• Nightmare of Dance


    (...)

    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik volg haar voorbeeld en blaas ook. Daarna is het thee drinken vet makkelijk. Ik grinnik even en kijk Naomi aan. 'Gaat het wat beter met je keel? Schud nee, knik ja,' glimlach ik en druk een kus op haar voorhoofd. Ik kijk haar aan en zet mijn lege glas op haar nachtkastje. 'Wil je een keelpijn pilletje of Iets?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga denk ik slapen, want moet morgen naar school... Weltrusten.. Sorry Jaimz, sorry Deemz. :')]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Slaap lekker
    ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Slaaplekker. LANG LEVENVAKANTIE :) ah nee dat vind ik zielig voor jouw Naoomz. Veel succes morgen. Jaimz waar woon jij dan welke provincie aangezien jij ook vakantie hebt ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Zuid-Holland :3 alleen mijn school wijkt af met de andere scholen in mijn provincie ^.^ en jij woont in Noord-Holland?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [yep:) noord Holland:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dat dacht ik al :3 en je zal het vast wel een keer gezegd hebben :3

    Maar goed. Ik ben moe en ik ga ook lekker slapen ^.^ dus sslaaaaplekker Deemz :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [hoezo dacht je dat al? :) ja slaaplekker Jaimz x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ze helpt me erheen en hoe dichterbij we komen hoe harder ik Nala hoor. Het snikken is overgegaan in huilen. Ik zie dan Nala en het beeld doet me pijn. De vrouw helpt me te gaan zitten op de rand van het bed en gunt ons dan een moment alleen. 'Nala?' Vraag ik dan zachtjes. Ik durf haar niet aan te raken, bang dat ik iets verkeerd doe. 'Heb je pijn?'

    Nala
    Even werd ik helemaal stil, terwijl ik twijfelde of ik dit wel wou. Maar ik volgde de raad op van mijn lichaam... mijn hart was harder gaan slaan bij het horen van zijn stem en onbewust was mijn ademhaling regelmatiger geworden, alsof ik opgelucht was.
    Ik draaide me naar hem toe en drukte me tegen hem aan. Zijn lichaam tegen hem mijne werkte beter dan welke troost ook. Ik snapte al niet meer waarom ik hem hier weg wou houden... maar andere mannen moest ik nog steeds niet in mijn buurt hebben.
    Ik begon weer te huilen en drukte mijn gezicht tegen zijn schouder. Nu pas leek het goed te voelen, alsof twee puzzelstukjes na eeuwig zoeken in elkaar pasten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik volg haar voorbeeld en blaas ook. Daarna is het thee drinken vet makkelijk. Ik grinnik even en kijk Naomi aan. 'Gaat het wat beter met je keel? Schud nee, knik ja,' glimlach ik en druk een kus op haar voorhoofd. Ik kijk haar aan en zet mijn lege glas op haar nachtkastje. 'Wil je een keelpijn pilletje of Iets?'


    Naomi Michael
    Ik grinnik weer en knik dan en neem weer een slokje van de thee en kijk weer naar Ian en voel kort zijn lippen op mijn voorhoofd en sluit even mijn ogen en kijk hem daarna weer glimlachend aan en schud even mijn hoofs dat het niet nodig is, het ging al veel beter.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Hoe zie je dat aan me?' Vraag ik dan aan hem. 'Een ander zou het niet gezien hebben of er niet naar gevraagd hebben. Waarom jij wel?' Dit vraag ik me echt af.
    Dan stemt Josh in met mijn idee en hij zorgt ervoor dat we beiden comfortabel liggen. Ik lig tegen Josh aan, wat ik niet erg vind, en ik kijk naar Josh' gezicht. Hij is zo onwijs knap. En dan zie ik de grijns op zijn gezicht waardoor ik automatisch moet glimlachen. 'Wat betekent Lessie nou weer?' Vraag ik met een zachte grinnik. Ik hb mijn hoofd neergelegd.


    Joshua Gayle
    'Het zijn kleine details waardoor ik het zie.' zeg ik dan en grinnik even. 'En waarom, omdat ik om je geef en je me alles kan vertellen.' zeg ik dan en glimlach even en druk kort mijn lippen op haar voorhoofd en kijk haar daarna weer grijnzend aan en leg dan mijn hoofd weer terug op het kussen en Leslie legt ook haar hoofd neer. 'Mijn meisje.' zeg ik dan en glimlach en sluit weer even mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik hoor dat Nala even wat stiller wordt van mijn aanwezigheid, en even ben ik bang dat ze me weg gaat sturen. En ze draait zich naar me toe en drukt zich dan tegen me aan. Haar ademhaling is iets rustiger maar ze begint dan weer te huilen en drukt haar hoofd tegen mijn schouder aan. Mijn shirt wordt nat van haar tranen maar dat zal wel mijn laatste zorg zijn. De pijn die het normaal meebrengt als ik beweeg of ze tegen me aan komt liggen voel ik niet eens door de grote opluchting dat ze me weer toe laat. Dat is iets wat echt verandert is aan mij. Als ik vroeger een meisje had en ze had zoiets gedaan zou ik zeggen; adios en tot nooit meer ziens, rot maar lekker op dan. Maar nu is het anders. Nala is anders. Nala betekent zowaar echt iets voor me. Ik ga beter zitten op de rand want anders dreig ik er vanaf te vallen. Ik ga zo zitten dat het kussen in mijn rug is en Nala gewoon goed bij me kan liggen. Mijn armen zijn om haar heen geslagen en ik wieg haar dan zachtjes heen en weer. 'Ik zou niet weten hoe het is om zoiets te voelen Nala,' fluister ik. 'Maar ik weet wel hoe is het om je zwaar klote en waarschijnlijk ook leeg te voelen. En nu lijkt dat oneindig te voelen, maar ooit komt er wel weer een betere dag.' Ik druk een kus op haar kruin.

    Leslie Day
    Door kleine details.. Josh let echt op me, dat is hier wel uit te merken. In eerste instantie hadden Josh en ik helemaal niets. Gewoon het lustgedeelte van een relatie zonder de moeilijkheden. Maar tot nu toe hebben Josh en ik qua relatie geen moeilijkheden gehad. 'Ik weet dat ik je veel kan vertellen ja,' zeg ik dan tegen hem. Veel, niet alles. Hoewel ik wel het grootste ding heb verteld. Over mijn vader, over mijn angsten. Nog steeds zijn er dingen. Zoals dit dus, dat ik hem niet over Marcell ga vertellen omdat hij anders waarschijnlijk Marcell iets aan gaat of in iedergeval wil doen waardoor ik problemen krijg omdat Marcell dan denkt dat ik het geheim heb doorverteld. De belofte gebroken. Dat dacht hij de vorige keer ook al. Ik heb Josh ook niet verteld dat Marcell degene was die me gestraft heeft, alweer, en dat hij degene was die mijn vingers heeft opengeslagen en ervoor gezorgd heeft dat ik putjes in mijn buik kreeg door een liniaal met scherpe puntjes te gebruiken. En ook dat het door Marcell, en Ariël, kwam dat ik afgelopen nacht ineens niet meer bij hem lag omdat ik hen zo nodig tegen moest komen en ze dreigde me op te sluiten in de badkamer. Die dingen lijken gewoon beter om niet te vertellen aan Josh. Dan vertelt Josh me wat Lessie betekent en er verschijnt een grote glimlach op mijn gezicht. 'Dat is lief,' zeg ik glimlachend. Ik druk nog een klein kusje op zijn lippen en sluit dan mijn ogen. 'Slaapwel.' Het is heerlijk warm zo bij Josh en al snel val ik in slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik knik dat ik het begrijp. Ik ga weer liggen en glimlach even. 'Weet je dat het best raar is om tegen iemand te praten die neit terug praat,' lach ik en kijk haar aan. 'Voor andere moet het ook wel raar zijn. Als ze je niet zien, alsof je tegen niemand staat te praten, maar wel op iemand lijkt te reageren,' grijns ik en druk een kusje op haar lippen. 'Maar mooi dat het al iets beter gaat, toch? Het gaat toch iets beter?' Ik kijk haar aan en ga weer recht zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ben op school :Y)
    BRAAABAAAANNTTT!!!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Moet ff opletten.. Byee!]


    Stop acting normal. It gets bored.