• NIEUW TOPIC


    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    Als hij een pruillip trekt is hij echt heel schattig. 'Ik heb zin om in je schattige wangetjes te knijpen als je pruilt,' zeg ik met een lachje en kijk hem aan. Eerst doet hij kinderlijk zeurderig maar dan zegt hij iets wat me toch een beetje verbaasd. 'Misschien dat wanneer ik in een goede bui ben ik je iets laat lezen,' mompel ik dan. Gewoon omdat hij zo aardig en begripvol doet. 'Ik vertrouw erop dat ik niet doof zal worden. Maar wordt niet boos op me als ik lach,' zeg ik met een lichte grijns. Dan vraagt hij of ik die wel zeker weten wil ontmoeten. Ik kijk hem vragend aan. 'Hoezo? Is er soms iets mis met Hayden?' Ik vind Hayden aardig en hij heeft echt heel mooie ogen. Ik denk niet dat hij flirtte met me, dat het gewoon echt een ongelukje was dat hij viel en mij mee trok waardoor ik op zijn borst viel. Oke, de streling over mijn wang was misschien wel iets, maar misschien zat er gewoon vuil op mijn wang van het gras? 'En jouw vrienden wil ik ook wel ontmoeten hoor!' Zeg ik glimlachend. Ik lach weer als Drew een buiging maakt. 'Je bent me er eentje Drew,' zeg ik lachend. Hij is weer naast me komen zitten op het bankje en kijkt voor zich uit. Dan gaap ik een keer en kijk ook voor me maar dan naar de lucht boven me. De wolken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Wat dacht je van beginnen bij aflevering 1? XD

    Ik heb het nog nooit gezien. En ik haat Ian dus ben ik sowieso voor het andere team!!!!!!

    Maar goed. Ik kan het niet kijken vanaf me mobiel dus blijf ok nog even online :P

    Alleen ok kan niets doen want Quinty moet reageren ^.^]


    [Oke, als je eenmaal de eerste aflevering hebt gezien ben je verslaafd. (; Ik zit nu al te smachten op seizoen 4, die begin November begint. (Ik loop gelijk met Amerika, dus moet de nieuwe afleveringen in het Amerikaans kijken en wachten tot het daar weer begint. (;) Maar Damon(Ian Somerhalder) komt nog niet meteen, pas eind/helft seizoen 1.Maar jij weer dus nu al dat je voor team Stefan(Paul Wesley) bent, whaha. Ik was eerst ook geen fan van Damon, ik vond hem alleen knap, maar in seizoen 3 zal dat nog wel veranderen, misschien ook bij jouw Jaimz, Hihi. (;]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Andrew Cole
    Ik grinnik en sla daarna mijn handen voor mijn wangen. 'niet doen! mijn wangen zijn heilig' zeg ik lachend en kijk eraan. Ik glimlach even en knik. 'Oké, hoop dat je die bui krijgt' zeg ik lachend. Ik grinnik en kijk eraan. 'Tuurlijk wordt ik niet boos, ik bedoel zelf lach ik er ook om' zeg ik lachend. 'Nee niks, ik heb gewoon niet zo heel veel met hun maar jij kan ze aardig vinden' zeg ik met een glimlachje. 'Oké is goed, dan stel ik ze binnenkort voor, en wees gerust ze zijn niet allemaal zo gek als mij' zeg ik lachend en kijk der aan. Ik grinnik even en haal mijn schouders op. 'verveel ik je nu al?' vraag ik met een grinnik als ze gaapt. Zelf laat ik mijn hoofd op mijn hand steunen en kijk een beetje voor me uit.

