• NIEUUUWWW TOPIC



    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    Ik zie Rafael iets met zijn hoofd hangen. Ik heb toch niets verkeerd gezegd? Vraag ik mezelf af. Dan vraagt Anna aan me waarom ik Drew's vest aan heb, en Rafael vraagt het zich ook af. 'Well, Drew gaf me een rondleiding door de school en we waren bij de toiletten. Ik ging even naar het toilet en tijdens het handen wassen lette ik niet op.. Ik kan soms een beetje klunzig zijn. Maar goed, toen kreeg ik allemaal water over me shirtje heen. En laat het nou net mij gebeuren dat mijn shirtje ging doorschijnen. Mijn bh was zichtbaar.' Een heel heel licht blosje zit op mijn wangen en ik glimlach een beetje sullig. 'Dus Drew heeft me een shirt en vest geleend.' En ik haal simpel mijn schouders op. Het vest is te groot voor me, maar dat boeit me niets.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    Het is dat ik me best verdrietig voel, anders had ik me platgelachen om het verhaal van Noralie.
    'Ik ben even naar de wc', mompelde ik en beende de klas uit.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [ghehe, teveel hw xD ben neit meer 100%]

    Anna Bailey Miller
    "Well, Drew gaf me een rondleiding door de school en we waren bij de toiletten. Ik ging even naar het toilet en tijdens het handen wassen lette ik niet op.. Ik kan soms een beetje klunzig zijn. Maar goed, toen kreeg ik allemaal water over me shirtje heen. En laat het nou net mij gebeuren dat mijn shirtje ging doorschijnen. Mijn bh was zichtbaar." antwoord ze en ze bloost heel lichtjes en glimlacht even sullig. Ik moet even lachen, maar niet echt als uitlachen. "Nouja, kan gebeuren he" zeg ik dan."Gelukkig dan dat Drew zo aardig was een shirt en een vest te lenen, anders had je een erge eerste dag gehad" zeg ik dan. Rafaël lijkt het niet zo leuk te vinden en mompeld iets over dat ie naar de wc gaat een beent vervolgens de klas uit.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 21:56 ]

    Noralie Anderson
    Ik glimlach als Anna erom moet lachen. Ik vind het niet erg, ik kan er zelf ook om lachen. Ik kijk even naar Rafael die dan de klas uit beent. Ik kijk met een vragende blik naar Anna. 'Oke ligt het nou aan mij of is er iets met hem aan de hand?' Komt het omdat ik zijn rondleiding heb afgewezen. 'En ach, zo'n erge eerste dag had het dan ook weer niet geweest. Dan zouden de jongens even een lachertje hebben en de meisjes. Ach die zouden me of sletterig vinden of ook lachen. Maar gelukkig was Drew er ja.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anna Bailey Milller"
    Als Rafael de klas uitbeent, kijkt ze met even aan met een vragende blik. "Oke ligt het nou aan mij of is er ies met hem aan de hand?" Ik haal even mijn schouders op, "Ik zou het niet weten" zeg ik dan. Ze had niks verkeerds gezegt... "En ach, zo'n erge eerste dag had het dan ook weer niet geweest. Dan zouden de jongens even een lachtertje hebben en de meisjes. Ach die zouden me sletterig vinden of ook lachen. Maar gelukkig was Drew er ja" en ik glimlach even. "Naja, met de roddels hier zou het inderdaad binnen 1 dag alweer vergeten zijn, want de nieuwste mode is natuurlijk veeeeeel belangrijker, of welke ster nu weer is aangehouden door de politie" zeg ik terwijl ik met mijn hoofd knik.

    Rafael Greywood

    Ik ging helemaal niet naar de wc. Ik besloot naar de aula te gaan en een broodje te halen, doordat ik vanochtend niet ontbeten had, had ik nu enorme honger.
    Ik besloot te wachten tot de bel ging en toen pas terug te gaan naar het lokaal om mijn spullen op te halen, om zo niemand tegen te komen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    [So, iemand voor Delaney of Samuel ?]

    [Joinen bij Anna en Noralie?]

    Noralie Anderson
    Ik kijk af en toe in de richting van de deur, in afwachting dat hij wel snel terug is. Maar dat komt hij niet. Anna zegt dat ze het niet zou weten en ik kijk haar aan. 'Hij bood me een rondleiding aan, maar die heb ik al gekregen van Drew. En Hayden heeft me buiten de bloementuin laten gezien,' en ik grinnik kort. Dat deed hij met een reden. Tenminste. Hij wilde die dat gewoon laten zien. Hij zei; dit is belangrijk. Struikelde toen en trok mij mee in zijn val. Ik lag boven op hem, verrast. En toen streelde hij mijn wang en dat was het. Ik verbrak het moment en stond op en zei dat ik weg moest. 'Dat herinnert me,' zeg ik dan. En ik spreek op fluister toon verder tegen Anna, wat Hayden zit vlakbij. 'Daarstraks toen ik iedereen gedag zei glimlachte Hayden onzeker naar me. Ben ik vandaag jongens afschrikkend of weet je waarom hij zo onzeker was?' Ik grinnik als ze spreekt over roddelen. 'Ach ja, roddels. De wel bekende roddels. Het zou me niets verbazen als die er al zijn over mij. Ik ben tenslotte nieuw.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Kan wel naar Drew die zit toch niet in de les:P, was te laat en geen zin meer om hem erheen te sturen]

    Rafael Greywood

    De stem van Noralie bleef maar in mijn hoofd zitten. 'Dat hebben Drew en Hayden al gedaan' herhaalde ik in mijn hoofd met een irritant stemmetje. Ik smeet mijn flesje water die ik had gekocht tegen de muur.
    Ja, oke. Ik ben jaloers, stikjaloers. Maar ik ben mijn hele leven al jaloers geweest. Aangeboren? Ik wist het niet.
    Één minuut voor de bel ging slofte ik de kantine uit.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    anna Bailey Miller
    Noralie kijkt af en toe in de richting van de deur en ik ook, maar hij komt niet terug. "Hij bood me een rondleiding aan, maar die heb ik al gekregen van Drew. En Hayden heeft me buiten de bloementuin laten zien." en ze grinnikt kkort. "Dat herinnert me" zegt ze dan en gaat vervolgens op fluistertoon verder. "Daarstraks toen ik iedereen gedag zei glimlachte Hayden onzeker naar me. Ben ik vandaag jongens afschrikkend of weet je waarom hij zo onzeker was?" vraagt ze dan. "Misschien voelt hij zich schuldig over wat er is gebeurd in de tuin" antwoord ik ook fluisterend.

    Vraag aan iedereen, doen we zo dat de pauze is? (: na het derde uur lijkt me wel logisch? ^.^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    Ze antwoordt fluisterend dat hij zich misschien schuldig voelt over wat er in de tuin is gebeurt. Ik kijk haar verbaasd aan. 'Waarom zou hij zich daarover schuldig voelen?' Vraag ik met een verbaasde glimlach. 'Hij kan er toch ook niets aan doen dat hij struikelde en me meetrok in zijn val.' Oke, dat hij daarna over mijn wang streelde was wat anders, maar dat lag gewoon aan het moment.. Denk ik. Ach ja.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Vraag aan iedereen, doen we zo dat de pauze is? (: na het derde uur lijkt me wel logisch? ^.^
    [Ja, is goed? Denk ik?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Bij ons is de pauze altijd na het tweede uur en na het vierde uur.... Maar Oke. ;')]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp