• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hey, ze ligt nu wel naast hem als hij wkkr wordt, whaha! XD]

    Naomi Micheal
    Van wat beweging naast me word ik langzaam wakker en open moeizaam mijn ogen en het eerste wat ik merk is dat het branderige gevoel dat weer in mijn keel zit, het gevoel dat ik niet kan praten, bijna niet kan ademen, vreselijk. Dan kijk ik toch op en zie dan Ian naast me liggen, het geeft een ruststellend, beschermend gevoel, hij is bij me. Ik glimlach even en leg dan mijn hoofd weer tegen zijn borst, ik wil nog niet opstaan, ik kan wel lang zo blijven liggen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Deem?? ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Aireal
    Ik glimlachte. Het was fijn om eens een dankjewel te horen. Heel mijn leven lang deed ik dingen zonder dat mensen hun dank daarvoor toonden.
    "Graag gedaan." mompelde ik gewoon, terwijl ik hem verder hielp. We liepen de gordijnen binnen en ik hielp hem naar het bed.
    Nala zag er niet uit of ze al te veel besefte wat er om haar heen gebeurde. Ze lag gewoon hartverscheurend te huilen, opgerold tot een bolletje. Ik keek haar even spijtig aan en hielp Sam op de rand van het bed te gaan zitten.
    "Ik wacht buiten de gordijnen." mompelde ik en verdween toen uit het gezelschap.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    'Goedemorgen,' fluister ik en druk een kus op haar wang. 'Wil je iets drinken? Ik heb namelijk ook wel dorst,' glimlach ik en kijk haar aan. Ik ga even met mijn hand door haar haren. 'Heb je lekker geslapen,' vraag ik haar zachtjes. 'En hoe gaat het,' vervolg ik en glimlach naar haar. Ik sla mijn armen om haar heen en trek haar tegen me aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    Ze helpt me erheen en hoe dichterbij we komen hoe harder ik Nala hoor. Het snikken is overgegaan in huilen. Ik zie dan Nala en het beeld doet me pijn. De vrouw helpt me te gaan zitten op de rand van het bed en gunt ons dan een moment alleen. 'Nala?' Vraag ik dan zachtjes. Ik durf haar niet aan te raken, bang dat ik iets verkeerd doe. 'Heb je pijn?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik glimlach even knik dan. 'Ik lust wel wat.' en ik schrik van hoe schor, zacht en zwak mijn stem klinkt, gisteren ging het eenstuk beter, maar nu ben ik weer terug bij af. Ik kijk hem aan en bijt zacht op mijn onderlip en knik dan, het leek me beter om nu even niet te praten, niet teveel, ban dat het nog erger wordt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Josh?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik kijk haar bezorgd aan en druk een kus op haar voorhoofd om vervolgens uit bed te komen en op zoek te gaan naar drinken. Uiteindelijk kom ik aan bij een thee apparaat. Ik zet thee voor naomi. Thee met honing schijnt goed te zijn voor je keel en het is nog best lekker ook. Nou ja eigenlijk proef ik zelf het verschil niet tussen thee met honing en thee zonder, maar dat ben ik dan weer. Ik loop met twee kopjes thee terug de ziekenzaal in en zet de kopjes thee neer naast het bed. Ik help Naomi voorzichtig recht op en ga naast haar zitten. 'De thee kan nog heet zijn,' zeg ik haar en reik haar voorzichtig het kopje aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    O, hij wil weten waar ik aan dacht. 'Niets bijzonders,' zeg ik dan met een kleine glimlach. 'Ik dacht gewoon na over dit alles hier.' Ik denk niet dat het een goed effect heeft op Josh als ik zegt aan hoe Marcell mijn angsten tegen me gebruikt. Dat gaat als een rode lap op een stier werken denk ik. Hij houdt me dicht tegen zich aan. Dit voelt zo geborgen. Iets wat ik een lange tijd, zo'n drie jaar, niet gevoeld heb. 'Ik hou van je,' zeg ik dan zachtjes.


    Joshua Gayle
    Ik kijk haar even aan en weet dat er iets is, maar houd me mond, als ze het niet wilt vertellen dan hoeft dat niet, ik ga haar niet opdringen, als ze er klaar voor is en het zeker weet dan zal ze het me wel vertellen waarschijnlijk. Als ze dan "Ik hou van je" zegt wordt mijn hart weer even verwarmd, dit voelt zo fijn, ik zou willen dat dit gevoel nooit zou stoppen. 'Ik hou ook van jou.' zeg ik dan zacht terug en druk zacht mijn lippen kort op de hare en kijk haar dan weer glimlachen aan, ik hiel zielsveel van dit meisje in mijn armen, meer dan je kan geloven. Het is ongelofelijk hoe snel zij zoveel voor mij is gaan betekenen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik kijk haar bezorgd aan en druk een kus op haar voorhoofd om vervolgens uit bed te komen en op zoek te gaan naar drinken. Uiteindelijk kom ik aan bij een thee apparaat. Ik zet thee voor Naomi. Thee met honing schijnt goed te zijn voor je keel en het is nog best lekker ook. Nou ja eigenlijk proef ik zelf het verschil niet tussen thee met honing en thee zonder, maar dat ben ik dan weer. Ik loop met twee kopjes thee terug de ziekenzaal in en zet de kopjes thee neer naast het bed. Ik help Naomi voorzichtig recht op en ga naast haar zitten. 'De thee kan nog heet zijn,' zeg ik haar en reik haar voorzichtig het kopje aan.


    Naomi Micheal
    Ik glimlach en neem het kopje aan en al snel worden mijn handen erdoor verwarmd. 'Dankje.' mompel ik dan zacht en mijn sten is nog steeds zo vreselijk als toe straks. Ik zet het kopje aan mijn lippen en neem een klein slokje, omdat het nog erg warm is en voel het licht branden op mijn tong, maar negeer het en kijk dan weer naar Ian met een brede glimlach. Is is zo lief en zorgzaam.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Door het feit dat Josh er niet over doorgaat en me niet pusht ofzo heb ik de neiging om het juist te vertellen. Ik weet het, raar. Misschien dat ik het later nog wel vertel. Hij zegt dat hij ook van mij houdt. Ik glimlach en druk een kus op zijn lippen. 'Zullen we zo gaan slapen?' Vraag ik dan aan hem. En ik kijk hem aan. 'En maak je geen zorgen over wat ik dacht, niets bijzonders.' En ik druk nog een klein kusje op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik houd mijn kop thee met een hand vast en met de ander streel ik door Naomi 's haar. Ik glimlach even. 'Praat maar niet. Ik vraag je w gewoon dingen waarop je ja en nee kan zeggen,' glimlach ik en neem zelf ook een slok. Gelijk lijkt het alsof mijn keel in brand staat. 'Het is nog bloedheet,' breng ik uit en grinnik dan even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Joshua Gayle
    'Ik geloof je wn. Ik maak me geen zorgen, vertel het me maar als je zeker weer dat je het kan.' zeg ik dan zacht en grinnik even, ik kon het gewoon zo makkelijk doorzien, maar ik bleef er niet over doorgaan, dat is haar eigen keus of ze het wil vertellen of niet, niet de mijne. 'Goed idee.' zeg ik dan en ga goed liggen en trek Leslie tegen me aan en zorg dat zij ook comfortabel ligt en druk dan een kus op haar kreun en leg dan weer mijn hoofd in het kussen en sluit mijn ogen en een grijns zit op mijn gezicht, gewoon omdat ik zo blij ben met Leslie en alles me nu op het moment me even mee zit, ondanks we hier zitten. 'Goodnight my lessie.' zeg ik dan zacht.

    [Lessie is meisje, dus "Weltrusten mijn meisje." is schots... Vraag me niet of ik lessie goed geschreven heb, maar zoiets. ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik houd mijn kop thee met een hand vast en met de ander streel ik door Naomi 's haar. Ik glimlach even. 'Praat maar niet. Ik vraag je w gewoon dingen waarop je ja en nee kan zeggen,' glimlach ik en neem zelf ook een slok. Gelijk lijkt het alsof mijn keel in brand staat. 'Het is nog bloedheet,' breng ik uit en grinnik dan even.


    Naomi Micheal
    Ik knik en grinnik even. En knik dan op dat het gloeiendheet is en grinnik weer even en blaas dan zachtjes en neem weer een klein slokje en nu valt de warmte wel mee, het is nog steeds heet maar minder. Dan kijk ik weer naar Ian en grijns, zijn hand die door mijn haar streelt voelt fijn, en als het aan mij lag mag hij nog lang blijven doorgaan. Inmiddels voel ik al en beetje de werking van de thee op mijn keel en het branden wordt al wat minder, maar het blijft zeer doen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    'Hoe zie je dat aan me?' Vraag ik dan aan hem. 'Een ander zou het niet gezien hebben of er niet naar gevraagd hebben. Waarom jij wel?' Dit vraag ik me echt af.
    Dan stemt Josh in met mijn idee en hij zorgt ervoor dat we beiden comfortabel liggen. Ik lig tegen Josh aan, wat ik niet erg vind, en ik kijk naar Josh' gezicht. Hij is zo onwijs knap. En dan zie ik de grijns op zijn gezicht waardoor ik automatisch moet glimlachen. 'Wat betekent Lessie nou weer?' Vraag ik met een zachte grinnik. Ik hb mijn hoofd neergelegd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.