    [Ik ga slapen, reageer morgen weer (: BAAYYY (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Oke, als je eenmaal de eerste aflevering hebt gezien ben je verslaafd. (; Ik zit nu al te smachten op seizoen 4, die begin November begint. (Ik loop gelijk met Amerika, dus moet de nieuwe afleveringen in het Amerikaans kijken en wachten tot het daar weer begint. (;) Maar Damon(Ian Somerhalder) komt nog niet meteen, pas eind/helft seizoen 1.Maar jij weer dus nu al dat je voor team Stefan(Paul Wesley) bent, whaha. Ik was eerst ook geen fan van Damon, ik vond hem alleen knap, maar in seizoen 3 zal dat nog wel veranderen, misschien ook bij jouw Jaimz, Hihi. (;]

    [ehm.. het 4e seizoen is al begonnen xD... vorige week was de 1e aflevering en vandaag komt in amerika de 2e uit, dus die staat ergens morgen op het internet xD]

    [Screw it, ik ga die afleveringen nu opzoeken!!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jordan Everbeet
    Ik kijk naar Charlynn en glimlach een scheve glimlach. 'Deze kreeg ik voor mijn 15e verjaardag, het was mijn eerste tattoo. Ik vond 'm mooi en hij is wel een beetje zoals ik ben. Ik zie er gevaarlijk uit maar doe niks.' Ik kijk naar de draak en wrijf er overheen met mijn vinger. Dan kijk ik op. 'Heb jij tattoo's of piercings?'


    Don't let your life be lived by somebody else.

    N4I5 schreef:

    Delaney Marie McClain.

    Ik stapte het lokaal weer buiten. Ik was buitengezet door de leerkracht. Mijn gsm ging af, kon ik niet aan doen.
    Ik keek naar het berichtje en begon te glimlachen.
    Tsss, je zegt ook alleen maar dingen waardoor meisjes verleid worden huh ? x
    Ik drukte opnieuw op verzenden en liet me neerzakken in de bloementuin van onze school. Ja ik was hier ondertussen naartoe gelopen.


    John Ellean Brody
    Ik lachte om Delenay's smsje en stond op, snel smste ik haar:
    Waar ben je? Ik heb je al veel te lang niet gezien. xx Toen ik het had verstuurd slofte ik een beetje rond, ik besloot naar buiten te gaan en zag daar Delenay. 'Del! Hi!' Ik jogte haar kant op en deed ondertussen mijn haar goed.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    DreamWishes schreef:
    [Screw it, ik ga die afleveringen nu opzoeken!!]


    [Kijken jullie die afleveringen met nederlandse ondertitels? En op welke site? :$ x]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grinnik even en knik dan en bijt dan zacht op mijn onderlip. De meeste mensen verwachten dit niet van mij, ik had er een paar kleine dan wel, maar toch. Ik draai mijn hand om zodat mijn pols zichtbaar wordt en er staat "Imagine" met sierlijke letters en iets daarboven een klein strikje. Ik kijk hem even aan en lach dan, dit was nog steeds niet alles. Aan de binnenkant van mijn vinger had ik nog het infinity teken staan en op mijn schouderblad, als teken dat iedereen vrij is en mag doen wat hij/zij wilt en op mijn heup(Stel je die voor op je heup), omdat je in jezelf moet geloven. 'Ik heb er 5.' zeg ik dan en grijns even. 'Die 2 die je nu ziet.' zeg ik dan en til dan mijn vinger op zodat het tekentje zichtbaar wordt. 'Deze en nog een op mijn schouderblad en heup.' zeg ik dan en kijk hem aan. 'En een navelpiercing.' zeg ik dan en lach even. 'Laat me raden, dat had je niet gedacht is het niet, maar ze hebben allemaal stuk voor stuk een betekenis.' zeg ik dan en glimlach even en kijk hem nog steeds aan. Het is zo raar hierover te praten, bijna niemand wist hiervan, zelfs mijn ouders niet, die waren hier absoluut tegen.

    [Ik dacht geef haar ook tattoo's want tattoo's zijn awsome! (;]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 11:43 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik probeer in de pauze te reageren en anders na school (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke is goed:)]

    quin98 schreef:
    Andrew Cole
    Ik grinnik en sla daarna mijn handen voor mijn wangen. 'niet doen! mijn wangen zijn heilig' zeg ik lachend en kijk eraan. Ik glimlach even en knik. 'Oké, hoop dat je die bui krijgt' zeg ik lachend. Ik grinnik en kijk eraan. 'Tuurlijk wordt ik niet boos, ik bedoel zelf lach ik er ook om' zeg ik lachend. 'Nee niks, ik heb gewoon niet zo heel veel met hun maar jij kan ze aardig vinden' zeg ik met een glimlachje. 'Oké is goed, dan stel ik ze binnenkort voor, en wees gerust ze zijn niet allemaal zo gek als mij' zeg ik lachend en kijk der aan. Ik grinnik even en haal mijn schouders op. 'verveel ik je nu al?' vraag ik met een grinnik als ze gaapt. Zelf laat ik mijn hoofd op mijn hand steunen en kijk een beetje voor me uit.


    Noralie Anderson
    Hij slaat zijn handen voor zijn wangen en ik prik dan met mijn vinger tegen zijn hand aan en lach scheef. 'Mijn neus is heilig,' zeg ik dan tegen hem. Hij zegt dat hij hoopt dat ik die bui krijg. Ik glimlach naar hem. 'Je moet je vereerd voelen, als ik het je laat lezen,' zeg ik dan glimlachend. 'Niemand behalve mijn familie leest het. Hoewel.. Je hoeft je niet vereerd te voelen want zo geweldig is het nou ook weer niet.' Hij zegt dat hij niet met die vrienden van Hayden omgaat. 'Ze zijn niet eens zo gek als jou' vraag ik dan geshockt. 'Ik weet dan niet of ze automatisch niet gek zijn of gewoon heel erg gek nog steeds?' Ik grinnik. 'Ja, je verveelt me heel erg!' Zeg ik hem dan. 'Ik word spontaan moe van je.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole
    ik grinnik even als ze tegen mijn hand aanprikt. Ik tik met mijn vinger haar neus aan en grijns. 'Nu is die nog veel heiliger' zeg ik lachend. Ik glimlach even en knik. 'Nou als het mag zou ik me zo zeker voelen' zeg ik lachend. 'Nou dan voel ik me wel vereerd want ik ben geen familie dus dan is het toch bijzonder dat ik het mag lezen' zeg ik. 'Nou dan zijn ze alsnog erg gek maar niet zo gek als mij' zeg ik met een grijns. 'Nou zeg'zeg ik en kijk nep teleurgesteld. 'Volgens mij moeten we daar dan maar wat aan gaan doen' zeg ik grijnzend en prik er even in der zij. 'Wat wil je doen?' vraag ik vrolijk.

    Noralie Anderson
    Dan tikt hij met zijn vinger mijn neus aan. Hij grijnst en zegt dan dat mijn neus nu nog heiliger is. 'Neeeeee,' jammer ik. 'je hebt mijn neus onteerd door hem aan te raken met je vinger.' en ik knijp dan zachtjes in zijn wang en houd zijn wang beet en grijns dan. 'Je hebt uitrek-wangen. Ze rekken heel gemakkelijk uit.' ik knijp niet hard, want ik wil hem geen pijn doen ofzo. 'Wie zegt dat je geen familie bent? Misschien ben je wel mijn achter-achter-achter-achter-achter neef ofzo?' maar dan lach ik. Nehh, wij zijn geen familie. 'En het is nog maar de vraag of ik zo'n bui krijg hè?' hij zegt dat we daar dan maar wat aan moeten gaan doen. En als hij in mijn zij prikt maak ik een spastische beweging. Ik kan niet tegen kietelen, verschrikkelijk. Hij vraagt wat ik wil doen. 'Hm.. Wat kunnen we doen...' mompel ik dan. 'iets wat niet al te lang duurt, want we moeten wel weer naar de les straks, en.. Het moet leuk zijn, lol geven.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.