• JokerBaby schreef:


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik word ineens tegen de muur aan geduwt door Josh en ik kijk hem aan terwijl hij dan een kusje op mijn lippen drukt. Ik lach om wat hij zegt en glimlach als hij nog een vlinderkusje op mijn lippen drukt. Hij houdt de deur voor mij open en ik glimlach. 'Oke oke, dan moet ik alleen nog heel even dit doen..' en ik druk dan een kusje precies op de zwakke plek van Josh. Vlak onder zijn oor. En dan loop ik snel en lachend weg.


    Joshua Gayle
    Ik kreun even als ze haar lippen op mijn zwakke plek drukt, maar grinnik dan toch even en loop achter haar aan en loop al weer snel naast haar en sla mijn arm om haar middel. 'Dat was gemeen.' zeg ik dan grijnzend en schud even mijn hoofd.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    'Het lukt me niet om te gaan slapen,' mompel ik dan zachtjes en ik open mijn ogen weer. Ik draai mijn hoofd opzij richting Naomi en kijk even naar haar. Ze kijkt recht voor zich uit. Hoelang lig ik hier nu al? Twee dagen volgens mij, en ik weet niet of ik snel hier vandaan kom. De verdoving helpt wel, maar het is meer dat het de pijn heel erg verdragelijk maakt. Nu voel ik alleen de pijn ter niveau van.. spierpijn. Dus dat is wel te doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik draai mijn hoofd een kwartslag en kijk Sam aan en bijt zacht op mijn onderlip en zucht. 'Ik kan je niet helpen in slaap te vallen.' zeg ik dan zacht en sluit even mijn ogen en open ze dan weer en kijk Sam aan en dan even naar de hartmonitor en dan weer terug naar Sam. 'Hoe gaat het met de pijn?' vraag ik dan zacht en bijt weer op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik zie haar ogen even naar de hartmonitor kijken en dan weer terug naar mij. Ze vraagt zacht hoe het met de pijn gaat. 'Het is verdragelijk,' antwoord ik. 'Een beetje zoals spierpijn maar dan ook in je hoofd. Eigenlijk overal. Maar goed. Beter dan daarstraks.' ik zucht een keer en sla mijn ogen dan neer. Ik deed daarstraks niet aardig tegen Naomi, maar ik meende wel wat ik zei.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Josh loopt naast me met zijn arm om mijn middel. Ik grinnik, 'Ik en gemeen? Dat komt alleen in een zin voor als er niet tussen staat.' en ik kijk hem an met een scheve lach terwijl we samen verder lopen. Er komt een man voorbij maar hij vraagt niets en loopt gewoon door. Gelukkig maar. Elke keer als ik een man tegenkom maakt mijn hart toch een sprongetje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik vond Sam eerst leuker, whaha! ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Hier werd ik dus gewoon gek van. Ik geraakte helemaal buiten adem door het stressig heen en weer lopen.
    Plots voelde ik een pijnlijke steek in mijn onderbuik en ik kermde zacht. Dit was anders dan dat misselijke gevoel, maar ik schonk er toch niet teveel aandacht aan. Ik kon er nu niet aan denken. Ik bleef heen en weer lopen, de pijn die nu door zowel mijn rug als mijn buik vlamde, negerend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ok, heb even heel vluchtig terug gekeken.
    Ian en Sam hebben dus staan ruzie maken???
    Daar kan ik wat mee, dan heb ik een excuus waarom Nala niets heeft gedaan en ze zich nu bijna niets meer herinnert van wat er is gebeurd.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Sorry :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja ze hebben ruzie gemaakt, maar nala was daar niet bij. Maar je kan wel doen dat nala erbij was ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {maar ze zat dan nog in de kamer ernaast?
    Ze kon het dus horen??? das ook goed}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ja dat kon ze ja :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oeehh, Nala wist nog niet over de geheime relatie tussen Naomi en Sam is het niet, oeii....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {ze had het al geraden, hoor... maar het is nooit echt bevestigd geweest
    En ik bedoel het zo niet ^^
    Ik heb een ander plannetje :p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [O DAMN, DAT WIST IK NIET D:

    KAKKIES.


    NALA MAG HET NIET GEHOORD HEBBEN XDXDXDXDXD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.