• NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 20:48 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [omdat hayden een meisjesverslinder is? xD]

    [Delaney:

    Ik ging op een stoel zitten en liet mijn blik de klas rond glijden. Ach ach, had Hayden een nieuwe gevonden ? Letterlijk dan, want dat meisje had vanochtend nog tegen Samuel gezegd dat ze nieuw was hier.

    Charlynn:
    kijk ook even kort naast het meisje naast hem en glimlach even zwakjes en rol dan onopvallend met mijn ogen en kijk dan weer even de klas rond

    Anne:
    Één nieuw meisje, die nog altijd bij Hayden zit. Wat is hij toch weer aardig, al zal het hem meer gaan om een nieuwe 'verovering'.


    XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lucy Ivory Jackson

    Ik grinnik. Charlynn gaat even terug naar het klaslokaal om Hayden gedag te zeggen. Een raar gevoel komt op in mijn buik. Waarom is John er nou niet? Dan kan ik hem ook gedag zeggen. Ik heb een stiekeme crush op John. Niemand weet het, zelfs Charlynn niet, al vast het haar vast wel op dat ik vaak over hem praat en met hem flirt. Al flirt ik met zowat iedereen, maar net iets meer met hem. 'Mhm, hotties spotten vind ik net iets leuker dan leraren pesten.' grijns ik. 'Wat vind jij?'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [haha, hij is gewoon een vette player(;, ik miet helaas wel weg maa zal morgen snel even een stukje schrijven(;]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    [haha, hij is gewoon een vette player(;, ik miet helaas wel weg maa zal morgen snel even een stukje schrijven(;]


    [Is goed hoor ^.^ en ik merk nog niets van zijn playkunsten :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Heb je bij Charlynn al eens gelezen en wat mensen over haar denken, vooral Samuel. ;) Volgensmij is ze haast nog erger als Hayden, whaha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [wacht maar af....]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hayden Clark

    Zuchtend kijk ik naar de klok, de bel kan echt elk moment gaan. De les was verder saai geweest, Charlynne kwam wel even gelukkig gedag zeggen. Langzaam klikken de seconden weg en ik zie dat zelfs de leraar verlangt naar de bel. Als die eindelijk gaat sta ik gelijk op en kijk af wachten naar Noralie. Zouden we weer samen les hebben of zou ik dit keer niet met haar zitten?
    [ zitten ze weer bij elkaar in de les of gaan we nu even wisselen? Tot morgen^^]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Hmm, we zullen zien en je hebt Charlynn ook nog niet op haar ergst gezien. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Delaney Marie McClain.

    "Thank God" riep ik opgelucht uit waarna ik opstond en meteen het lokaal uitliep. Oké, dat ging dus zo niet werken. Ik had me doodverveeld, serieus. Ik liep naar mijn locker en zuchtte zachtjes terwijl ik de cijfertjes ingaf door het draaidingetje. Ik gooide er mijn tas in en al de onnodige dingen, alles dus want ik was niet van plan ook maar iets te doen in lessen die me niet boeiden, en ging op weg naar de mijn volgende lokaal. Ik had mijn iPod in mijn broekzak zitten en mijn iPhone had ik ook bij dus ik ging de les hopelijk wel overleven. Ik vroeg van me af waar Samuel was, hij was de les afgetrapt, maar ik begreep volkomen waarom. Met een zucht plofte ik neer op de laatste bank in de klas, ik bedoelde dus de bank helemaal achteraan en legde mijn voeten over de 2e stoel. Ik kon ze nog wel op tafel droppen als er iemand leuk kwam aanlopen. Wauw, ik klonk erg ha ? Ik had gewoon een slecht humeur gekregen door de lessen.

    [Mij maakt het niets uit :3 kies jij maar :P

    En ik ben benieuwd naar zijn zogenaamde flirt technieken :P]

    Noralie Anderson
    Hayden heeft niet meer geantwoord op het schrijfblok dus ik ga er vanuit dat hij me dus in de lunchpauze voorstelt. Ik vind het best. Ik strijk mijn lok weer achter mijn oor en ik vind de les nog relatief snel voorbij gaan. Dan gaat de bel en Hayden staat gelijk op. Ik glimlach even naar hem en pak mijn spullen in en sta dan ook op. 'Geen idee welke les ik nu heb,' zeg ik met een lachje. En ik pak even mijn rooster erbij. Ik kijk en zie dan dat ik wiskunde heb. 'Great. Wiskunde,' mompel ik sarcastisch. Ik ben er verschrikkelijk slecht in en snap het gewoon niet. Dat gaat weer bijles worden of me huiswerk door anderen laten maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [mij maakt het niet uit, iemand die lang zit te wachten op gezelscap?]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Noralie vindt wel mensen om mee te praten ^.^ doe wat je wilt :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Als straks school weer begint ga ik niet genoeg tijd hebben voor deze rpg.. dus ik wil me graag uitschrijven. We kunnen doen dat ze naar Engeland verhuisd ofzo?]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [Nee, nu is Charlynn de enige bitch. )': En Charlynn zoekt dan wel gezelschap! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp