• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {han haar aan een zuurstofmasker of zo?}

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:41 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell
    "Rustig blijven" Zeg ik koel. "Voordat jij ook bewusteloos raakt.." Geen idee of hij dat laatste gehoord heeft - ik liep snel weg om wat spullen te pakken, nadat ik het meisje op een van de bedden heb gelegd. Ik loop naar het kamertje, pak meteen een zuurstofmaskertje voor de frisse lucht en een vochtig doekje. Daarmee loop ik terug naar het meisje, sluit het zuurstofmaskertje aan op de dingen die er hangen en neem het vochtig af voor de hygiëne. Als dat gebeurt is maak ik het doekje opnieuw vochtig en maak het stuk gezicht rondom haar mond en neus schoon - er zat allemaal zwart op - en plaats dan het zuurstofmaskertje op de goede manier op haar gezicht. Schone lucht is nu heel belangrijk voor haar. Vervolgens leg ik het koele doekje op haar voorhoofd en richt me dan tot de jongen. "Dit zal haar helpen wakker te worden" Zeg ik. "Want ze komt wel weer bij. Het is gewoon.. Een natuurlijk reflex. Ze kreeg te weinig zuurstof en te veel rook binnen, en daardoor viel ze flauw. Maar nu dien ik extra zuurstof toe en weinig rook, dus het komt goed" Ik wijs op een bed en gebaar de jongen zo om daarop te gaan zitten. "En hoe voel jij je? Eerlijk?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    Ik kijk de man even aan en luister aandachtig. Dan knik ik en loop naar Naomi toe. Ik pak haar hand vast en kijk weer naar de man. 'Enkel beetje benauwd. Het gaat prima met mij. Nou ja kwa gezondheid,' mompel ik. Ik kijk naar Naomi en slik. Ik pak een kruk en ga naast haar bed zitten. Ik pak haar hand weer vast die koud is geworden. Ik druk een kusje op de rug van haar hand en bijt op mijn lip. Dan kijik ik naar de man. 'Dank je,' mompel ik. 'Iemand heeft het vuur aangestoken,' vertel ik hem. Dat weet ik namelijk nog heel goed.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Zou ik haar toch maar wakker laten worden of toch nog niet. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    JokerBaby schreef:
    Mario 'Alex'
    Hmm, bedelen was een soort werk van me geweest.
    "We speelden vaak voetbal met alle wezen op straat... Het was eigenlijk best vreemd, iedere dag kwamen we samen, maar 's avonds vertrokken we steeds in groepjes van maximum drie ofwel helemaal alleen... Alsof het een soort regel was of zo. Maar goed, voetbal bracht ons samen en bovendien waren we er best goed in. De toeristen kwamen er vaak naar kijken en gaven af en toe wat geld, wat we dan probeerden te verdelen. Je kan je wel voorstellen wat voor ruzie dat daar steeds van kwam."
    Het was makkelijk om met haar hierover te spreken... Ik vond het niet erg of gênant.
    "Hmm, vertel eens wat meer over je vrienden?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik moet gaan..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas
    Ik kijk de man even aan en luister aandachtig. Dan knik ik en loop naar Naomi toe. Ik pak haar hand vast en kijk weer naar de man. 'Enkel beetje benauwd. Het gaat prima met mij. Nou ja kwa gezondheid,' mompel ik. Ik kijk naar Naomi en slik. Ik pak een kruk en ga naast haar bed zitten. Ik pak haar hand weer vast die koud is geworden. Ik druk een kusje op de rug van haar hand en bijt op mijn lip. Dan kijik ik naar de man. 'Dank je,' mompel ik. 'Iemand heeft het vuur aangestoken,' vertel ik hem. Dat weet ik namelijk nog heel goed.


    [Ben er weer]

    Marcell
    "Ja.. Dat hutje waar jullie om de een of andere reden in gekomen zijn moest ook afgebrand worden.." Zeg ik emotieloos. "En dat deden we dus maar gewoon, omdat er helemaal geen dansers in hóren te kunnen zitten" Ik stel de vraag niet, maar hij ligt verborgen als een dubbele boodschap in mijn zinnen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hij wil vragen wat ze deden in dat hutje is het niet, of dat ze daar niet mochten zijn. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben uit eten, reageer dus langzaam....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Pam.Pam.Pam.Paaaaammm... Hij blijft daar natuurlijk wel werken :P
    Smakelijk!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hoe bedoel je hij blijft daar werken...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dat hij dat wil weten omdat hij daar toch nog werkt.. En toch wel nieuwsgierig is XD
    Laat maar gwn XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik wik dat Deem reageert ben benieuwd naar haar reactie. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Haha, ik ook XD Maar ik moet alweer gaan XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Deem?? Dan laat ik Naom ook wakker worden. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp