het was maar iets dat ik er eerder uitspatte. :x
    Ah nice, dat je ook tweeling bent btw. :Y)

    Ik moet het verleden nog verder doen van mijn personage, maar ik hem eerlijk waar geen inspiratie en idee hoe en wat. Pfft.


    Quiet the mind, and the soul will speak.