• NIEUUUWWW TOPIC



    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Delaney Marie McClain.

    Ik zuchtte, "Ik weet het". Ik liet mijn hoofd in mijn handen vallen en keek terug op, "Het is gewoon, moest hij me met rust laten, dan zou ik het nog snappen, maar nee, hij belt me daarna terwijl hij een minuut lang niets zei, ik heb gewoon dichtgelegd, nu moet hij niet verwachten dat ik zomaar een sorry aanneem, er lopen hier genoeg anderen rond". Ik begon te glimlachen, "Vrouwen moeten zichzelf niet laten doen door die loser huh ?" zei ik waarna ik haar een stootje gaf, "Maaruh, hoe zit het met jou ? Nog niemand gezien die je leuk vindt ?".

    Andrew Justin Cole

    'Geen dank' zeg ik als ze me bedankt en ik grinnik even. 'Ik zou het wel zeggen als je zwaar wordt, maar ik denk dat ik dat voorlopig nog niet ga zeggen, ik voel er namelijk nog maar weinig van' zeg ik met een glimlach. 'En gelukkig dat je dat niet denkt want ik vindt het altijd stom als die meiden zo denken terwijl ze eigenlijk hartstikke dun zijn' zeg ik en haal mijn hand even door mijn haar. 'Nee dat klopt, hoe weet je dat toch?!' vraag ik nep verbaast en schiet daarna even in de lach. 'Ooh echt niet, want dat denk ik niet over mezelf hoor, eigenlijk denk ik op dit moment ook aan niks' zeg ik lachend. 'Ooh echt niet, je kan niet altijd gelijk hebben' zeg ik lachend. 'En zeker jij niet' zeg ik plagend en lach daarna weer even. 'Geen dank hoor' grinnik ik. 'Nee uhm, misschien een andere keer' zeg ik lachend. Blgg ik hoef echt geen plas over mijn rug. 'Ik weet al dat ik raar ben , dus daar heb je gelijk in' zeg ik lachend. Ik knik even als ze zegt dat ze zo terug is en ik ga rustig tegen de muur aan leunen terwijl ik op haar wacht. Ze was echt aardig, echt iemand waar ik goed bevriend mee kan worden, en ik denk dat dat ook wel gaat gebeuren. Als ze de wc uitkomt bijt ik op mijn lip om niet te gaan lachen. 'ik probeer het' zeg ik en na een tijdje komt er toch een klein lachje uit mijn mond waarna ik gauw weer stop.'Leuke bh'lach ik en stop dan weer. 'Sorry' mompel ik. ' Kom maar op mijn rug en leun maar goed dan ziet niemand het en dan halen we een gym shirt uit mijn kluisje, ja hij is schoon. Ik weet dat het alsnog niet geweldig is maar het is beter als wat je nu aan hebt, en je kan anders ook wel me vest lenen' zeg ik en til haar daarna op. 'Dit gaat op wel' zeg ik lachend en ren gauw met haar richting mijn kluisje. Ik had ook zin om te rennen dus daarom deed ik het vooral. Als ik voor mijn kluisje sta maak ik hem open en pak mijn shirt en vest eruit. 'Dit goed genoeg?" vraag ik lachend. Het was opzich geen raar shirt, een meisje kon hem best aan, niet dat er echt veel meiden mee zouden lopen maar het kon wel. Ik wist natuurlijk dat ze het niet prefect vond maar het was beter dan wat ze nu aan had. Ik bedoel ze wou vast niet dat de hele school haar gelijk in bh zag

    [Kidding me :')

    *ligt plat*

    Leuke bh'lach ik

    :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    anna Bailey Miller
    "Het is gewoon, moest hij me met rust laten, dan zou ik het nog snappen, maar nee, hij belt me daarna terwijl hij een minuut langs niet zei, ik heb gewoon dichtgelegd, nu moet hij niet verwachtend dat ik zomaar een sorry aanneem, er lopen hier genoeg anderen rond" en ze glimlacht even terwijl ik even knik. "Vrouwen moeten zichzelf niet laten doen door die loser huh?" en ze stoot me even aan. "Maaruh, hoe zit het met jou? Nog niemand gezien je leuk vindt?" vraagt ze. Ik haal even mijn schouders op. "Neh, niet echt wat gezien" zeg ik dan. "Er zijn geen nieuwe jongens op school gekomen, zijn nog altijd dezelfde." zeg ik dan. "Maar ik kom vast wel eens iemand tegen" zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 17:28 ]


    Delaney Marie McClain.

    Ondertussen was de les al begonnen, of ja, voor zover ik de les volgde dan. "Miss McClain ?" hoorde ik de stem van die ietwat jongen leraar door het lokaal galmen. Ik keek op, "Ja ?" vroeg ik waarna ik hem afwachtend aankeek. Hij wees naar de deur, dit kon je niet menen. Alsjeblieft niet, alsjeblieft niet, "Ga je broer even zoeken wil je ?". Oh god, dank u. Ik knikte, nam alles bij elkaar, "Misschien tot straks hé" zei ik nog tegen Anna. Ik liep de klas uit op mijn witte All-Stars met studs en haalde een hand door mijn haren. Waar hing hij nu weer uit ? Ik liep naar mijn kluisje waar ik mijn tas in dropte, waarna ik mijn camera nam en naar het muzieklokaal liep. Misschien kwam er wel een filmpje uit rollen, wie weet. Maar eerst mijn broertje maar eens bellen, hij kon misschien meedoen.

    jaimyhoi schreef:
    [Kidding me :')

    *ligt plat*

    Leuke bh'lach ik

    :')]


    [Hehe]

    anna Bailey Miller
    De les was al begonnen. "Miss McClain?" zegt de leraar dan door eht lokaal. "Ja?" vraagt ze afwachtend en hij wijst naar de deur. "Ga je broer even zoeken wil je?". Even dacht ik dat ze eruit werd gestuurd, maar ze moest haar broer gaan zoeken. Ze knikt en pak haar spullen bij elkaar. "Misschien tot straks hé" zegt ze en ik knik even. Ze loopt het lokaal uit en ik let maar op naar wat de leraar te zeggen heeft en begin wat aantekeningen te maken.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 17:43 ]

    [ mijn topics
    Ik heb net een luxepaard-rol ingevuld, heb ik veel gemist? -te lui om alles terug te lezen- ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Eigenlijk niet echt iets bijzonders, wat ik weet.. Ik volg niet iedereen dus..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dat luie herken ik in mezelf :Y) er zijn geen belangrijke dingen gebeurd I guess :3 niet bij mijn personage tenminste :') die staat nu alleen in een doorschijnend topje omdat ze water morste over haar shirt XD

    @quinty ik reageer zo met Noralie :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ En ze zijn nog gewoon op school? Dan begin ik wel dat mijn personage gewoon te laat is :W ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ja, de eerste 2 uur zijn volgensmij net voorbij en de meeste hadden 2e tussen uur dus die zijn even van school geweest en nu moeten ze dus naar biologie... Ik moet nog wachten op een reactie van Memoria op Charlynn.. Anders kan ik niet veel doen...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    [Delaney is helemaal niets aan het doen xp Ze is opweg naar het muzieklokaal, omdat ze haar broer moest gaan zoeken, maar daar geen zin in had]

    [i'm back(:]
    Hayden Clark
    Ik knik naar Charlynn, ik snap haar wel op dit moment. Soms hoor je dingen voor jezelf te houden, zoals nu.'Je weet dat je altijd op me kan rekenen.' ik kijk haar aan en trek haar dan mee naar de les. Party Hard. Ik ben niet heel goed in biologie, dus dit gaat een leuke les worden. Ik loop het lokaal in en snel ga ik op een random storl zitten, voordat iemand mijn plekje in neemt.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    DreamWishes schreef:
    [Anna denkt over niemand van de bitches echt positief is het niet, whaha, ja, Hayden nu wat meer, maar eerst.. ;D]

    [Hayden is the boss(;]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."