• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Gelijk word ik weer pissig. Ik zie dat Sam het niet lang volhoud dus pak ik met tegenzin een stoel en loop naar Sam toe. Ik duw hem voorzichtig op de stoel en duw hem naar het bed toe. Ik ga weer op mijn eigen bed zitten en pak Naomi 's hand weer vast.
    'Dienklootzakken van hier vonden dat er een hutje afgebrand moest worden. Toevallig zaten Naomi en ik in het schuurtje. Ik ging kijken wat er was. Het volgende moment stond de schuur in de fik met Naomi er nog in. Ik ben naar binnen gegaan,'maar trof haar er bewusteloos aan.' Ik kijk naar Naomi en strijk een pluk haar uit haar gezicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Waarom wordt Ian pissig? XD

    OMDAT SAM MEDELEVEN TOONT?!

    XD

    Terwijl hij notabene pijn lijdt dn zowat flauw valt omdat hij denkt dat Ian hulp nodig heeft :c]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik denk omdat hij terug denkt aan wat er gebeurt is. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal
    Ik zucht even en kijk de twee jongens aan elk aan een kant van mijn bed. Toch op een of andere manier voelt het ongemakkelijk aan, maar negeer dat gevoel en kijk naar het plafon boven me en probeer me op iets anders te concentreren dan de pijn.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [doordat hij terug denkt aan wat er is gebeurd]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ja maar Ian pakt met tegenzin een stoel voor Sam. En eerst dacht hij ook al; aardig zijn.

    Dus hij wil dat niet.\]

    Sam Jason Night
    Voor ik het goed en wel doorheb zit ik in een stoel en wordt richting het bed van Naomi geduwd. Ik zag de blik wel in Ian's ogen. En ik heb het gevoel dat het richting mij is. Hij vertelt wat er gebeurd is en ik kijk naar Naomi's gezicht. De blik in haar ogen is verschrikkelijk. Ongemakkelijk. 'Ik ga wel weg,' zeg ik dan. Ian moet me hier niet. 'Dan kan jij weer rustig ademen, mompel ik tegen Ian. Ik strijk een keer over Naomi's haar. 'Het komt wel goed met je Naoomz.' En dan sta ik met moeite op. Ik dreig bijna gelijk weer in te storten. Ik kan mezelf wel vermoorden zo zwak vind ik mezelf. Ik zet een wankele stap richting de deur om terug te gaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik had gelijk! ^^ (hoera)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ach. Sam interpreteer t anders :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik kijk naar Sam en trek dan met trillende handen het masker van mijn hoofd. 'Sam blijf.' zeg ik dan met een zwakke krakende stem, het doet vreselijk pijn als ik praat, mar ik negeer het en weer verlaten een kuchen mijn mond en kijk Sam aan. 'Je kan zo *kuch* niet blijven lopen.' zeg ik dan weer zwak en met een krakede pijnlijke stem en kuch dan weer en sluit mijn ogen weer, maar open ze weer zo snel als ik ze dichtgedaan had en kijk hem dan weer recht in zijn ogen aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marcell
    Sam stort bijna in. Ik sta op -aangezien ik niet verwacht dat Ian dat gaat doen en ik mezelf anders wel heel slap vind- en loop snel naar hem toe om toch maar een soort van te ondersteunen. "Hulp nodig?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Ik hoor ineens Naomi's stem. Ik kijk om naar haar. Ze heeft het maskertje eraf gehaald. Ik neem aan dat het voor zuurstof is. Het is niet fijn om haar te horen kuchen. 'Naoom, verspil geen woorden aan mij,' zeg ik zacht. Ik word ondersteund door een man. Hij vraagt of ik hulp nodig heb maar ik schud mijn hoofd. En voordat ik echt in elkaar stort ga ik met meoite weer zitten. Ik doe voorzichtig het maskertje weer op. 'Rustig maar. Als je wilt dat ik blijf, blijf ik. Maar Nala zit hiernaast nog.' En Nala kan ik niet zomaar alleen laten. Ik kijk even naar Ian. Misschien dat hij het haar kan zeggen ofzo. Dan kijk ik weer terug naar Naomi.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 23:09 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik kijk vancSam naar Naomi en weer terug. Fijn dit. 'Naomi zeg nou niks alsjeblieft. Je doet jezelf pijn. En Sam dat geld ook voor jouw. Ga weer op is stoel zitten.' Ik zucht diep en sta op. Mijn keel brandt. Ik pak een glas water en sla die achterover. Dan loop ik terug en kijk naar Sam die tegen over me staat. Ze wilde dat hij bleef en het was verdomme moeilijk aardig te blijven. 'Waarom wilde je na twee seconde alweer weg?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Bedoel je met "Misschien dat hij het haar kan zeggen ofzo." Nala of Naomi? :3]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ian is echt niet blij met Sam. :$ ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Bedoel je met "Misschien dat hij het haar kan zeggen ofzo." Nala of Naomi? :3]


    [Nala kan zeggen dat hij daar is (;]

    Sam
    Ik kijk Ian aan als hij vraagt waarom ik na twee seconden al weer weg wilde. 'Precies om de reden die ik mompelde, jij wilt me hier niet hebben,' zeg ik hem. Gewoon recht door zee. Ik zie het aan hem. De moeite om normaal te doen. 'Dus, nadat ik hier ben gekomen omdat ik jou hoorde schreeuwen en ik dacht dat er wat mis met je was, Ian,' en ik leed fucking pijn. 'En je zo vriendelijk naar me kijkt leek het me beter om te vertrekken.' Dit is hoe ik erover denk. Ik ben gewoon eerlijk tegen mensen. 'Maar ja. Naomi wil dat ik blijf, dus blijf ik.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.