• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143940



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 8:52 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hihihihi geloof ik ^^ En successxx

    amaury;
    nieuwsgierig naar waar het gezang vandaan komt ren ik die richting op. As ik bij Yue uitkom zucht ik diep en ga in de boom luisteren naar haar stem.

    Selienna;
    Ik grijns als hij meedoet en ga uitdagend staan
    Ik ga hier heel veel spijt van krijgen..
    'Wat kan zo;n blinde wezel als jij nou bij mij flikken? dat je mij hebt kunnen neuken in de bosjes was omdat ik die harde lul van je wilde voelen...' zeg ik spottend maar ik voel me schuldig dat ik dit zeg.
    In een flits sta ik tegen de tralies gedrukt door Hue en zie een emotie in zijn ogen die ik niet kan plaatsen.
    Hij heeft mijn keel vast en ik druk snel mijn vingers op zijn ogen waardoor ik rustig en alleen met hem kan praten.
    'Hue.. Het spijt me dat ik dat zei... Maar als we willen dat ze onze cel open doen en ons stoppen waardoor we ze kunnen neerhalen en weg gaan, moet het wel..' zeg ik zacht en streel voorzichtig zijn wang. 'Het spijt me echt' zeg ik zacht en kus hem liefdevol en passioneel terwijl mijn schuld aanwezig blijft.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    hAHAHA kan en mag

    yue:
    glimlachend haal ik zuiver uit met een hele hoge noot en pak een vogeltje op die ik zacht over de vleugels streel.
    'wees vrij kleintje' fluister ik zacht
    terwijl ik weer achter me harp ga zitten en het lied afspeel.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ale je wilt, maar dan heeft jou character geen partner xD Tenzij hij/zij net zo baad is en met Hue en Selienna wil inspringenxD:P

    amaury;
    ik geniet echt van haar stem.
    Het is zo zuiver en laat me me vrij voelen.
    Echt een prachtige stem heeft ze.. En lichaam, maar dat is misschien voor een andere keer...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    glimlachend streel ik mijn buik als ik klaar ben.
    'ookal groei je op zonder vader. ik zal zorgen dat je gelukkig bent' prevel ik zacht
    rustig draai ik me om waardoor me jurk een stukje opkomt en loop weer naar binnen

    haha shanluke is nog vrijgezel


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    ik spring op haar balkon en loop naar binnen.
    Ik pakt haar arm vast en draai haar om. 'zing nog meer.....' zeg ik zacht

    en aimi ook xD


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:

    'waarom zou ik zingen als ik net mijn hart heb gelucht' zeg ik zacht.
    ik maak me langzaam los en loop naar mijn keuken maar als ik een paar stappen heb gezet zak ik door mijn benen.
    angstig kijk ik naar de jongen als de tekens op mijn buik beginnen op te lichten
    'h-help'' fluister ik angstig


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    ik loop haar chterna en vang haar verbaast op.
    'wat is er met je buik aan de hand?' vraag ik verbaast en zet haar op de bank neer.
    Ergens krijg ik een gevoel dat ik het weet, maar ik wil het neit aannemen...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'i-ik weet het niet. z-zwanger kan ik niet zijn. elven zijn pas vruchtbaar vanaf hun 20e en ik ben 18' zeg ik met een trillende stem.
    snel grijp ik naar me buik als ik een hevige pijn der door voel.
    damn laat het stoppen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    ik zucht zacht, dat ik dit doe!
    Ik til haar op en ren hard naar het ziekenhuis.
    'jij gaat naar een dokter...' mompel ik zacht en geef haar over aan een dokter


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    ik kijk naar de jongen met een kleine angst in mijn ogen.
    om mijn lichaam ontstaat een soort lichtroze cocon. die na enige tijd open breekt. voorzichitg open ik mijn ogen en schrik als ik mezelf zie. 'hoe kan dit ' luister ik met een zuivere stem. aan mijn lichaam te zien is niks anders behalve mijn buik die heel licht gebold is met de tekens er op.

    dokter:
    'je moeder was zo te zien geen elf' zeg ik droog


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    ik kijk verbaast naar Yue.
    'wat is er met je gebeurt? en hoezo, haar moeder was geen elf?'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'i-ik weet het niet. mijn moeder noemde me alleen wel altijd butterfly maiden' zeg ik zacht

    dokter:
    'dat komt omdat je moeder er een was en jij ook' zeg ik rustig


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    'maar,,, wat heeft dat met haar buikpijn te maken?'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    dokter:
    'ze is zwanger' zeg ik met een zucht. 'het is gevaarlijk om het weg te halen dan sterven ze beide

    yue:
    zodra ik dat hoor krijg ik grote ogen. ik kan sterven als ik het weg laat halen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    Ik blijf stil en staar wezenloos naar haar buik.
    'fuck this shit' grom ik zacht en druk mijn vingers op haar buik.
    Ik sluit mijn ogen en pak de baby vast in mijn hoofd.
    Ik bekijk het. Een jongen, zelfde genen als ik heb, krijgt dus ook bruin haar, el haar oogkleur, word slank, rustig, bloeddorstig..
    Ik laat de baby in gedachten weer los en haar mijn vingers van haar buik af..
    'laat het leven' zeg ik monotoon. Misschien es een keer een waardevolle baby...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin