• NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 20:48 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Anna Bailey Miller
    Na een tijdje is de toespraak eindelijk afgelopen en ik sta op en loop de aula weer uit. Ik had eigenlijk net zo goed niet kunnen gaan, aangezien er weer niks nieuws werd verteld. Ik loop de gang op en zie dat Hayden zijn eerste slachtoffer al gekozen heeft. Een nieuw meisje zo te zien. Ik lach even en schud mijn hoofd en loop dan door naar mijn kluisje. Ik maak mijn kluisje open en stop wat boeken die ik niet nodig heb erin zodat alleen de boeken die ik zo nodig heb in mijn tas overblijven. Ik pak een spiegeltje uit mijn kluisje en kijk of alles nog een beetje goed zit.

    Lucy Ivory Jackson

    Zoals altijd ben ik te laat op school. Op weg naar mijn kluisje knal ik tegen een meisje die bij haar kluisje staat op. 'Kijk uit waar je staat,' snauwde ik geirriteerd.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [Sorry, ik was logeren...]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [heb je het tegen Anna?? xD]

    [Jup ^^]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [oke xD]

    Anna Bailey Miller
    Ik sta nog bij mijn kluisje als er een meisje tegen me aan loopt "Kijk uit waar je staat" snauwt ze geïrriteerd. "Misschien moet je eerst eens kijken met je ogen in plaats van met je neus, dan had je gezien dat ik hier al stond" kaats ik terug en doe ondertussen mijn kluisje dicht en neem de moeite om naar der te kijken en zie dat het Lucy is.

    Lucy Ivory Jackson

    Ik glimlach schamper en loop door naar mijn kluisje. Als ik deze open, kijk ik in de spiegel die ik aan de binnekant van mijn kluisje heb geplakt. Ik haal een kam door mijn platinablonde haar en werk mijn makeup bij. 'You look good, girl.' fluister ik naar mijn spiegelbeeld. Ik sluit mijn kluisje en stuur Charlynn een smsje. 'Hee girl, waar ben je? X L.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Hayden Clark

    Mijn lach schaterde door de gang, ze is me er eentje. Ik wordt wel eerst in gevang genomen door haar stralende glimlach waarbij haar perfecte gebit zichtbaar is. Nog nooit heb ik iemand zo mooi zien lachen. Ik kijk haar aan en pak mijn rooster. 'Wat heb jij nu?'


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Noralie Anderson
    Hayden lacht, en het geluid vult heel de gang. Onwillekeurig moet ik er toch om glimlachen. Dan kijkt Hayden me aan. Hij pakt er iets bij en ik merk dat het zijn rooster is. Hij vraagt aan mij wat ik nu heb. 'Hm, even kijken,' mompel ik dan. Ik pak uit mijn grijze eastpack rugzak die over mijn rechter schouder hangt mijn rooster. 'Ik heb als eerste...' Mijn blik vertrekt. 'Great. Als eerste Engels. Wat een geweldig begin van een nieuw schooljaar.' Ik zucht en stop mijn rooster weer weg. Ik vind het een heel makkelijk en saai vak. En het bevalt nog maar te zien wat voor docent we hebben. 'En jij?' Vraag ik dan nieuwsgierig aan hem. Ik kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:46 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er weer what did I Miss?? Was logeren en alles dus.. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Heeyy Naoomz, de toespraak is voorbij, en het eerste lesuur begint bijna. En Lucy heeft een sms gestuurd naar Charlynne]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nee, de meesten kennen elkaar al wel. Sommige nieuwe :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [iemand waar ik Anna naartoe kan sturen??? :p]

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik zucht en kijk Even op mijn horloge hoe laat het is en zie dan dat ik alweer bijna te laat ben, vaste gewoonte. Vlug loop ik het huis uit en zie dan dat ik een berichtje heb van Lucy en grijns en open het berichtje dan snel en lees het even vluchtig door. Hey Luce, I'm on my way! X Charly stuur ik dan terug en stap dan vlug in mijn auto en rijd met een hoog tempo naar school, met dit tempo ben ik er dan ook al snel en stap uit en kijk weer even naar de het gebouw voor me en zucht. Weer een nieuw jaar hier. Dan loop ik langzaam naar binnen en loop naar mijn locker die zich bij die van Lucy bevindt, onderweg duw ik nog grijnzend een paar eerste klassers aan de kant en ben zo al weer snel bij mijn locker en zie Lucy al staan. 'Hey girl.' zeg ik dan en grijns even en leun dan nonchalant tegen mijn locker.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 15:17 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp