• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Gaat het hier over Jake's karakter en Nick's uiterlijk? :3]


    [Jep, whaha! Duh, Jake is hot, but Jake is sweet.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik kijk Sam kwaad aan. 'O zal ik je dan maar bedanken voor het gezelschap houden van mijn vriendin.' ik kijk Sam kwaad aan. 'Nou alsjeblieft. Bedankt.' Ik kijk hem woedend aan. 'Ik probeer het ja, maar je maakt het me verdomd moeilijk oké?! Tuurlijk houd ze je tegen als je wegloopt. Tuurlijk doe



    [Deze post is nog niet af right?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Jep, whaha! Duh, Jake is hot, but Jake is sweet.]


    [Dus Jake is hot en sweet :Y) weet ik :3 hij is Avan Jogia :333333


    Maar goed.

    Ellie weet dat ik een zwak heb voor haar jongens om hun uiterlijk :')

    En Nick was heel lief voor een moment. Voor twee momenten zelfs :3

    En weet je wat ik me bedacht.. Ik was Jersey Shore aan het kijken en dat ken je vast wel?

    Daar heb je Ron en Sammi. Die telkens ruzie en weer bij elkaar komen. Ron zei; ik weet niet waarom ik van haar houd.

    En toe dacht ik; eigenlijk is dat echte liefde. Je weet niet waarom je van diegene houd. En dan betekent het echt veel als je het toch doet..

    Dus nu zit ik weer in de knoop met wie ik moet kiezen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [nu wel. shit batterij is bijna op. Moet zo gaan:(]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oeps, Nick is hot, argggg! Ik haat dat ik me de hele tijd vergis!! Jake is ook wel hot, maar NICK is hotter een stuk hotter! Whaha! Echt vergelijk je hun relatie nu met die in Jersey Shore, Whahahaha! *Laughing my f**king ass off* Sorry Jaimzzz, maar Jersey Shore is echt bullshit... Gewoon een stelletje asso's in een huis.... Ja, het is wel vermakelijk om te kijken, ik kijk het zelf ook. ;) Maar ik zou toch echt Jake kiezen Jaimzzz, sorry...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik kijk Sam kwaad aan. 'O zal ik je dan maar bedanken voor het gezelschap houden van mijn vriendin.' ik kijk Sam kwaad aan. 'Nou alsjeblieft. Bedankt.' Ik kijk hem woedend aan. 'Ik probeer het ja, maar je maakt het me verdomd moeilijk oké?! Tuurlijk houd ze je tegen als je wegloopt. Tuurlijk doeT ze da!' ik kijk hem aan. 'Waarom lieg je iedereen voor?! Waarom zeg je alleen tegen mij wat je vindt?! Waarom niet tegen Nala ik wed dat je niet voor Nala het zelfde voelt. Ik weet dat je geen spijt hebt van wat je hebt gedaan. En het ergste is. Ik weet dat je het zo weer zou doen. En dan vergeten jullie mij. Dan achteraf is het oh ja hij is Er ook nog.'


    Sam
    Ian is kwaad en we kijken elkaar aan. Hij valt echt helemaal tegen me uit. Niet normaal gewoon. Ik probeer mijn duizeligheid weg te stoppen. Als hij klaar is zeg ik met ingehouden woede. 'Nou, waarom doet ze dat dan hè? Je lult wel; natuurlijk doet ze dat. Maar je geeft geen reden.' Ik blijf hem strak aankijken. 'En ik lieg helemaal niemand voor. Ik heb je zelfs niet meer gesproken sinds je zo dankbaar de ziekenzaal bent uitgelopen. Blij dat ik van Nala houd. Zodat je er zeker van bent dat ik niet meer naar Naomi zal gaan.' Dit weet Naomi niet. Naomi was al de ziekenzaal uit. Ik ben opgestaan tijdens mijn praten. 'Sorry Naoom,' zeg ik dan tegen haar en geef even een zacht kneepje in haar hand. 'Maar het is duidelijk wie me hier niet wilt hebben. Wie me haat. Dus ik kom later wel terug.' En ik zet wat wankele stappen naar de deur en dan val ik flauw. Verdomme. Klote duisternis.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    [Oeps, Nick is hot, argggg! Ik haat dat ik me de hele tijd vergis!! Jake is ook wel hot, maar NICK is hotter een stuk hotter! Whaha! Echt vergelijk je hun relatie nu met die in Jersey Shore, Whahahaha! *Laughing my f**king ass off* Sorry Jaimzzz, maar Jersey Shore is echt bullshit... Gewoon een stelletje asso's in een huis.... Ja, het is wel vermakelijk om te kijken, ik kijk het zelf ook. ;) Maar ik zou toch echt Jake kiezen Jaimzzz, sorry...]


