• NIEUW TOPIC


    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ga gtst kijken, daarna reageer ik[]

    [Ik kijk ook gtst ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jordan Everbeet
    Ze leunde op haar ellebogen, en ik voelde het bloed naar mijn hoofd stijgen. 'School is weer begonnen, dus het gaat slecht.' Fluisterde ik, ik kon er niks aan doen dat ik nu zo zacht praatte, als ik harder zou praten zou mijn stem sowieso overslaan. Ik haalde zenuwachtig mijn handen door mijn haren en keek haar verlegen aan. Ik voelde me opeens heel erg bewust van hoe ik eruit zag. Ik had een rode hoodie aan, met een lichte spijkerbroek en gouden Nike's. Op mijn linkerhand zat een tattoo; een draak die om mijn vinger was 'gewikkeld'. Op mijn borst had ik ook tattoo's en op mijn zij stond met grote letters; BELIEVE.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik kijk ook gtst ;D]

    [Nice!:)]

    Andrew Cole
    'Ownee toch!' roep ik paniekerig en lach weer even. Ik grinnik even en kijk eraan. 'Nou ik vindt het juist wel leuk dat ik je kan laten lachen en zie het positief, nu kan je weer meer eten' zeg ik met een knipoog en lach even. 'Al kan je dat zoizo wel doen want dik ben je zeker niet' zeg ik en kijk eraan. Ik knik even als ze schrijven zegt. 'Wat schrijf je allemaal dan?' vraag ik en grinnik bij het volgende. 'Echt wel! Je hebt mij toch' zeg ik lachend en kijk eraan. Noralie was echt aardig. 'Nou als je zo van uitgaan houdt gaan wij een keer samen!' zeg ik vrolijk. 'Want daar hou ik ook van' vervolg ik met een glimlach. 'hmm piano leuk!' zeg ik enthousiast. 'Laten we zeggen dat het een combi wordt' zeg ik lachend en schud daarna mijn hoofd. 'Echt niet! Wiskunde is makkelijker daar heb je gewoon trucjes voor' zeg ik en kijk eraan. 'Weet je wat, omdat je zo van weddenschappen houdt, wedden dat ik jou eerder aan een ach help dan jij mij'zeg ik en grijns even. 'Dan mag jij zeggen waarvoor we wedden'

    Noralie Anderson
    'Hm, meer eten klinkt wel goed,' zeg ik dan met een scheve lach. 'Aha, nog iets wat ik graag doe. Eten. Je kan me altijd wakker maken voor een hamburger met bacon.' Ik houd van bacon. En ik ben niet zo'n type dat op haar lijn hoef te letten, ik kan alles eten wat ik wil zonder aan te komen. Dus dat is handig. 'En dankje voor het compliment.' hij zegt namelijk dat ik niet dik ben. Hij vraagt wat ik allemaal schrijft. 'Verhalen, gedichten, liedjes.' Zo'n beetje alles eigenlijk. En hij zegt dat ik wel vrienden heb. Hem. Ik grinnik. 'Ja, oke, dan ben jij mijn eerste echte vriend hier oke? Want ik heb al wel Samuel ontmoet.. hij bracht me naar dat mens waar ik mijn rooster kreeg. Hm.. Hayden.' daar weid ik maar niet over uit. Flirter. 'Anna, zij is ook wel aardig. En Charlynn.' Die best een bitch is. Maar goed, zolang ze normaal doet tegen mij, zal ik normaal tegen haar doen. HIj zegt vrolijk dat we dan een keer samen uitgaan. 'Daar houd ik je aan Drew,' zeg ik glimlachend. 'Lijkt me leuk. Je kan toch wel dansen he?' vraag ik. 'Die weddenschap ga ik aan. En waar wedden we voor... Hm... Als ik win, betaal je mijn drankjes als we uitgaan. En anders andersom.' Het is toch niets voor ons, we hebben het geld.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    GOFORTH schreef:
    Jordan Everbeet
    Ze leunde op haar ellebogen, en ik voelde het bloed naar mijn hoofd stijgen. 'School is weer begonnen, dus het gaat slecht.' Fluisterde ik, ik kon er niks aan doen dat ik nu zo zacht praatte, als ik harder zou praten zou mijn stem sowieso overslaan. Ik haalde zenuwachtig mijn handen door mijn haren en keek haar verlegen aan. Ik voelde me opeens heel erg bewust van hoe ik eruit zag. Ik had een rode hoodie aan, met een lichte spijkerbroek en gouden Nike's. Op mijn linkerhand zat een tattoo; een draak die om mijn vinger was 'gewikkeld'. Op mijn borst had ik ook tattoo's en op mijn zij stond met grote letters; BELIEVE.


    Charlynn Cassidy Williams
    'Zie het positieve in dat school weer begonnen is, je ziet al je vrienden weer.' zeg ik dan en lach even. Dan kijk ik hem even aan en laat mijn blik even langs zijn bovenlichaam gaan en zie dan de tattoo op zijn hand en glimlach even en pak voorzichtig zijn hand vast en kijk naar de tattoo. Dan kijk ik weer op naar de jongen en zie dat hij een beetje rood is en ik grinnik even en buig een stukje naar voren over de tafel. 'Niet zo verlegen, wat is er?'' vraag ik dan zacht in zijn oor en ga weer goed zitten en kijk hem
    Lachend aan. En kijk weer even naar zijn hand die ik nog steeds vast heb en laat hem dan weer los en kijk hem weer aan. 'Waarom de tattoo?' vraag ik dan en kijk hem Glimlachend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Delaney Marie McClain.

    Ik stapte het lokaal weer buiten. Ik was buitengezet door de leerkracht. Mijn gsm ging af, kon ik niet aan doen.
    Ik keek naar het berichtje en begon te glimlachen.
    Tsss, je zegt ook alleen maar dingen waardoor meisjes verleid worden huh ? x
    Ik drukte opnieuw op verzenden en liet me neerzakken in de bloementuin van onze school. Ja ik was hier ondertussen naartoe gelopen.

    Andrew Cole
    'Dat doe ik ook graag eten, ik hou van eten, hamburger met bacon is inderdaad lekker' zeg ik met een knikje. Zelf at ik eigenlijk liever patat of pizza. 'Geen dank' zeg ik met een glimlach. 'Oké, dan wil ik wel is wat lezen van je' zeg ik met een glimlach en kijk eraan. 'Ook een liedje, dan zou ik het voor je zingen, maar ik ben niet aansprakelijk als je doof wordt' zeg ik met een grijns. 'Yay! Ik ben je eerste vriend' zeg ik lachend en kijk eraan. 'Oké, dan heb je er nog niet heel veel ontmoet maar dat geeft niet die leer je nog wel kennen joh' zeg ik met ene glimlach. 'Is goed' zeg ik grijnzend. 'Tuurlijk kan ik dansen, kijk maar!' zeg ik en spring op. Lachend doe ik de gekste moves die ik kan bedenken zoals me neus dicht knijpen en dan met me arm golvend naar beneden en me twee vingers voor me ogen langs halen. Ik begin te lachen en kijk eraan. 'En dit was nog maar de warming up!' lach ik en kijk eraan. 'Nee ik kan wel een beetje dansen hoor, niet geweldig maar goed genoeg voor uitgaan' zeg ik met een glimlach. 'Oke deal' zeg ik met een glimlach.

    Noralie Anderson
    'Dan hebben we in iedergeval al een ding gemeen,' zeg ik glimlachend. 'Oja, en het uitgaan natuurlijk. Dat hadden we ook al gemeen.' Als hij zegt dat hij wat van me wil lezen begin ik licht te blozen. 'I-ik, n-nee. Nee. Dat is totaal niet nodig,' zeg ik snel. Ik laat het anderen gewoon niet lezen. Alleen mijn familie. En Drew is absoluut geen familie. 'Een liedje kan nog wel...' mompel ik dan. 'maar meer ook niet. En ik denk niet dat ik doog zal worden.' Ik moet lachen als hij blij zegt dat hij mijn eerste vriend is. 'Ik denk het ook wel ja,' zeg ik met een lichte grijns. 'Aangezien er nog geen dag voorbij is. En Hayden gaat me voorstellen aan zijn vrienden in de lunchpauze zei hij. Dus dan leer ik er ook wel meer kennen.' Ik strijk mijn lok achter mijn oor. Ik begin hard te lachen als hij allerlei gekke moves doet. HIj heeft humor. 'Hm, herkenbaar. Gewoon het uitgaandansen kunnen. Voor de rest kan ik ook echt niet dansen.' Ik schud lachend mijn hoofd en kijk hem dan aan. 'Ik ga van je winnen,' zeg ik dan met een lachje. 'En ik vind je humor leuk.' gewoon een opmerking tussendoor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga TVD kijken en weet niet of ik nog terug kom of nog reageer :3 baayyyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [is dat weer begonnen TVD?? Ik ben daar zo verslaafd aan team Ian, whaha!! Maar is seizoen 4 dan al begonnen?! Of ga je oude afleveringen kijken?? :'D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wat dacht je van beginnen bij aflevering 1? XD

    Ik heb het nog nooit gezien. En ik haat Ian dus ben ik sowieso voor het andere team!!!!!!

    Maar goed. Ik kan het niet kijken vanaf me mobiel dus blijf ok nog even online :P

    Alleen ok kan niets doen want Quinty moet reageren ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik ga nu reageren ^.^]

    Andrew Cole
    'Nou zie we hebben al best veel gemeen' zeg ik lachend en kijk eraan. Ik trek een pruillipje. 'Nouhouw' zeg ik met een kinderlijk zeurderig stemmetje en grinnik dan. 'Ach ja, als je niet wil dat ik het lees prima' zeg ik met een glimlach en grijns daarna. 'Yay, maar je wordt dus echt wel doof, ik kan niet zingen hoor' zeg ik en kijk eraan. 'Weet je zeker dat je die wil ontmoeten?' vraag ik lachend en kijk eraan. 'Nou als je mijn vrienden ook wil ontmoeten zeg je het maar, dan stel ik ze wel even voor' zeg ik met een glimlach. 'Dan hebben we weer iets gemeen!' zeg ik lachend en kijk haar aan. Ik glimlach even en maak een buiging. 'Dank u' zeg ik lachend en kijk eraan. Ik ga weer op het bankje zitten en kijk haar aan. Ik haal mijn hand even door mijn haar en kijk dan weer voor me uit.