• NIEUUUWWW TOPIC



    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik knik dan en loop mee naar biologie, best leuk vak, ik was er wel goed in, ik kan leren, maar ik doe het gewoon nooit. Ik weet dom, maar tja, ik heb me al meerdere malen voorgenomen beter mijn best te doen, maar er is altijd wel wat lekkerst wat er voor zorgt dat ik me er niet aan kan houden. Als we bij de klas zijn gaat Hayden snel ergens zitten en ik besluit maar naast hem te gaan zitten, geen zin om op het moment alleen te zitten en kijk hem aan en inmiddels is weer een glimlach op mijn gezicht te vinden. 'laten we het nu over leuke dingen hebben.' zeg ik dan grijnzend en kijk hem met een speelse grijns aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hayden Clark
    Ik bijt voor de grap op mijn lip, geen flauw idee hoe dit er uit ziet. 'Waar wil je het dan over hebben?' Ik weet eigenlijk al waar ze over wil praten, maar ik wil het graag uit haar eigen mond horen. Zonder me van haar af te wenden pak ik mijn tas en leg mijn schrift en boek op de tafel, dan heeft de leraar lekker niks te klagen. Ik woel nog even lekker door mijn haren, het staat echt alle kanten op. Wel, dit geeft me een wilde look. Ik kijk naar rechts en ik zie hoe Noralie ongeveer naast me komt zitten en ze groet ons allemaal. Als antwoord glimlach ik onzeker naar haar, ik voel me nog steeds svhuldig van daarnet. Ik hoop dat we het gewoon kunenn vergeven en vergeten, dat is het handigste. Er komt een jongen binnen geglipt en hij gaat naast Noralie zitten. Ik bekijk zijn gezicht en vaag komt hij me bekend voor, ik heb hem wel eens eerder gezien.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 19:32 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Rafael Greywood
    Geschokt opende ik mijn ogen. Ik draaide mijn hoofd naar de klok en merkte dat ik al veel te laat was.
    'Kut', vloekte ik en sprong mijn bed uit waarna ik snel kleren bij elkaar raate. Een zwarte skinny van Abercrombie&Fitch een wit Clavin Klein V-Hals tshirt en een overhemd met legerprint die ik bij de Zara had gekocht. Ik lenste water in mijn gezicht, deed mijn haar in model en spoot wate Axe deo op. Als kers op de taart spoot ik paco rabanna one million op en stapte in mijn legerboots, waarna ik zonder te ontbijten naar school vertrok


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij is er gelukkig om dat ik mezelf niet te dik vindt. Dat hij een hekel heeft aan dat soort meisjes. Ik grinnik kort, 'Ach, die meisjes kunnen er ook niet zoveel aan doen dat ze onderdrukt worden door de intentie dat je alleen perfect bent door zo dun te zijn dat je vel over been bent omdat de massa dat hedendaags weergeeft,' zeg ik dan. Dat klinkt best wel... Schrijfachtig. Ach ja. Ik heb het nu toch al gezegd. En Drew weet dat ik schrijf, hij weet alleen mijn schrijfstijl niet. 'Hoezo heb zeker ik geen gelijk?' Vraag ik met zielige oogjes. 'Dat is niet tof Drewie.' Ik vind het leuk om hem Drewie te noemen, dat rolt gewoon lekker over de tong. Wanneer ik uit het toilet ben gekomen met mijn doorschijnende natte shirt zie ik hem op zijn lip bijten om niet te gaan lachen. Ik kijk hem met vernauwende ogen aan. Dit is dus echt niet leuk. In eerste instantie kan hij het nog redelijk inhouden maar dan hoor ik toch een klein lachje. Dan maakt hij de opmerking 'leuke bh' waardoor ik hem een stomp op zijn arm geef. 'Niet cool Drew,' mompel ik. Maar dan verschijnt er toch een klein glimlachje op mijn lippen. Oke, het is gewoon klunzig van me. Dan verontschuldigt hij zich en stelt voor dat ik weer op zijn rug ga zodat niemand het ziet en ook om langs zijn kluisje te gaan voor een shirt. En we hebben nog haast ook aangezien het derde lesuur elk moment kan beginnen. 'Ik leen dat shirt wel en je vest,' zeg ik dan met een klein zuchtje. Drew tilt me weer op en ik sla mijn armen rond zijn nek. 'Mijn eerste schooldag en dan gebeurt dit natuurlijk mij weer,' mompel ik. Hij rent met me naar zijn kluisje waar ik wel weer om moet lachen. Hij pakt zijn shirt en vest tevoorschijn en vraagt dan of het goed is en ik knik. 'Ja hoor is goed.' En ik kijk even naar hem. 'Oogjes dicht,' zeg ik dan. Ok wacht niet af maar trek snel mijn shirt uit en zijn shirt aan. En dan zijn vest erover heen aan. Het boeit me niet zo of hij zijn ogen wel of niet dicht heeft gedaan want hij heeft mijn bh nu toch al gezien. Dan kijk ik even naar mezelf. Ach, zo erg is het nou ook weer niet. En zijn vest ruikt lekker, naar Drew. 'Kom, we moeten naar Bio, als ik het goed heb, voordat we te laat komen!' En dit keer ga ik niet op zijn rug en trek hem mee naar het lokaal. Ik heb opgelet dus ik weet waar ik heen moet. Voordat ik het lokaal in ga laat ik zijn arm weer los en stap naar binnen. Het boeit me niets dat anderen me nu met Drew's vest aan zien. Ik zie Hayden, Charlynn en Anna zitten en glimlach. Ik zoek een plekje bij hen in de buurt. Ook zie ik het meisje van vanochtend. Die zo brutaal was tijdens de toespraak. Ach, het was wel lachen om te zien. Ik neem plaats aan een tafel en zeg ze gedag.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 18:44 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    Omdat mijn eigen Bentley naar de garage was voor zijn maandelijkse onderhoud beurt en mijn Audi te weinig benzine had om me naar school te rijden, bood mijn zusje, River, me haar roze Volkswagen Beetle aan om daarmee naar school te rijden.
    Twintig minuten later parkeerde ik de zuurstok roze auto op het parkeerterrein van school.
    Met een sprintje rende ik de school binnen en rende met twee treden tegelijk de trap op. Toen ik voor de deur van het biologielokaal stond, keek ik op mijn icewatch. Drie minuten te laat.
    Ik liep naar binnen, gelukkig stond de lerares met haar gezicht naar het bord, om iets op te schrijven, dus ik sloop zo stil mogelijk naar een tafeltje en ging naast een meisje zitten die ik nog nooit eerder had gezien, vast nieuw.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Zit hij naast Noralie? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ uhu, slim opgemerkt (krul) ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [sorry heb even geen tijd om te reageren :/]

    [Geeft niets :3 ik moet eten ^.^ dus ik reageer na het eten ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ eetseeeeeeeeeeeee (: ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    Delaney Marie McClain.

    Met Samuel achter me, die ik had gevonden bovenop het grasplein bergje, liep ik de klas terug binnen. Kloppen was tegenwoordig overbodig. Of ja, ik had eigenlijk gewoon geen zin. Ik haalde een hand door mijn bruine lokken heen en ging voor het nieuwe meisje zitten en Rafael. Het nieuwe meisje heette volgens mij Noralie, maar dat kon ik niet met zekerheid zeggen. Ik haalde mijn boeken terug boven en legde, zoals gewoonlijk, mijn iPhone erbovenop. Samuel had zich naast mij gezet en keek met een verveeld gezicht naar de leerkracht, enkel en alleen zodat hij kon zeggen, Dude het is saai, neem ontslag. Jammergenoeg werkte dat nog niet. Ik begon te sms'en met een paar vriendinnen en keek op toen hij iets interessants leek te vertellen.

    Rafael Greywood

    Het meisje naast me heeft de hele les nog niks gezegd. Ze zat af en toe op te letten en af en toe te whatsappen. Ik keek naar haar lichtblauwe ogen, waar af en toe glinsteringen in zaten toen ze een app'je binnenkreeg.
    'Hoe heet je eigenlijk?', vroeg ik haar
    Lekker subtiel weer, Raf. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan.
    Het meisje draaide haar hoofd bij en haalde haar blonde haar uit haar gezicht.
    'Ik ben Noralie', glimlachte ze. 'Jij?', vroeg ze daarna.
    'Rafael', zei ik. 'Ben je nieuw?'
    Ze knikte als antwoord.
    Toen de lerares een kuch gaf, als teken dat ze aandacht wilde, draaiden we beide ons hoofd bij.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Blanes schreef:
    [ eetseeeeeeeeeeeee (: ]


    [Nog bedankt.

    Es geschmeckt mir sehr gut.
    Ich spreche hier deutsch mit Familie, so dass spreche hier auch. Keine Probleme?

    Oke, laat dat Duits maar achterwege :Y)

    Aber... Ich finde die Deutsche Tal toll.

    Die Aussprache ist ein bisschen hart aber dass finde ich toll :D

    Ik faal in Duits typen ;D

    Maar ik spreek hier wel Duits xd tenminste. Hier in huis :D




    Maaaarr, Jacco :P
    Een vraagje, zou je gewoon voor je eigen personage kunnen spelen :Y) je bestuurt, laat maar zeggen, mijn personage door haar tekst enzo te laten zeggen :3 De meeste mensen willen dat liever gewoon zelf bepalen (; erg als ik de post even negeer om te typen wat Noralie gezegd zou hebben? (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Nog bedankt.

    Es geschmeckt mir sehr gut.
    Ich spreche hier deutsch mit Familie, so dass spreche hier auch. Keine Probleme?

    Oke, laat dat Duits maar achterwege :Y)

    Aber... Ich finde die Deutsche Tal toll.

    Die Aussprache ist ein bisschen hart aber dass finde ich toll :D

    Ik faal in Duits typen ;D

    Maar ik spreek hier wel Duits xd tenminste. Hier in huis :D




    Maaaarr, Jacco :P
    Een vraagje, zou je gewoon voor je eigen personage kunnen spelen :Y) je bestuurt, laat maar zeggen, mijn personage door haar tekst enzo te laten zeggen :3 De meeste mensen willen dat liever gewoon zelf bepalen (; erg als ik de post even negeer om te typen wat Noralie gezegd zou hebben? (;]
    [ OH sorry, ja tuurlijk mag dat, hahhaa. Het is mijn eerste rpg die ik ook doe, ahhaha :W ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [ik kan duits wel volgen hoor :p Had een 7,8 op mijn examen =D. Ik ben alleen nooit zo goed geweest in dat 'die der den die' die naamvallen dus xD. Maar kan het wel spreken en verstaan en schrijven als het moet :p (met hoogstwaarschijnlijk de verkeerde naamval ervoor]