• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Zijn emotieloze stem deed me woedend maken. Ik laat Naomi's hand los en spring op. 'Hoe durf je het zo emotieloos te zeggen?! Ze had dood kunnen zijn! Ik had dood kunnen zijn! Waarom zijn wij eigenlijk hier? Volgens mij moeten wij uiteindelijk gewoon dood! Wij zaten daar omdat we frisse lucht nodig hadden en we geen straf wilde. Straf drijft ons tot waanzin!' Ik kijk hem aan. 'Anders zater we nooit in dat klote hutje van jullie.' Ik bijt hard op mijn lip en zucht diep. Hem slaan had geen zin. 'Het is trouwens mijn schuld. Ik wilde naar buiten. Ik ben opgegroeid in Canada, dit doet me aan thuis denken.' Ik kijk de man even aan en loop terug naar Naomi. Ik bijt hard op mijn lip en kijk naar haar. ik was boos op hem. Even iets in de fik steken. Tuurlijk...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Nog steeds bevind ik me in het zwart, het geeft me een veilig gevoel, geen pijn, geen zorgen, maar tegelijkertijd ook een angstig gevoel, het gevoel dat je geen lichaam hebt en er alleen maar eindeloos zwart, geen einde. Maar dan zie ik het steeds lichter om me heen worden en al snel word ik weer naar de werkelijk heid getrokken en open dan langzaam mijn ogen en merk dat ademhalen moeilijk gaat en pijn doet, ook mijn keel doet vreselijk pijn. Dan kijk ik even om me heen en zie Ian zitten. Nog steeds voel ik me zwak en het zwart blijft aan me trekken, maar ik probeer met al mijn kracht niet terug te vallen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marcell
    "Sorry" Zeg ik. Ik weet zeker dat ze dat hier niet veel horen van mijn Collega's, of zelfs helemaal niet. En als ze het al horen kan het nooit gemeend zijn.. Wat het mijne wel is. Ik meen het als ik sorry zeg. Nu ook. Ik had er even niet over nagedacht dat hij het zo op zou kunnen vatten.. En ja, dat was stom van me. Ik had het kunnen weten. Maargoed, ik werk hier, en ik mag niet reageren zoals hoe ik eigenlijk wil reageren. Daar word ik voor betaald. Dingen doen die ik niet wil doen.. Daarom vind ik het ook geen leuke baan. Maarja. Ik zal het wel moeten doen hè?
    Op dat moment komt het meisje weer bij. Ik sta meteen op om een glas met water te halen, omdat ik al vermoed dat ze wel dorst zal hebben. Ik loop terug met het glas en reik het haar aan. "Dorst?" Als ze antwoordt met een ja haal ik het zuurstofmaskertje even af, als ze antwoordt met een nee doe ik dat niet. Hopen dat die jongen zich er even buiten kan houden.

    [Moet weer gaan -,-]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Tf, weer een topic gemist]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Amor8 schreef:
    Marcell
    "Sorry" Zeg ik. Ik weet zeker dat ze dat hier niet veel horen van mijn Collega's, of zelfs helemaal niet. En als ze het al horen kan het nooit gemeend zijn.. Wat het mijne wel is. Ik meen het als ik sorry zeg. Nu ook. Ik had er even niet over nagedacht dat hij het zo op zou kunnen vatten.. En ja, dat was stom van me. Ik had het kunnen weten. Maargoed, ik werk hier, en ik mag niet reageren zoals hoe ik eigenlijk wil reageren. Daar word ik voor betaald. Dingen doen die ik niet wil doen.. Daarom vind ik het ook geen leuke baan. Maarja. Ik zal het wel moeten doen hè?
    Op dat moment komt het meisje weer bij. Ik sta meteen op om een glas met water te halen, omdat ik al vermoed dat ze wel dorst zal hebben. Ik loop terug met het glas en reik het haar aan. "Dorst?" Als ze antwoordt met een ja haal ik het zuurstofmaskertje even af, als ze antwoordt met een nee doe ik dat niet. Hopen dat die jongen zich er even buiten kan houden.

    [Moet weer gaan -,-]


    Naomi Micheal
    Ik draai mijn hoofd moeizaam om en kijk naar de man die met een glas water in zijn hand sta en knik dan zacht. Alles deed pijn, praten wist ik toch al dat niet zou lukken met die pijn in mijn keel en ademen ging nog steeds moeizaam en met veel pijn. Ik sluit even mijn ogen en merk dat het zwart me weer mee wil trekken en open weer snel mijn ogen en kijk dan in mijn ooghoeken weer naar Ian en dan weer naar de man.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Deem you make me feel lonely. )':]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sam is er wel voor je :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jeej! (yeah) Whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mijn 4444'ste post, whaha en laat Sam maar komen, whaha! (A)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk naar Naomi en moet moeite doen rustig te blijven. Ik druk een kus op haar lippen en pa haar hand cast. Ik geef er een Zacht kneepje in en kijk naar de man. Dan kijk ik weer Naar Naomi en negeer het feit dat die man er is.
    'He ik weet dat praten waarschijnlijk moeilijk of niet gaat. Dus hoef je niet te praten.' Ik kijk haar aan en glimlach kleintjes. 'Ik blif hier. De hele tijd'

    [sorry iczit op mobiel en die doet langzaam]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hij kan geen kus op haar lippen drukken, whaha, luchtmasker. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik word na lange tijd wakker van geschreeuw. En ik besef me dat het Ian is. Ik kijk even gedesoriënteerd om me heen en voel de hoofdwond even kloppen. Dat trekt gelukkig al snel weer en dat beschouw ik als een goed teken. Ik kom een beetje overeind en kijk om me heen. Ik zeg zacht hee. En kijk dan in de richting waar het geschreeuw vandaan kwam. Als er wat ernstigs is moet ik helpen. 'Ik moet daar kijken,' mompel ik tegen mezelf en Nala. Ik laat mezelf van het bed afglijden en kom wankel op mijn benen neer. Wonder boven wonder blijf ik wel staan. En met pijnlijke stappen kom ik er. 'Ian, alles goed met je?' Vraag ik dan. En ik merk dat er een deur is. Ik doe die open. 'Ian?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik zet Naomis masker weer terug op en ga rustig naast haar zitten totdat ik ineens Sam hoor. Ik heb mezelf voorgenomen aardig te doen. Ik kijk om en zie zijn hoofd om het hoekje verschijnen.
    'Ja,' vraag ik hem en glimlah kleintjes. 'Waar is Nala,' vervolg ik. Nala was namelijk de hele tijd bij Sam. 'En waarom ben jij je bed uit,' vraag ik weer. Hij zag er namelijk niet zo stabiel uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naom Micheal
    Ik glimlach even zwak naar Ian en hou zijn hand stevig vast, hij mocht niet weg, vooral niet nu. Dan hoor ik een ander bekende stem en ik draai met moeite mijn hoofd weer om en zie Sam in de deuropening staan. Even kijk ik in mijn ooghoek naar Ian, ik weet dat hij Sam niet mag vanwege wat er ebeurd is, maar toch houdt hij zich in en ik kijk dan weer naar Sam en hou me nog steeds stil, ook omdat praten haast nit lukt nu.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik zie dan Ian zitten en hij zegt ja. Ik moet me op hem concentreren om niet flauw te vallen. Rot duizeligheid. Het lopen heb ik iets overschat. 'Ik dacht dat je misschien hulp nodig had. Je schreeuwde. Ik werd er wakker van.' Mijn stem klinkt zwak. Dan pas merk ik Naomi op. En het ding wat over haar mond zit. 'W-wat is er met haar?' Vraag ik dan gelijk bezorgd. Ik zie dat ze even mijn kant op kijkt. Mijn pijn voelt gelijk niet meer belangrijk. 'Nala is daar,' mompel ik vaag. En kijk dan naar Ian met een vragende bezorgde blik. Ik houd het staan niet lang meer vol.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.