• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Joshua Gayle
    Ik kijk naar hoe ze de beweging verder doet en blijf glimlachend toekijken en hij gaat zonder problem en ze eindigt nu niet op haar rug en ik grinnik. Ik glimlach dan weer en druk weer een kusje op haar lippen en til haar dan op en draai een rondje en zet haar dan weer neer dan kijk ik haar aan en glimlach. 'Tuurlijk is het je gelukt, ik had niks anders verwacht.' zeg ik dan en glimlach breed en druk weer een kort kusje op haar lippen. 'Wat nu?' vraag ik dan.


    Leslie Day
    Ik glimlach lief naar hem. 'Dat is lief van je,' zeg ik op wat Josh zei, dat hij niks anders had verwacht. Hij vraagt wat nu. Ik grinnik. 'Hm, paybacktime,' zeg ik dan. Ik druk een kus op zijn lippen en pak zijn hand beet. Dan trek ik Josh met een lachje mee de zaal uit. 'Streetdance,' deel ik mee. We gaan de zaal in. Ik laat er geen gras over groeien en loop gelijk naar de stereo en zet die aan. Geweldige muziek. Ik draai me om naar Josh. 'Eens kijken wat je kan.' En ik doe een simpele bodyroll gevolgd door een handstand. Vanuit de handstand maak ik een koprol en druk mezelf dan weer omhoog. 'Simpel toch?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle
    Ik kijk naar haar bewegingen en bijt op mijn lip en zucht en probeer de bodyroll na te doen, wat volgensmij niet echt perfect gaat, helemaal niet. De handstand en koprol lukken nog wel redelijk, dankzij mijn kracht in mijn armen en benen en mijn lenigheid van het modern. Als ik dan weer sta kijk ik Leslie aan en grinnik dan toch even. 'Hoe slecht was het.' vraagik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik grinnik zachtjes als hij vraagt hoe slecht het was. 'Hm, het ging wel goed. Behalve de bodyroll.' En dit keer ga ik achter Josh staan. 'Beweeg met me mee,' fluister ik in zijn oor. Ik leg mijn hand van achteren op zijn borstkas en mijn andere hand in zijn zij. Zo kan ik zijn beweging meer sturen. 'Oke nu,' zeg ik dan. Dn ik begin de beweging.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle
    Ik grinnik en doe de beweging met haar mee. 'Met deze beweging sta ik toch liever achter.' zeg ik dan grijnzend en probee de eweging zo goed mogelijk te doen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Geamuseerd lach ik als Josh zegt dat hij liever met deze beweging achter staat. 'Hm, oke,' zeg ik dan met een ietwat ondeugende blik in mijn ogen. Ik ga voor hem staan, zo'n 20 centimeter afstand. 'Kom maar op,' zeg ik dan. Afwachtend waar hij zijn handen plaats, hoe dicht hij tegen me aan komt staan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle
    Ik grijns en ga dicht tegen haar aanstaan. 'I already like it.' zeg ik dan weer extra hees in haar oor om haar te pesten. Mijn handen laat ik nog netjes op haar heupe liggen en doe de beweging opnieuw die nu wel goed lukt en ik grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij komt dicht tegen me aanstaan en zijn woorden zorgen ervoor dat ik mijn ogen sluit omdat ik een rilling krijg. 'Waarom pest je me altijd zo met je sexy expres hese stem?' Vraag ik aan hem. Zijn handen liggen op mijn heupen. De beweging gaat goed. 'Je leert snel,' zeg ik dan. Ik draai me naar hem om zodat zijn handen van mijn heupen afglijden. Ik sta nu dicht tegen hem aan weer en blijf hem aankijken. 'Nog eens?'vraag ik dan. Dit is sensueler.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle
    Ik grijns en knik en leg mijn handen op haar kont en trek haar weer zo dicht mogelijk tegen me aan. 'Zeker nog eens.' zeg ik dan weer extra hees en grijns weer en druk dan mijn lippen en haar nek en met mijn handen die op haar kont liggen knijp ik er even speels in en doe dan de beweging weer opnieuw.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij legt zijn handen op mijn kont, typisch een jongen. En ik sta helemaal tegen hem aan. Hij maakt zijn stem weer extra hees en drukt dan zijn lippen in mijn nek. Ik bijt op mijn lip om een kreun te onderdrukken. Maar die rolt toch over mijn lippen als hij in mijn kont knijpt. Hij doet de beweging overnieuw. Onze lichamen schuren tegen die van elkaar. 'Hm, deze beweging ken je nu wel,' zeg ik. Ik breng mijn handen naar zijn handen en haal die van mijn kont af. 'Volgens mij is er iemand een beetje stout. Laat ik maar het niveau hoger leggen. Kijken of je nog steeds praatjes hebt dan.' Ik draai mijn rug naar hem toe en zet een paar stappen uit zin richting. Dan doe ik een moeilijkere beweging. Met grondwerk ook.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle
    Ik zucht. 'Maar ik vond het net zo leuk.' zeg ik dan en pruil even, maar grinnik dan toch weer en kijk geconcentreerd naar de bewegingen die ze maakt als ze klaar is probeer ik het zelf ook na te doen, het begin gaat goed totdat het grondwerk komt, ik zucht en blijf op de grond liggen. 'Dat is onmogelijk.' zucht ik dan, maar grinnik dan toch even en blijf gewoon liggen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    'Pech Josh, jouw testosteron gehalte moet dringen omlaag,' zeg ik knipogend via de spiegel. Hij doet het goed na maar geeft het bij het grondwerk op. Ik grinnik, 'je probeert het niet eens,' merk ik op. Ik steek mijn hand naar hem uit zodat ik hem overeind kan trekken. 'Slappeling. Waar is je grote ego gebleven? Geplet onder je afgang?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oeeee XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [helleujjjj Noww :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hoi :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ga slapen :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.