• NIEUUUWWW TOPIC



    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [DoeiDoei! :')]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anna Bailey Miller
    "Ik moet ook nog naar mijn kluisje" zeg ik als hij zegt dat hij naar zijn kluisje moet voor zijn boeken. Hij trekt ondertussen zijn trui uit en kijkt me afwachtend aan. Ik sta op van het gras en klop het gras even van me af. Dan komt Charlynn aangelopen. "Hey" zeg ik terug. Hayden draait zich even om naar Charlynn en draait zich vervolgens weer naar mij om. "Ik ga even naar mijn kluisje, zie je zo" zegt hij. "Tot zo" zeg ik en hij loopt weg en trekt Charlynn mee. Ik kijk ze even vreemd na en haal dan mijn schouders op. Mijn kluisje is bij die van hun dus blijkbaar moesten ze iets bespreken. Ik loop eerst snel naar de kantine om een broodje te halen en wat te drinken en loop dan door naar mijn kluisje. Ik pak mijn tas en boeken eruit, doe mijn kluisje weer dicht en loop vervolgens naar het biologie lokaal. Ik ga ergens zitten en pak alvast mijn boeken en spullen uit mijn tas.


    Delaney Marie McClain.

    Ik zat net gezellig een film te kijken, Seventeen Again, met een grote bak chips, zout & paperika, toen mijn mobiel ging. Zuchtend zette ik de film op pauze, zette de bak langs de kant, schoof mijn voeten in mijn pantoffels, en liep naar de keukentafel. Mijn haren zaten allang weer in een losse, slordige dot en ik had mijn lenzen ingewisseld voor een zwarte nerdbril. Ja, ik droeg lenzen, nee het waren geen kleurlenzen. Ik was blij met mijn oogkleur. Ik keek op mijn schermpje en liet een grom horen toen ik zag dat het John was. Ja joh, laat me lekker achter, plak een briefje op mijn deur, laat me woedend op je zijn en bel dan lekker eventjes terug, dat is het plan !
    "Je krijgt 5 seconden" zei ik emotieloos in de telefoon terwijl ik terug liep naar de tv.
    "Nu nog maar 4".
    Mijn ogen waren gericht op de tv, maar toen er na 1 minuut nog niets uit zijn mond was gekomen rolde ik met mijn ogen. "Dan niet". Ik hing op en stond terug recht. Ik moest terug naar school. Ik wou iets maken van mijn leven, wou meer mensenkennis krijgen zodat ik niet meer het naïeve kleine zusje was van Austin. Ik stond op en liep naar mijn kamer om iets aan te doen. Ik haalde een hand door mijn bruine, steile lokken en glimlachte. Ik deed mijn grijze rugzak met zwarte vogeltjes op mijn rug, nam mijn sleutels van de loft, dus automatisch ook de sleutels van mijn auto, en liep naar buiten. Toen ik na 5 minuutjes rijden mijn witte Range Rover parkeerde op het schoolterrein zuchtte ik zachtjes.
    "Tijd om hem te vergeten" mompelde ik zachtjes.

    [Iemand voor haar ?]

    [je kan naast anna gaan zitten als je wil...]


    Delaney Marie McClain.

    Met een zachte zucht stap ik het bio lokaal in waardoor een paar mensen opkeken. Ik keek er zelf al lang niet meer van op, dat mensen naar me keken als ik binnenkwam. Ik bleef het meisje dat geniale filmpjes maakte op YouTube en af en toe eens een filmpje postte waarin ik zong. Dat muzikale had ik van de familie, de humor was er zelf bij gekomen. Ik ging naast Anna zitten aangezien het al lang geleden was dat ik nog eens naast haar had gezeten en legde mijn map en leesboek en pennenzak klaar. Mijn iPhone lag standaard op mijn boeken, geen enkele leerkracht zei er iets over. Zelfs als we iets moesten opzoeken op de laptop ofzo, nam ik mijn eigen MacBook uit mijn tas en begon daar op te zoeken. Het kon me niet schelen wat anderen dachten of dat ze me zouden haten, er waren altijd mensen die dat deden, daar kon je niet overheen.
    Ik haalde nog eens een hand door mijn haren, waarna ik haar aankeek, "Lang geleden hé" zei ik met een glimlachje om mijn lippen. Mijn humeur was er niet op verbeterd door Johns telefoontje. Die dude moest mij niet bellen als hij niets ging zeggen, laat me dan maar gewoon met rust. Voorgoed misschien wel.

    Anna Bailey Miller
    Delaney komt het lokaal binnen gewandeld. Ik kijk even op maar kijk al snel weer weg. Vroeger praatte we wel eens met elkaar, maar dat is eigenlijk al een tijdje geleden. Ze loopt door het lokaal heen en gaat naast me zitten. Ik kijk even op.. oke, dat was weer eens wat anders. Ze pakt haar boeken, map en pennenzak op tafel en legt haar iPhone op haar boeken. Normaal zat ze toch wat meer bij de populaire mensen. Ze haalt even haar hand door haar haren en kijkt me aan. "Lang geleden hé?" zegt ze met een glimlachje en ik knik even. "Zeker lang geleden. Alles goed?" vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 16:48 ]


    Delaney Marie McClain.

    "Zeker lang geleden, alles goed ?" vroeg ze. Ik vond het leuk van haar, dat ze deed alsof er niets aan de hand was. Dat ze deed alsof ik haar nooit had verwaarloosd voor andere mensen omdat ik populair werd. Het deed me terugdenken aan vroeger, toen mensen me niet wouden voor enkel eens wat plezier te hebben. Ik zuchtte zachtjes en knikte toen, "Gaat wel, John heeft me wel mooi laten staan, maar ja, hij moet het maar weten, ik ben niet het soort meisje dat terugkomt op haar knieën, hopend dat hij je excuses aanneemt terwijl jij niets misdaan hebt". Ik glimlachte even en scrolde door verschillen berichten op FaceBook. Twitter had ik even geen zin in, daar bleven de reacties maar komen en komen, soms werd ik er ambetant van, zeker als ik op mijn mobiel zat.
    "En jij ? Overleef jij het een beetje in deze kutwereld ?".

    Anna Bailey Miller
    Ze zucht even zachtjes en knikt dan. "Gaat wel, John heeft me wel mooi laten staan, maar ja, hij moet het maar weten, ik ben niet her soort meisje dat terugkomt op haar knieën, hopend dat hij je excuses aanneemt terwijl jij niets misdaan hebt". Ze glimlacht even en kijkt op haar telefoon. Ik knik even. "En jij? Overleef jij het een beetje in deze kutwereld?" vraagt ze dan. "Ja hoor, ik overleef het wel" zeg ik dan met een glimlach. "Zo erg is het niet". "Maar John dus.." zeg ik om terug te komen op haar antwoord. Ze had gewoon kunnen zeggen dat het wel ging en verder niks, maar blijkbaar moest ze het even kwijt ofzo. "John is zo en zo.. tja.. wat moet je ervan zeggen..." zeg ik dan.

    DreamWishes schreef:
    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik zucht en voel dan zijn armen om me heen wat me een fijn vertrouwd gevoel geeft en glimlach dan toch even zwak en zucht dan. 'Het is niks, slecht humeur, maak je geen zorgen.' zeg ik dan zacht en leg mijn hoofd in zijn nek. Hayden hoeft het niet te weten, het is toch niks groots, het is gewoon het gevoel dat iedereen uiteindelijk toch wel weg gaat en niks meer met je te maken wilt hebben, dat gevoel heeft me gemaakt tot wie ik nu ben, mijn ouders die op vroege leeftijd al weg gingen, mijn vriendje van wie ik zoveel hield vroeger, die het met me uitmaakte en met mijn beste vriendin ervandoor ging, mij achterlaten en nooit meer iets van zichzelf liet horen net zoals de vriendin en zo nog meer mensen, dat is denk ik waarom ik zo ben geworden, een mannenverslindster zoals de meeste het noemen een bitch, gewoon omdat zoveel mensen mij al pijn gedaan hebben. Opzich heeft Jordan niks fout gedaan, maar het zorgde gewoon dat dit gevoel weer naar boven kwam en het doet pijn, na al die tijd nog steeds.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 17:00 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Anna denkt over niemand van de bitches echt positief is het niet, whaha, ja, Hayden nu wat meer, maar eerst.. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik kan wel doen alsof ze iedereen aardig vind xD maar anna is ook niet perfect haha :p. ze houd niet van mensen die bitchy zijn xD... alleen Hayden nu inderdaad :p]

    [mijn topics, reactie komt eraan[]

    [Eigenlijk is Charlynn wel aardig, maar dingen hebben haar verandert, lees maar laatste reactie. :'D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [anna heeft ook gepraat met Charlynn xD of ben je dat al vergeten :p. Anna weet wel dat mensen zich vaak anders gedragen door wat er is gebeurd.. maar ze zal pas echt naar je luisteren als je aardiger bent en je durft open te stellen, dan wilt ze best naar je luisteren hoor :p. Maar goed :p.. er zullen er vast ook wel een paar zijn die anna misschien niet zo mogen xD

    of moet ik anna verandere naar een soort schooltherapeut/leerling die naar iedereen luisterd haha xD]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 17:17 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp