• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143940



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 8:52 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april:
    'heel graag cecile' glimlach ik en kijk hem lief aan.

    shanluke:
    rustig laat ik de pees los waardoor de pijl net naast hun hoofden komen. 'ik weet dat jullie bezig zijn. maar ga hier niet verder. de koning is al sagerijnig door de prinses die niet wilt trouwen maar als hij jullie betrapt worden jullie wss in de gevangenis gegooit wegens het doen op heilige grond. ga naar de rand van het bos. daar staat bij een meer een leeg huisje. die kunnen jullie gebruiken' zeg ik droog


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    cecile;
    Ik glimlach en kus har lief.

    Selienna;
    'Nee hoeft niet schat' zeg ik zacht en krijg grote ogen als de pijkl Hue's wang raakt en er een snee ontstaat.
    Nee, ik ben niet boos of zo, ik ben bang.
    Ik hou met moeite mijn adem in en wend mijn hoofd af voor ik zijn bloed ga zuigen.
    En dat is het laatste wat ik wil! Ik kijk naar Shanluke en grom zacht.
    'Idioot! De gevangenis boeit me geen fuck, ik zit er toch wekelijks in! Laat ons toch seks hebben waar we willen, dat zijn dochter niet wil trouwen is ons probleem niet.. Laat die rozenprinses toch lol hebben in haar leven, laat haar toch met rust.. En ons ook!' sist het kwaad en fel en houd haar blik strak op Shanluke gericht om niet naar Hue te kijken zolang zijn bloedlucht haar neus en keel in brand zet van verlangen.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik grom zacht en veeg het bloed weg.
    Een grijns verschijnt op mijn gezicht en om Shanluke meer te irriteren, stoot ik weer hard en diep in Selienna.
    Ik kreun genietend en grijns breder.
    'Seks op verboden en koninklijk gebied is alleen maar leuker en de binnenkant van de bajes zie ik toch nooit zo lang.'

    april:
    lief kus ik hem terug

    shanluke:
    kwaad trek ik mijn zwaard. 'ga nu weg der komt iemand aan die je liever niet wilt tegenkomen' grom ik naar hun . 'de gevangenis hier is anders. wij eten alleen als de natuur het geeft en soms lembas maar daar kunnen jullie mensen niet tegen. plus de cellen zijn anders.'. 'Ohw broertje lief' hoor ik de stem van mijn zusje zingend zeggen als ze achter me staat. 'yue rot op ik ben bezig' grom ik

    yue:
    grijnzend kijk ik naar het koppeltje. 'dus ze hebben seks op de heilige grond en jij moet ze straffen. doe het dan gelijk goed shannie' zeg ik met een grijns terwijl ik mijn zwaard uit mijn schede trek. 'ik snap niet dat zo'n hottie als jou,doelt op hue, seks kan hebben met zo'n wijf. je kan veel beter krijgen' zeg ik terwijl ik ze met magie uit elkaar trek en zorg dat ze hun kleding en al aan hebben. lachend loop ik naar hue en fluister zacht. 'je kan zoveel meer krijgen met een elf' . lachend doe ik ze de handboeien om. 'zo doe je dat shanluke' zeg ik grijnzend


    vul zo een lijstje in


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Naam: yue
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):


    Karakter: vrolijk, flirterig, druk
    Magie: hoge elvenmagie en verleiden
    Familie: shanluke, die der niet mag en daarom zegt dat hij geen familie heeft.
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.): stylist bij de adel
    Overige: ze heeft snel een crush op badguys


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik kreun genietend en begin met mijn borsten en clit te spelen zonder dat ik me wat van Shanluke aantrek.
    Ik merk wel dat hij een stijve krijgt, maar het boeit me niet zo veel.
    Ik ben toch van Hue. Ik buig naar voren en kus Hue terwijl ik hem weer begin te bereiden met een uitdagende grijns naar Shanluke.
    Ik kijk verontwaardigd naar die Yue en begin dreigend te grommen terwijl ik zonder moeite de boeien los trek.
    'Je blijft met je vieze poten van mijn vriendje af!' sis ik en kijk haar duister aan.
    Uit woede worden mijn haren langer, ik krijg felrode ogen, lange tanden, bloedrode lippen en scherpe nagels.
    'Raak Hue nog 1x aan en ik ruk je uit elkaar en ga genieten van je bloed... Want geloof me... Ik ben alles behalve mens' sis ik met een andere stem, pak Hue vast, sla mijn bloedrode vleugels uit en vlieg er als een speer vandoor.

    Cecile;
    Ik laat langzaam haar lippen los en slik zacht.
    'wacht.. Maar... kunnen we wel samen zijn? Ik wil je dolgraag bij me hebben, dag en nacht, maar.. mag dat wel? Ik ben geen elf en ik wil niet dat je vader boos op je word' mompel ik zacht.

    Is goedd^^


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april"
    'hij is mijn vader nog geen eens. maar wat ben je dan wel eigenlijk' vraag/zeg ik zachtjes

    shanluke:
    grommend kijk ik yue aan

    yue:
    lachend haal ik ze omlaag met sterke magie. grijnzend flits ik met hun en shanluke naar de gevangenis. die bitch die gaat dood. lachend duw ik sletienna ,xD, in de sterkste cel die der krachten inactiveert en als ze ze gebruikt dat ze snel energie verliest. grijnzend pak ik hue bij zijn arm. lachend buig ik me naar hem toe. 'kom je mee, hottie' fluister ik zachtjes en verleidelijk in zijn oor


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Naam: Amaury
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):

    Zonder die rode tattoo bij zijn linker oog
    Karakter: Amaury is een mysterieuze badguy. Hij heeft totaal geen respect voor mensen omdat ze hem toch allemaal lieten vallen. Hij houd van meisjes en gebruikt ze graag voor een one night stand. Hij is echt heel pervy en raakt graag meisjes aan bij hun borsten en tussen de benen. Of hij verleid een meisje met zijn warme, zachte, romantische stem, neemt haar mee de bosjes in en verdwijnt als hij klaar is.
    Magie: Amaury kan zichzelf onzichtbaar maken. Hij kan bloedsturen en maakt daar ook heel graag gebruik van.
    Familie: Uitgemoord door Amaury zelf toen zijn vader hem wilde vermoorden.
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.): Elf, badguy..
    Overige: Amaury laat zichzelf meestal niet zien. Hij staat altijd in de schaduw en als er geen schaduw is, is hij nog niet te herkennen door zijn capuchon die hij altijd tot over zijn ogen trekt. Hij is al vader van verschillende kinderen, omdat hij altijd seks heeft zonder condoom. Hij bezoekt zijn kinderen nooit, omdat hij niet weet wie de moeder is en het hem ook niet echt boeit.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 11:08 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Amaury;
    Ik loop door de veel te drukke straatjes van dit shitdorp. Ik ril als ik me vingers af lik. Yummiee..!
    Ik trek de capuchon wat verder over mijn ogen en bekijk de meisjes.
    Ik ben hard.. Ik moet een meisje hebben voor ik iemand pijn doe.
    Ik loop na een tijd door een tuin achtig iets.
    Owja, de tuin van de elven. Ik grijns breed en loop rustig rond als ik 2 meisjes zie. Een duister meisje en een elf.
    Ik kijk grijnzend naar de meisjes en ga geamuseerd in de schaduw zitten terwijl ik naar ze kijk.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april:
    grijnzend duw ik hue bij der in de cel. 'je mag hem hebben selienna' zeg ik met een lach terwijl ik hue de sleutel gaf. 'ga vannacht om 12 uur weg richting het huis van wat mijn broer zij. der is vanavond een speciaal geboorte feest dus niemand zal op jullie letten' zeg ik zacht en loop rustig weg terwijl mijn kleren veranderen in een soort rok een kort topje, zodat ik er uit zie als een buik danseres. rustig loop ik naar de deur en heb niet door dat er iemand in de schaduw zit


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Slachtoffer gevonden!
    Ik sta op en loop achter haar aan.
    Tijd voor verleiding....
    Ik leg mijn hand op haar schouder en draai haar om zonder iets te zeggen en hou mijn ogen op haar grote inkijk terwijl ik harder word.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april"

    'bevalt het uitzicht je, lekkerding.' zeg ik met een kleine lach rond mijn lippen terwijl ik mijn armen in zijn nek leg.
    'kom maar mee dan help ik je wel van je vriendje af en laat ik je wel genieten. want ik houd wel van badguys zoals jij' fluister ik geil in zijn oor en bijt zacht in zijn oorlel. rustig pak ik zijn hand en neem hem mee naar mijn huis. 'wil je het op bed,in de sauna of in bad/douche doen lekkerding' zeg ik geil


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Ik kijk haar droog aan vanonder mijn capuchon waardoor ze mijn ogen nog steeds niet ziet.
    Dit gaat een stuk makkelijker dan anders.
    Ik grijns breed, pak haar stevig vast en trek haar slipje los terwijl mijn vriend uit zichzelf onder mijn cape vandaan komt.
    'hier, nu...' zeg ik zacht en sla haar benen om mijn middel terwijl ik haar tegen de muur duw.
    Mijn gezicht is nog steeds niet zichtbaar en dat hou ik ook het liefste zo.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april:
    zacht kreun ik even. 'neem me maar,lekkerding' fluister ik geil in zijn oor en beweeg rustig met mijn poes over zijn vriend.
    'ik wil je straks ook nog oraal verwennen en desnoods als je wilt mag je me vanachter nemen' zeg ik geil en kijk hem lief aan,
    zacht druk ik me lippen op die van hem


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Ik duw meteen mijn vriend in haar en trekt haar hard en ruw naar beneden als ik in haar stoot.
    Ik haal mijn lippen van haar af en hou mijn hoofd naast die van haar.
    Ik zoen net tijdens de seks, is te veel liefde.. Naja, alsof ik ooit liefdevol een meisje zal nemen.
    Ik stoot zo hard en diep ik kan en toon echt geen genade.
    Het maakt me niet uit of ze pijn heeft.
    Zij daagt mij uit, ik neuk haar helemaal kapot!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin