• Ik las het nieuws en ik kwam dit tegen ;

    Meisje overlijdt aan Monster Energy

    In Amerika is dit weekend Monster Beverage Corporation, bekend van het energydrankje Monster Energy, aangeklaagd omdat een meisje is overleden na het drinken van een wagonlading van het drankje, zo meldt de Amerikaanse nieuwszender KTLA. Het meisje had binnen een periode van 24 uur zo'n anderhalf liter van het goedje weggetikt. Die hoeveelheid zou goed zijn voor 480 milligram cafeïne, vergelijkbaar met 14 blikjes Coca-Cola.

    De Amerikaanse Voedsel- en Warenautoriteit schrijft voor dat frisdranken niet meer dan 0,02 procent cafeïne of 71,5 milligram per 360 ml mogen bevatten. Voor Monster Energy gelden echter geen beperkingen omdat het wordt gezien als voedingssupplement.

    Het meisje kreeg thuis, tijdens het kijken van een film in december 2011, een hartstilstand. Ze werd in allerijl naar het ziekenhuis vervoerd en in kunstmatige coma gebracht om de zwelling in haar hersenen te verminderen, maar stierf 6 dagen later. Volgens het ziekenhuis is ze overleden aan een cafeïnevergiftiging.

    bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2012/10/meisje-overlijdt-aan-monster-energy

    Longclaw schreef:
    (...)
    Meh, wie drinkt er nou vrijwillig zoveel water! :C Het is vies. IJSTHEE! _O_


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik snap eerlijk gezegd niet waarom Monster wordt aangeklaagd, want dat meisje heeft die rotzooi toch echt zelf opgedronken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind haar echt heel dom en die ouders nog veel dommer. Ze wist dat ze iets aan haar hart had en dat ze het niet mocht drinken, daarbij staat er nog een waarschuwing op ook. Dit is een typisch, maar tragisch geval van eigen schuld, dikke bult.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het zo'n dom wijf. Ze heeft last van haar hart en drinkt iets waarop staat dat mensen die last hebben van hun hart zoiets niet moet drinken. Waarom ben je dan zo vreselijk dom om zoiets te drinken?
    En dat die ouders Monster aanklagen slaat alles. Vreselijke Amerikanen ook altijd.

    Eigen schuld, dikke bult. Moet je maar opletten en gewoon lezen wat er op het blikje staat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik vind het zo'n dom wijf. Ze heeft last van haar hart en drinkt iets waarop staat dat mensen die last hebben van hun hart zoiets niet moet drinken. Waarom ben je dan zo vreselijk dom om zoiets te drinken?
    En dat die ouders Monster aanklagen slaat alles. Vreselijke Amerikanen ook altijd.

    Eigen schuld, dikke bult. Moet je maar opletten en gewoon lezen wat er op het blikje staat.


    26 - 02 - '16

    Lol, ik ben net monster aan het drinken nu ik dit lees :'D


    26 - 02 - '16

    Ahjoh, sommigen vinden het lekker en sommigen niet, dit meisje vond het dus wel lekker en dronk er veel van. Maar ja, ik zelf vind het ook lekker en drink er ook veel van, maar ik ben er nog nooit van dood gegaan (dan kon ik dit nu niet typen, maar goed :Y). Ik vind het ook heel erg raar dat je er van kunt sterven. Dat meisje wist dus niet dat ze erdoor kan sterven. Maar ik blijf het lekker vinden :3 En ja, het meisje was wel dom geweest om het te doen.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 16:19 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Mordin schreef:
    Wat the fuck.

    Nog meer reden om me af te vragen waarom mensen die prut drinken. Het is viieeees D:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."