    [Hahha sukkeltje :P en ja. Dat deed ik inderdaad ja XD maar het gaat meer om het gedeelte met Ron dat hij zegt dat hij van Sammi houd maar niet weet waarom. En zo is het met Les en Nick hetzelfde. Les doet het, ze weet alleen niet waarom!!!

    Ik kan het niet aan om te kiezen :')

    En ik wil je een geheimpje verklappen...

    Als ik er echt niet uitkom tref ik maatregelen wat betreft Leslie... If you know what I mean]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik kijk hem ongelovig aan. 'Tuurlijk was ik je dankbaar. Naomi is het enige wat ik heb in mijn leven,' schreeuw ik. Ik zie hoe Sam wegloopt en dan flauwvalt. Enkele seconde kijk ik Sam verbaasd aan, maar draai me dan om en snel de zaal uit. Tranen stromen over mijn wangen. Het was hem weer gelukt. Het gaat hem gewoon lukken om het enige wat ik in mijn leven heb van hem af te pakken. Ik ram hard tegen de muren aan. Keihard. Ik laat me uitgeput tegen de muur vallen en sluit mijn ogen. Dan sta ik op en slenter langzaam terug naar de zaal. Ik kijk naar de grond en kijk niemand aan. ik kijk naar de grond terwijl ik naast Naomi ga zitten. Ik klem mijn kaken op elkaar en nog een traan stroomt over mijn wang


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Hahha sukkeltje :P en ja. Dat deed ik inderdaad ja XD maar het gaat meer om het gedeelte met Ron dat hij zegt dat hij van Sammi houd maar niet weet waarom. En zo is het met Les en Nick hetzelfde. Les doet het, ze weet alleen niet waarom!!!

    Ik kan het niet aan om te kiezen :')

    En ik wil je een geheimpje verklappen...

    Als ik er echt niet uitkom tref ik maatregelen wat betreft Leslie... If you know what I mean]


    [Noooooo! Degene diegene die overblijft zal Aurora of Katherine wel troosten, vind ze absoluut niet erg. ;) Maar je moet dat niet doen
    Met Les, je hebt dan groote kans dat de 2 jongens hetzelfde gaan doen... En weetje hoe het nu geëindigd is tussen Ron en Sammi, dat is volgensmij weer uit, dus Zoé je hoe goed dat loopt... Niet dus.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [WAAR DE HECK GAAAT DIT OVER?]

    Marcell
    Het ontgaat me niet dat Sam flauw valt. Ik spring op, loop naar hem toe, til hem op en draag hem naar zijn bed. Ik leg hem met een koel washandje op zijn hoofd gewoon even neer en besluit hem de tijd te geven bij te komen. Zijn hartslag is nog goed, dus.. "Gewoon rustig blijven. Als hij over tien minuten nog niet bij is moet je me roepen" Zeg ik tegen Nala, waarna ik terug loop naar Naomi en Ian. "Wat er aan de hand is gaat me niks aan, maar kan ik je wel op dezelfde zaal als Sam leggen zometeen?" Vraag ik aan Naomi.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam
    Ik ben met een klap op de grond neergekomen en ik kan het niet aan om terug te komen. Het duister biedt een uitweg die je pijn ontneemt.. Maar ook al het andere. Ian is boos op me, verdwijnt. Nala was boos op mijn koppigheid, verdwijnt. Mijn vader is al heel mijn leven boos op me, verdwijnt. Alles verdwijnt. De dingen die ik fout doe of heb gedaan. Maar het goede verdwijnt ook. De glimlach op Nala's gezicht, het gevoel van dansen -hoewel dat gevoel toch al verdwenen is sinds ik zware straffen heb gehad hier en niet meer heb kunnen dansen- gewoon lekker buiten zijn in een zonnetje. En dat mag van mij wel blijven. Rot Ian.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sorry Noww, ik snap dat je het niet kan begrijpen XD

    wat begrijp je precies niet. Het offtopic gebeuren of in het RPG? :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Inmiddels loopt een traan ook al over mijn wang. Ik kijk naar Ian die naast me zit en veeg met een trillende hand zijn tranen weg en kijk hem recht aan en probeer hem weer gerust te stellen. 'Het maakt mij niet uit, wat het beste is.' mompel ik dan weer met een zwakke krakend stem die nog steeds veel pijn doet en zucht weer even en kijk weer naar Ian. Het deed me pijn beide jongens zo te zien.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dat bloody marry verhaal is grappig, whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Teehee. Ik denk dat je, Noww, niet het offtopic gebeuren begrijpt :3

    Het is heel simpel te begrijpen. Maar dan moet j wel even 35 topics terug lezen bij het RPG Nightschool. :Y) we zijn daar al bij topic 59 :3 maar daarvoor is Jeslie (Jake en Leslie) nog niet zo bezig]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.