• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oeee, dit gaat nog wat worden.. :X]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben even tandenpoetsen en alles, brb!! ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En daar komt ook nog eens bij dat Sam veel knapper is dan Ian -gayhand-

    Kom op. Als je kan kiezen tussen Cedric Bretzke en Justin Bieber weet ik het wel :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ghehe XD Nu komt Mars er eens tussen :'D]

    Mars
    "Wat er tussen de dansers speelt gaat me niks aan, maar het is de bedoeling dat Naomi straks vlak bij Sam komt te liggen. Kan dat gewoon, of zal ik afstand bewaren?" Geen idee of het meisje Naomi heet, maar aangezien Sam en Ian haar beide 'Naoom' noemen neem ik aan van wel. "Het is natuurlijk wel belangrijk dat er rust is, zodat jullie beiden snel genezen" Ik kijk serieus van de een naar de ander. Waarom laat ik dan ook zoveel toe?

    [Reden voor ruzie?:P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Dat is gemeen, nou ik weet ook wel wie ik zou kiezen bij Nightschool, whaha!] En Cedric heeft wel een bieber kapsel, whaha en een jongen uit mijn klas heet Cedric en dat is geen goed teken kan ik je zeggen die jongen in mijn klas is zo weird... Maar hij is idd zeker niet lelijk. ;)]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 23:36 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [geen idee waarom ik jusin had gedaan maar ga het nu niet veranderen ook.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Zullen we ze laten ruziën?? ;) Hihi.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hahaha. Wie zou jij kiezen bij Nightschool? :P

    Bedoel je met viever Bieber? XD

    Cédric is gewoon cute :3 en wie moet reageren op mars?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik stem voor ruzie.

    Want dan hb ik een reden om Sam te laten flauw vallen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik kijk Sam kwaad aan. 'O zal ik je dan maar bedanken voor het gezelschap houden van mijn vriendin.' ik kijk Sam kwaad aan. 'Nou alsjeblieft. Bedankt.' Ik kijk hem woedend aan. 'Ik probeer het ja, maar je maakt het me verdomd moeilijk oké?! Tuurlijk houd ze je tegen als je wegloopt. Tuurlijk doeT ze da!' ik kijk hem aan. 'Waarom lieg je iedereen voor?! Waarom zeg je alleen tegen mij wat je vindt?! Waarom niet tegen Nala ik wed dat je niet voor Nala het zelfde voelt. Ik weet dat je geen spijt hebt van wat je hebt gedaan. En het ergste is. Ik weet dat je het zo weer zou doen. En dan vergeten jullie mij. Dan achteraf is het oh ja hij is Er ook nog.'

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 23:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 23:39 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Kies maar :Y)
    Dit gaat nog leuk worden XD Mars wordt vredestichter XD SUPERMAAAARS! Vergeet trouwens maar dattie daar werkt :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik wed dat je post nog niet af os dus ik wacht even :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:


    [Gaat het hier over Jake's karakter en Nick's uiterlijk? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oeh ruzie, spannend! Ruzie (nerd)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp