• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Jeffrey

    Ik grinnik, en Spike blaft een paar keer.
    Hij gaat op haar schoot zitten en kijkt haar aan...


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik was zwanger, ik was gewoon zwanger. Ik staarde naar de test en even bleef het stil tussen ons. Kurt trok me opeens op zijn schoot en wiegde me zachtjes heen en weer. Ik nestelde me dieper in zijn armen en legde mijn hoofd op zijn borst. Ik luisterde naar Kurt en glimlachte zwak. Ik ben echt blij dat ik hem had, ik hoorde zijn vraag en dacht eventjes na. 'Het is beter als we het nu zeggen, dan zijn we er ook gelijk van af' zeg ik bevestigend en druk een kusje op zijn kaak. 'En jij moet er bij zijn om me te beschermen en Blaine, dan kan Blaine hun tweeën uit elkaar houden als ze tegen elkaar flippen' zeg ik zuchtend maar ergens was het ook komisch. Het was gewoon zo raar dat ik zwanger was en het voelde ook al raar. Ik moest gewoon rustig blijven en helder proberen na te denken, zo niet dan kreeg ik een miskraam en dat wou ik niet. 'Je bent geweldig, wist je dat' zeg ik zwak glimlachend en geef hem een dikke kus op zijn wang. 'Ik hou van je, Kurt' zeg ik gemeend. 'Niemand komt tussen onze vriendschap, ik kan niet zonder jou' zeg ik naar waarheid. Ik stond voorzichtig op en pakte de test. Ik hielp Kurt ook omhoog en deed de test in zijn broekzat, aangezien ik geen zakken had in mijn nachtjapon. 'Wil je trouwens eerst beginnen en dan dat ik het zeg' zeg ik zachtjes en zonder nog iets te zeggen. Pak ik zijn hand en loop naar de slaapkamer en deed snel een vestje aan en liep samen met hem naar de keuken waar Blaine en Finn waren.

    Blaine Anderson:

    'Bedant' zeg ik glimlachend, doelend dat hij me probeerde op te vrolijken. 'Ja, Kurt en ik moeten er nog over praten, maar dat komt nog wel' zeg ik zwak glimlachend. Natuurlijk wou ik het liefst dat we samen echt een kindje gingen krijgen, maar dat kon natuurlijk niet. Ik hield van Kurt en we kwamen hier wel samen uit. Ik ging niet voor kinderen onze relatie stuk maken, ik wou echt samen met hem kinderen en het belangrijkste was als wij maar gelukkig waren met het kindje. Het kwam wel goed. Ik streek Emily's haartjes uit haar gezicht en ze kirde. Ik keek richting de woonkamer waar Damian tv zat te kijken. Geirriteerd zuchtte ik, hij zat daar maar en maakte absoluut geen zorgen om Bella. In mijn ooghoeken zag ik Bella en Kurt in de keuken komen en gelijk werd ik bezorgd. 'Moet je niet in je bed liggen?' vroeg ik gelijk bezorgd aan Bella en ze schudde zwakjes haar hoofd en kijk angstig naar Kurt. Ik kijk naar Kurt, doelend wat er aan de hand was.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte lief en geruststellend naar Bella. 'Natuurlijk komt er helemaal niemand tussen ons, daar zijn we veel te hecht voor.' zei ik naar waarheid, ze was echt als een tweelingzusje voor me en ik hield met heel mijn hart van haar. 'Natuurlijk, ik begin wel, en ik schiet je te hulp als misschien dichtklapt.' zei ik bemoedigend tegen haar. Ze pakte mijn hand en stopte de zwangerschapstest in mijn broekzak en liepen naar de keuken toe waar Finn en Blaine waren. Finn en Blaine reageerden meteen bezorgd toen ze ons zagen en ik wreef met mijn duim over haar hand heen, als troostend gebaar. 'Er is iets wat Bella moet vertellen, we kunnen beter even naar de woonkamer gaan. Zodat Damian het ook meteen hoort.' deelde ik mee. 'Heeft ze een ziekte?' vroeg Finn meteen bezorgd aan mij, waarna ik mijn hoofd schudde en geruststellend van Blaine naar Finn keek, doelend op dat het geen ziekte was of iets. We liepen nu naar de woonkamer toe, waar Damian televisie aan kijken was. Ik zette de televisie uit, waardoor hij een beetje bozig reageerde. Maar nu trok ik me er niets van aan en nam plaats en trok Bella naast me op de bank en drukte haar dicht tegen me aan, zodat ze toch een veilig gevoel heeft. Ik wenkte Blaine en Finn dat ze ook plaats moesten nemen, wat ze ook deden. 'Bella wilt even praten met jullie.' zei ik gericht tegen Blaine en Finn, waarna ik nu stil bleef en Bella het woord kon nemen. Ik had tenminste een begin gemaakt.

    Finn Hudson

    Bella en Kurt kwamen de keuken binnen en meteen werd ik bezorgd. Ik hoorde wat Kurt zei en schoot meteen in de stress. Had ze misschien een hele erge ziekte en wilde ze daar met ons over praten?! 'Er is iets wat Bella moet vertellen, we kunnen beter even naar de woonkamer gaan. Zodat Damian het ook meteen hoort.' deelde Kurt mee. 'Heeft ze een erge ziekte?' vroeg ik bezorgd waarna Kurt zijn hoofd schudde. Maar waar wilde ze dan met ons over praten? We liepen naar de woonkamer en ik nam plaats naast Blaine en nogal ver weg van Damian. Ik wilde niet naast hem zitten en ik had daar helemaal geen behoefte aan. Ik keek van Kurt naar Bella en ik merkte dat Emily in slaap gevallen was. 'Twee seconden, ik leg haar even in bed voordat ze wakker wordt.' deelde ik mee, aangezien ze nogal moe was. Ik liep snel naar mijn kamer en legde haar in bed en nam de babyphone mee en nam weer plaats naast Blaine. Ik keek nu bezorgd met Bella, wat was er?

    Damian Furioso

    Ik zat verdiept in een sportwedstrijd, en merkte niet eens dat er mensen binnenkwamen totdat Kurt de televisie uitzette en keek ik hem bozig aan, maar ik zei maar niks voor Bella. Ik keek nu Bella afwachtend aan. Waar wilde ze ons over spreken? Ik vermoedde over de ruzie van net en dat ze gewoon wilde bemiddelen of iets. Het zou wel niks bijzonders zijn, ik wilde liever de wedstrijd afzien en zuchtte even, omdat ik nu de hele wedstrijd mistte hierdoor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    lizz
    ik glimlach even en aai hem.
    Ik pak het balletje die ik weg gooi. spike rent er vrolijk achtraan en brengt hetm
    ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grinnik, en al snel kijkt hij mij aan.
    'En nu wil hij een koekje' zucht ik lachend...


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Hoe moest ik het vertellen. Ik hoorde eigenlijk niets meer en Kurt nam me als het ware mee en ik ging zitten. Hoe zouden ze reageren? Ik was zo bang en zo beroerd. Ik staarde en dacht diep na. Kurt haalde me uit mijn gedachtes en ik keek iedereen aan en zuchtte. Ik had een veilig gevoel bij Kurt en ging nog meer tegen hem aanzitten en hield zijn handen vast. Ik hoorde Damian zuchtte en Finn keek me bezorgd aan. Ik keek even naar Kurt en daarna naar Blaine, die me onderzoekend aan keek maar lief naar me glimlachte. Ik keek naar Damian en Finn en ging wat rechter zitten. Ik haalde te test uit Kurt's zak en zuchtte. Hier kwam het dan. 'Finn, Damian. Dit is echt belangrijk' zeg ik twijfelend en kijk naar de uitslag en legde op tafel. 'Ik ben zwanger' zeg ik duidelijk en bang voor hun reacties. Ik zag Blaine's reactie en hij keek me geschrokken aan, maar daar naar glimlachte hij zwak, doelend dat hij blij voor me was. 'Alleen ik weet niet wie de vader is. Het is of Finn of Damian' zei ik erachter aan en er viel een doodse stilte en snel kroop ik weer in Kurt's armen en wachtte gespannen af op hun reacties.

    Blaine Anderson:

    Waar wou Bella met ons over praten? Finn en ik deden wat Kurt zei en gingen op de bank zitten, tegenover ons zat Damian en schuin tegenover ons Bella en Kurt. Ik keek even naar iedereen en hoorde wat Bella zei. Even keek ik geschrokken naar Bella, maar dat veranderde naar een zwakke en lieve glimlach, doelend dat ik blij was voor haar. Alleen wie was de vader? Ik hoorde wat ze daarna zei en voelde ongemakkelijke stilte en keek ik snel naar Finn en Damian. Hoe zouden zij reageren? Stiekem zodat Finn het niet merkte ging ik wat dichter tegen hem aan zitten, dalijk vloog hij Damian om zijn nek heen en brak er een gevecht uit. Dan zou ik wel even tussen komen. Ik was echt blij voor Bella, maar natuurlijk waren wij er nog en hielpen we haar. Ging ze het houden of niet? Maar ik wachtte maar met mijn vragen tot de jongens reageerde, daarna konden we verder praten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Lizz
    ik grinnik "na dan geef je
    Spike een koekje, logica" grinnikend kik ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'WAT!' riepen Damian en ik precies in koor uit, waarna we elkaar paar seconden stil waren en Damian die stilte verbrak. 'Heb jij seks gehad met je ex?!' vroeg hij verbaasd waarna hij verontwaardigd naar mij toe wees. 'Heb jij seks gehad met die klootzak?!' vroeg ik nu op mijn beurt waardoor hij me woedend aankeek maar zich weer richtte op Bella. 'Dit kan je godverdomme niet menen, Bella!' riep Damian woedend naar Bella, waarna Kurt zich er in mengde. 'Wees niet boos op haar!' zei Kurt waarna hij ons aankeek. 'Jullie zouden jezelf moeten schamen!' zei Kurt nu waardoor we beiden stil waren. 'Tenminste, Damian zou zichzelf moeten schamen om zo te reageren.' herstelde Kurt zich, wat Damian gewoon negeerde. 'Je bent gewoon vreemdgegaan!' riep hij boos aan haar. 'Val haar niet aan.' zei Kurt rustig terug terwijl hij zijn armen beschermend om Bella heen sloeg. 'Ik kan dit niet geloven.' mompelde ik helemaal beduusd en een beetje gekwetst, omdat ze seks had met Damian. 'Je had van mijn meisje af moeten blijven!' riep Damian woedend naar mij, waarna ik hem niet begrijpend aankeek maar even mijn ogen sloot om rustig te blijven, maar dat lukte niet. 'Jouw meisje?' vroeg ik spottend en boos aan hem, hoe durfde hij dat te zeggen? 'Alsof jij een kind op zou kunnen voeden! Heb je wel eens naar je gedrag gekeken!' riep ik boos tegen Damian, waarna hij opstond en ik ook automatisch overeind schoot. 'Dat jij nou met homo's omgaat en je gedraagt zoals jij zo heilig bent! Maar tegelijkertijd heb je wel een kind van een ander!' riep hij naar me, en dat schoot echt in mijn verkeerde keelgat en ik gaf hem een harde duw, waarna hij me een stomp gaf in mijn gezicht, meteen begon ik hem nu terug te slaan.

    ( Ik schrijf het hierbij even uit één persoon, want ik weet niet hoe ik het anders moet doen. :') )


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jeffrey

    'Er zijn geen koekjes in huis' lach ik.
    Ik zak wat onderuit en grijns..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik begin te lachen.
    "kom spike wij gaan koekjes kopen" grinnikend vind ik zijn riem.
    "spike zit" kwispelend ging hij zitten en deed ik de riem aan.
    De winkel was niet ver weg dus snel oiep ik heen en weer.
    Toen we er weer waren droogde ik hem af en gaf hem een koekje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    'Zomaar mocht ik niet mee!' roep ik lachend en zet de tv uit.
    Ik trek Lizz op mijn schoot en grijns..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik grinnik
    "dan moest je maar koekies hebben voor het arme beest" ik aai spike die nu op mijn schoot is gekroppen.
    Ik sta op en leg spike in zijn mand. Vervolgens ga ik met mijn gezicht naar hem toe op zijn schoot zitten en kus hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grijns breed, en zoen haar terug.
    Ik streel over haar rug en lach zachtjes...


    El Diablo.

    Lizz
    Glimlachend ga ik met mijn hand onder zijn shirt en voel een strak buikje waardoor ik glimlach.
    Ik begin hem weer te zoenen en sla mijn armen om hem heen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik voelde me gekwets en gebroken. Ik zuchtte gefrustreerd aangezien ze nu met elkaar aan het vechten waren. Ik zag Blaine snel opstaan en kwam tussen hun in staan. Ruw en hard duwde hij Damian weg, zodat hij hard op de bank plofte en hij deed hetzelfde met Finn die ook op de bank ploft. 'Kappen!' riep hij streng en ging in de midden staan. 'Denk eens aan Bella. Als jullie echt van haar houden, wees een vent en let op haar gevoelens' zegt hij boos en bezorgd en kijk mij aan. Ik glimlachte zwak, als dankje wel. En ontweek hun blikken en keek naar Kurt. 'Misschien is het beter, als ik het weg haal dan zijn jullie twee gelijk blij' zeg ik gekwets en stond op. Zonder nog iets te zeggen liep ik naar mijn kamer en deed de deur op slot en ging huilend in bed liggen. Ik was gewoon zo kapot van alles en gebroken. Ik was al helemaal verward. De dekens deed ik helemaal om me heen, zodat ik de echte wereld om me heen kon vergeten. Ik kon beter verdwijnen en niemand zou me missen. Ik zuchtte zachtjes en wou gewoon alleen zijn.

    (Is goed, hoor. Heb ik nu ook even gedaan. (: )


    One Who Travels A Higher Path.