• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik kijk naar Naomi en pak haar hand vast die mijn wang droogde. Ik verstrengel onze vingers en leg haar hand tegen mij wang. Dan kijk ik naar beneden en bijt op mijn lip. 'Het spijt me,' fluister ik. 'Het is alleen.... Jij bent de enige reden waarom ik nog zou willen leven en Sam... En jij....' Ik zucht. 'Ik weet het gewoon niet meer.' Ik sla mijn handen voor mijn gezicht en probeer de tranen tegen te houden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DreamWishes schreef:
    [Dat bloody marry verhaal is grappig, whaha!]


    [Hahaah IKR :')

    Voor de anderen, hieronder heb ik het bloody Mary verhaal :3 griezel verhaal ;D

    Het verhaal van Bloody Mary gaat over een meisje genaamd Mary. Mary had prachtige glanzende lange blonde haren die ze elke avond voor het slapen gaan 100 keer borstelde. Maar op een avond werd haar haar afgeknipt voor geld. -ze leefde lang geleden- ze was er kapot van en pleegde zelfmoord. Sinds dien en nu nog steeds komt ze terug. Als je 100 keer je haar borstelt en om 12 uur 's nachts drie keer Bloody Mary zegt komt haar geest. Ze eet je haar op en wat overblijft zijn plukjes en heel veel bloed. Ze deelt je in haar verleden en neemt wat eens van haar was.


    Padadadadammmm]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik kijk naar Naomi en pak haar hand vast die mijn wang droogde. Ik verstrengel onze vingers en leg haar hand tegen mij wang. Dan kijk ik naar beneden en bijt op mijn lip. 'Het spijt me,' fluister ik. 'Het is alleen.... Jij bent de enige reden waarom ik nog zou willen leven en Sam... En jij....' Ik zucht. 'Ik weet het gewoon niet meer.' Ik sla mijn handen voor mijn gezicht en probeer de tranen tegen te houden.


    [*rolt met ogen*

    Ian weet duidelijk niet wat er allemaal heeft afgepeeld op de ziekenzaal -gayhand-

    Dankzij Sam heeft Naomi Ian gekozen omdat hij haar gezegd heeft dat te doen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Het offtopic gebeuren ja XD
    Maar omg? Moet Mars blijven en een vaderfiguur worden, of is het beter als hij weggaat nu?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal
    De tranen stromen inmiddels ook al over mijn wangen, door Ian's verhaal, de ruzie, Sam, alles. Ik sla mijn ogen even neer en kijk dan Ian weer aan en wil wat zeggen, maar het enige wat mijn mond verlaat is wat gepiep en ik sluit mijn mond weer en sla mijn ogen weer even neer, fijn zelfs het praten ging nu bijna niet meer. Dan haal ik zijn handen van zijn gezicht en kijk hem weer aan, hij mag huilen, bij mij lopen de tranen inmiddels ook over mijn wangen. Ik kijk hem nog even aan en trek hem dan in een knuffel, ik wil hem gewoon nu dicht bij me hebben. Na een tijdje laat ik hem weer lis en kijk hem even recht aan en kijk dan weer naar de man, hij is aardiger dan de anderen. Hoe graag ik hem
    Ook wil bedanken, het gaat niet met mijn stem.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 0:22 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik zal het wel even kort uitleggen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [heb medelijden met Ian. Ik kan hem ook laten flauwvallen hoor hahaha. Ik ga zo slapen. Ben doodmoe. Sam heeft niet meegekregen dat er een time out was tussen Naomi en Ian en Naomi goed kon nadenken wat ze wilde... Haha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Jaimzz you're really mean today, isn't it? ;) *gayhand back*]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Het is bij het RPG Nightschool.

    Op Cimmeria (school) zitten mensen, demonen, engelen, heksen en tovenaars. Alleen de mensen zijn onwetend.

    Daar heb je Leslie Day en Jake Sadler. En zijn demon.

    Ze hebben een relatie.. Of eigenlijk hadden.

    Maar het

    WACHT!

    Ik heb al iets. Ik ga even iets opzoeken :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    [Jaimzz you're really mean today, isn't it? ;) *gayhand back*]


    [Just a bit tegen Biever-kid.

    HAHAHA ZELFLOL, DAT RIJMT :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Eehhh??
    Maar wat moet Mars nu doehoeen? Naoom en Ian lijken zich niet te storen aan dat hij daar zit?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Laat Mars Naomi gwn naast Sam
    Neerzetten, kan ik wat doen als Deem off is. niet gemeen bedoeld. ;) Maar ik Heb medelijden met beide jongens, denk eens hoe Naomi zich moet voelen nu ze dat net gezien heeft! ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk Naomi even met betraande ogen aan en als mijn armen dan voorzichtig om haar heen. Ik adem haar geur goed in. Misschien voor de laatste keer. Ik bijt hard op mijn lip en veeg mijn tranen weg. Ik laat haar los en glimlah zwakjes naar haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [naoom.

    Ik kan het me voorstellen.

    Maar ik heb geen meelij :P

    Niet na de JeslieNeslie strijd XD

    OKAY NOW PREPARE!




    Maak je bril dan droog ;)


    OKAY. TAMTAMTAMMM. Prepare, het is nu 18:32. Kijken hoe snel ik het kan.

    De stelletjes:

    Alexi(mens) en Axton(demon)
    Amare(mens) en Timo(mens)
    Leslie(was demon, nu mens) en Jake(was demon, nu mens)
    Sky(mens) en Daniël(engel) (shippingname Skaniël)
    Braxton(mens) en Joshua(engel)
    Lily(demon) en Damon(demon)

    O, dat valt nog best mee met die stelletjes :')

    In iedergeval. Alexi en Ax zijn al een tijdje bij elkaar. Ax was een hele erge player, en Alexi best wel verlegen en onzeker. Dat playerige dat speelt veel onder de demonen trouwens. Niet bij alle demonen. Maar goed. Ax werd dus écht verliefd op Alexi en sinds dien hebben ze wat. Alexi is ook zwanger van Ax. En als mens zijnde kan Alexi doodgaan als ze bezwngerd is door een demon. En de kans dat ze het zou overleven is helemaal de grond in geboord nu het zelfs een tweeling blijkt te zijn. Dus de enige optie is dat ze demon wordt. Oja, en het drama bij dit; Ashley (demon) is van het verleiden en problenmen veroorzaken dus die heeft Ax verleidt. En dat is weer goed gekomen en Ax en Alexi zijn zelfs verloofd nu ;D En Ashley is een oud liefje van Jake. En ze is heel erg opeisend en heeft ook voor problemen tussen Jake en Leslie gezorgd.

    Amare en Timo zijn gewoon beiden mensen. En Timo is even uit het rpg geweest, dus Amare heeft een soort nieuw slachtoffer gevonden. Nathan. Oke, slachtoffer is niet het juiste woord. Gewoon een andere jongen. En Nathan is ook engel en tweelingbroer van Daniël. Amare heeft met Nathan gekust op het bal na hun optreden. En Timo weet dat niet en komt toevallig de dag erna terug naar de school. In het rpg is gisteren het bal geweest. Dus alles lijkt nog goed te gaan, maar of dat daadwerkelijk zo is. Timo is trouwens uitwisselingsstudent met een sexy Brits accent.

    Okay.

    Dan sla ik Jake en Leslie even over. Die hebben namelijk al zo veel drama meegemaakt. Die bewaar ik wel tot het laatst XD

    Dan het geliefde koppel Skaniël, oftewel Sky en Daniël. Sky weet dat Daniël een engel is, maar normaal gesproken hoort een mens dat niet te weten. Ze zijn gewoon lief bij elkaar, en zijn ook een schattig koppel. Ze doen het rustig aan, een beetje jaren vijftig achtig waar niet gelijk seks is. Ze hebben namelijk nog niet eens getongzoend :Y) En Lene (Penumbra) wil graag een mini Skaniël :') Oja, hier is het drama dat Daniël denkt dat iemand zoals Ryan (die eerst een mens leek maar een magiër blijkt te zijn) beter voor haar is. Hij is zelfs vertrokken met Nathan terug naar zijn thuis, Rome. Maar dat is al snel goed gekomen tussen de twee en ze zijn weer gelukkig saampjes :3

    Braxton en Joshua, die hebben volgens mij nog geen drama gehad. Alleen eigenlijk mogen engelen niets met mensen. Maar ja, hij doet het gewoon (net zoals Daniël). Ze zijn ook cute samen. En Braxton heeft een rijke pappie waar ze ook gebruik van kan maken. Die doet namelijk alles voor haar.

    En dan heb je Lily en Damon. Oude geliefden. Tenminste. Damon was gewoon een mens. En Lily heeft hem verandert. En is daarna bij hem vertrokken. De reden was dat ze voor ene Sebastiaan op de vlucht moest. Sebastiaan moest namelijk een ketting hebben van Lily die voor iets speciaals zorgt. Het speciale is nog niet bekend. Zij zijn weer bij elkaar nadat de dingen zijn uitgepraat.

    Tamtamtamm, het grootste drama koppel, Les en Jake. Het begon allemaal gewoon goed. En ze waren gelukkig met elkaar. En de echte drama is begonnen toen Ashley in beeld verscheen. Jake heeft zich laten verleiden door Ashley, en ze heeft dat ook gefilmd. Dat aan Leslie laten zien, Les kapot, en ze kwam ene Bradley tegen. Maar daar is niets mee gebeurt uiteindelijk. Toen wkam Jake, hadden ze een soort ruzie. Hoewel. Niet echt ruzie. Les viel flauw, veranderde uiteindelijk zelfs weer in een mens. En ze vergaf Jake trouwens ervoor. Toen kwam er een misverstand waardoor het er uiteindelijk op neerkwam dat het slecht ging tussen Jake en Les waardoor hij naar zijn oude gewoonte greep. Drugs. Hij werd high. Kate, zijn nicht kwam langs, nam Les mee naar Jake. Beamde hun weer terug naar de kamer. En toen Kate weg was heeft Jake Les aangerand, en bijna verkracht :') ze vergeeft hem weer. En toen.... Kwam Nick. Oja, Nick. Nick is de jongen die Leslie in een demon heeft verandert. Maar hij heeft haar mishandelt ook. En het ging niet goed tussen Nick en Leslie. Ze is bij hem weggegaan, met veel moeite, en hij verscheen ineens op Cimmeria. En gelukkig stonden Jake en Les op het punt om te vertrekken naar Frankrijk voor een weekend :Y) Les en Jake hebben beiden nog al vaak last van nachtmerrie's. En Jake droomde ook een keer dat Les dood ging, hij had op dat moment een hersenschudding omdat Jake met een jongen gevochten had in de club odmat die jongen Leslie een hond noemde XD maar goed. Jake wilde zelfmoord plegen, hij dacht dat Les dood was. Maar dat kwam gelukkig weer goed. En toen waren ze weer terug. Ging het even goed. Kwam het bal, en toen Les en Jake zowat seks hadden kreunde Leslie Nick's naam in plaats van die van Jake. Jake is vertrokken naar New York toe na gevraagd te hebben aan Nick waar hij aan sterrenschot kon komen. Met sterrenschot kunnen demonen en engelen dood. Nick heeft Les geholpen dankzij Natasya, en Natasya is een meisje die demonenzoeker is. En ze is oook zelf demon. Maar goed. Les en Nick kwamen te laat, hij had al zelfmoord gepleegd, alleen dankzij een of andere thee die Jake eerder die dag had gedronken ging Jake niet dood maar werd hij weer mens. En toen dwong Nick dat Les een slaappil nam om te rusten, want Jake was in het proces om weer mens te worden. Alleeen dat wisten Nick en Les op dat moment niet. Maar goed. Les kwam bij, en Jake wilde zelfmoord plegen. Zat op het balkon om te springen. Les ging ook op het balkon zitten. Want als hij zou springen zou zij ook springen. En uiteindelijk heeft Nick hen in een kast geduwd en opgesloten. En toen hebben ze het weer bijgelegd. En nu zijn ze weer op school en komt ineens Leslie's tweelingzus Luna opdagen. Les dacht dat die allang dood was, omdat ze nooit meer iets van Luna vernomen had en Luna eigenlijk gewoon mens was. Verkeerd gedacht Les.

    En Jake heeft zojuist met Luna gezoend en Les is dar dan weer kapot en verward van en het laatste beetje kan je lezen in het topic xd.


    Dan heb je nog Rachelle en Joanthan, Rachelle is demon en Jonathan engel. En die hadden een soort friends with benefits. En eigenlijk is dat uit den bozen tussen engel en demon. En nu blijkt Rachelle ook nog eens zwanger. Ze hebben dronken seks gehad.

    En dan heb je nog de personage's die alleen zijn.

    Ryan, die is magiër.
    Vans, is demon.
    Xav, is mens.
    Michelle, is demon.
    Drew, is mens.
    En de rest in het rollentopic die niet met iemand samen is :')

    En voor de kamerverdeling moet je maar even aan de desbetreffende personen vragen XD.

    En als je nog meer wilt weten moet je het vragen ;3]


    ~~~~~

    Dik gedrukt is Jeslie --> Jake en Leslie.

    Ik moet er nog meer achteraan vertellen. :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik ga slapen. Ik vind je gemeen Jaimzzzz.... Ik weet niet waarom ik Justin Biebwr heb gedaan. Ik zienIan ook niet als Justin Bieber. Maar goed welterusten. En owee als ik morgen lees dat Naomi en Sam hebben gezoend. Dan pleegt Ian zelfmoord. Ik waarschuw alvast. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne