• NIEUUUWWW TOPIC



    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Blanes schreef:
    (...)[ OH sorry, ja tuurlijk mag dat, hahhaa. Het is mijn eerste rpg die ik ook doe, ahhaha :W ]


    [Welkom in je eerste RPG (:

    En het geeft niets hoor, ik had dat gister ook met een meisje die aan haar eerste RPG mee deed (:

    Maar je kan je posts langer maken door de omgeving, sfeer etc. te beschrijven :3 en wanneer een gesprek eenmaal op gang is kan je sowieso overtypen wat de antwoorden waren zodat de post weer langer wordt :3

    Maar die keuze is natuurlijk aan jou ^.^

    Ik ga posten ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Welkom in je eerste RPG (:

    En het geeft niets hoor, ik had dat gister ook met een meisje die aan haar eerste RPG mee deed (:

    Maar je kan je posts langer maken door de omgeving, sfeer etc. te beschrijven :3 en wanneer een gesprek eenmaal op gang is kan je sowieso overtypen wat de antwoorden waren zodat de post weer langer wordt :3

    Maar die keuze is natuurlijk aan jou ^.^

    Ik ga posten ;D]
    [haha, thanks voor de tips!]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik denk dat menig meisje zich in een shirt van een jongen met zijn vest daarover heen aan ongemakkelijk gevoeld zou hebben. Maar goed, aangezien ik soms zo klunzig ben, ben ik alleen maar blij dat Drew me zijn shirt en vest geleend heeft. Ik zit in het lokaal en heb de mensen gedag gezegd. Ik zie Hayden onzeker naar me glimlachen waar ik verbaasd over ben. Is er soms iets met hem? Of heb ik wat raars op mijn gezicht ofzo? Ik heb geen idee. Ach ja, zorgen voor morgen. Er komt een jongen iets te laat de les in en hij gaat naast mij zitten. Ik glimlach even naar hem en zeg zacht gedag, de les is al begonnen namelijk. Hij heeft bruin haar en is langer dan ik. Dat kon ik al zien toen hij stond en ik zat. Ik kijk even naar de lerares maar die heeft haar aandacht niet op ons gericht. 'Hoi,' zeg ik dan tegen de jongen. 'Ik ben nieuw hier dus heb ook totaal geen idee wie jij bent.' Ik glimlach naar hem. 'Maar ik weet wel wie ik ben, en ik ben Noralie.' Ik praat zachtjes zodat de lerares niet de aandacht op ons richt. Ik heb mijn spullen van de les voor me liggen evenals mijn etui en telefoon. Ik kijk heel even de klas rond, geen teken van Drew. Misschien heeft hij een andere les nu. Ach ja, die zie ik later nog wel. Drew is aardig, ik denk wel dat we goede vrienden worden. Dan richt ik mijn aandacht weer op de jongen. 'En jij bent?' Vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    Ik keek haar even aan. Toen ik na een paar seconden doorhad dat ik staarde, kwam ik weer 'terug op aarde'.
    'Rafael, of zeg maar Raf. Mooie naam heb je trouwens', ratelde ik.
    Oh jezus, wat doe ik toch weer..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Blanes schreef:
    (...)[haha, thanks voor de tips!]


    [Your welcome :3

    Ik ben zo'n half jaar geleden begonnen en het is altijd fijn als je dat soort dingen gewoon te horen krijgt ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    Ik kijk hem aan en hij kijkt terug maar hij zegt niet gelijk iets. Dan lijkt het alsof hij zich herpakt en stelt zichzelf dan voor als Rafael. Hij zegt dat ik een mooie naam heb. Ik glimlach daardoor. 'Dank je, voor het compliment,' zeg ik tegen hem. Ik strijk mijn lok achter mijn oor. Hij ziet er wel aardig uit, maar dat denk ik meestal bij mensen die ik zie. 'En het kan nog weleens zijn dat ik je naam vergeet,' zeg ik met een verontschuldigend glimlachje, 'ik ben niet zo goed met namen. En aangezien ik hier nieuw ben zullen daar wel een hoop nieuwe namen bij komen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Memoria schreef:
    Hayden Clark
    Ik bijt voor de grap op mijn lip, geen flauw idee hoe dit er uit ziet. 'Waar wil je het dan over hebben?' Ik weet eigenlijk al waar ze over wil praten, maar ik wil het graag uit haar eigen mond horen. Zonder me van haar af te wenden pak ik mijn tas en leg mijn schrift en boek op de tafel, dan heeft de leraar lekker niks te klagen. Ik woel nog even lekker door mijn haren, het staat echt alle kanten op. Wel, dit geeft me een wilde look. Ik kijk naar rechts en ik zie hoe Noralie ongeveer naast me komt zitten en ze groet ons allemaal. Als antwoord glimlach ik onzeker naar haar, ik voel me nog steeds svhuldig van daarnet. Ik hoop dat we het gewoon kunenn vergeven en vergeten, dat is het handigste. Er komt een jongen binnen geglipt en hij gaat naast Noralie zitten. Ik bekijk zijn gezicht en vaag komt hij me bekend voor, ik heb hem wel eens eerder gezien.


    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grijns als hij op zijn lip bijt. 'Als jij het doet ziet het er niet uit kijk het moet zo.' zeg ik dan lachend en doe het zelf, maar schiet uiteindelijk toch in de lach, Oke dat kan ik beter niet doen, maar ik doe het alleen als ik zenuwachtig ben. 'Ik weet niet, bedenk jij maar wat.' mompel ik dan en glimlach even en zie dan Noralie en een andere jongen die ik wel eens eerder heb gezien binnenkomen en glimlach even naar ze en begroet ze met een simpele 'hey' en kijk dan weer naar Hayden.

    [Wat bedoel je met die zin die ik dikker gemaakt heb?? ^^ Ik weet even niet wat ik haar dan moet laten zeggen....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Your welcome :3

    Ik ben zo'n half jaar geleden begonnen en het is altijd fijn als je dat soort dingen gewoon te horen krijgt ^.^]
    [ jaaaa klopt! (: ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rafael Greywood

    'Dan zorg ik er wel voor dat je mijn naam nooit vergeet', zei ik zacht.
    'Maar jij bent dus het nieuwe meisje? Zou ik je zo in de pauze dan even rondleiden?', stelde ik Noralie voor.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [iemand voor Anna?? moest ff mijn hw maken, daarom vroeg ik net niemand.. Weet nu welke voedingsstoffen een plant nodig heeft, in welke vorm deze wordt opgenomen, wat de functies zijn van elk van deze voedingsstoffen (elementen) en hoe je kan zien of er een tekort of overschot aan deze voedinsstoffen is aan de plant xD.. Weet straks alles van planten al pff]

    Noralie Anderson
    Hij stelt voor om me anders in de pauze rond te leiden. En ik glimlach om zijn aanbod. 'Dank je voor het aanbod, maar ik heb al een ronde door de school gehad. En ook eentje buiten. Dus ik denk dat ik het wel kan vinden.' Ik blijf hem aan kijken. Wel aardig dat hij het aanbiedt. 'En ik word ook voorgesteld aan mensen. Door Hayden,' en ik knik even opzij naar Hayden. 'Zijn naam onthoud ik wel omdat dat de eerste jongen was die ik hier tegenkwam op school die me zijn naam vertelde. En ik het een aparte mooie naam vindt. En ook door Drew. Ik weet niet of je hem kent?' En ik kijk Rafael vragend aan. 'Hij gaat me ook aan zijn vrienden voorstellen. Dus ik zie wel wat ik allemaal ga beleven. En is goed, herinner me maar vaak aan je naam.' Een glimlach siert mijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    mismi schreef:
    [iemand voor Anna?? moest ff mijn hw maken, daarom vroeg ik net niemand.. Weet nu welke voedingsstoffen een plant nodig heeft, in welke vorm deze wordt opgenomen, wat de functies zijn van elk van deze voedingsstoffen (elementen) en hoe je kan zien of er een tekort of overschot aan deze voedinsstoffen is aan de plant xD.. Weet straks alles van planten al pff]


    [Je kan meepraten met Noralie en Rafael? ^.^

    We hadden het met bio over planten etc. En ook over de mitochondriën en nog meer shit :') chromosomen, chloroplasten, en whatever :P

    O, en misschien is een goed aanspreek punt waarom ze het vest van Drew aanheeft? :') want anders is het awkward als Anna ineens meepraat :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik kan 65 bomen en kruiden van elkaar onderscheiden xD (ja daar ben ik trots op(nerd)). En dat van mitochondriën enzo heb ik al gehad :p. Ik studeer nu Toegepaste Biologie, das bio maar dan alleen over planten, dieren en natuur enzo.. deze periode is ecologie aan de beurt, dus de samenhang tussen planten, dieren en bodem en waarom die ene plant wel op die plek kan groeien en een andere niet en alles wat erbij komt kijken.]

    [maar is goed (dat van het vest haha)]

    Anna Bailey Miller
    Rafael komt te laat binnen en sluipt naar binnen terwijl de leraar met zijn rug naar ons toe staat en iets op het bord schrijft. Hij gaat snel naast Noralie zitten en begint een gesprek met haar. Na een tijdje meng ik me even in het gesprek. "Waarom heb je het vest van Drew aan?" vraag ik aan Anna. Ik had hem vanochtend met dat vest gezien en hij was veel te groot voor Noralie.

    Rafael Greywood

    'Oh', teleurgesteld liet ik mijn hoofd iets naar beneden hangen toen Noralie mijn aanbod afwees.
    Af en toe knikte ik toen ze haar uitleg gaf.
    Toen Anna aan Noralie vroeg waarom ze Drew's vest aan had, keek ik er ook naar.
    'Ja, Nora, vanwaar dat vest?', vroeg ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    mismi schreef:
    [Ik kan 65 bomen en kruiden van elkaar onderscheiden xD (ja daar ben ik trots op(nerd)). En dat van mitochondriën enzo heb ik al gehad :p. Ik studeer nu Toegepaste Biologie, das bio maar dan alleen over planten, dieren en natuur enzo.. deze periode is ecologie aan de beurt, dus de samenhang tussen planten, dieren en bodem en waarom die ene plant wel op die plek kan groeien en een andere niet en alles wat erbij komt kijken.]

    [maar is goed (dat van het vest haha)]

    Anna Bailey Miller
    Rafael komt te laat binnen en sluipt naar binnen terwijl de leraar met zijn rug naar ons toe staat en iets op het bord schrijft. Hij gaat snel naast Noralie zitten en begint een gesprek met haar. Na een tijdje meng ik me even in het gesprek. "Waarom heb je het vest van Drew aan?" vraag ik aan Anna. Ik had hem vanochtend met dat vest gezien en hij was veel te groot voor Noralie.


    [Trollollol]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.