• By xSpookje and Aragog.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.



    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    HET BEGIN:

    We beginnen bij het punt dat iedereen verzamelt bij Ian thuis. Ian zit aan het stuur, de rest zit gewoon in de auto/het busje. (als je hier het niet mee eens bent, even zeggen).
    We doen er niet te lang over om in de auto te zitten, hooguit een paar pagina's. Op een gegeven moment maakt de auto een vreemd geluid, en zitten ze vast. Wanneer dit gebeurt kondigen we wel aan c:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 19:18 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hayden Noralie Everett
    Ze knikt en komt naast me zitten. Ik glimlach even naar haar. Ze zegt dat ze zin heeft om te gaan maar dat ze denkt dat ze de enige is. Ik grinnik kort.
    'Dat ben je niet Cam, ik heb ook zin om te gaan hoor. Ik zeg het alleen minder,' zeg ik simpel en blijf haar aankijken.
    Ik zie haar kort naar Ian kijken. Ik verdenk haar ervan dat ze hem leuk vindt. Zelf vind ik niemand leuk.
    'Ach, je weet het, ik kan niet zingen,' zeg ik dan met een glimlach. 'Dus aan mij hoef je dat niet te vragen.'
    Dan vraagt ze of alles wel goed gaat en ik kijk weg van haar. Ze zegt dat ik het haar gerust kan vertellen en ik knik.
    'Ik weet dat ik dat kan, maar het gaat wel hoor. Ik zit in over niets belangrijks,' zeg ik dan alsof het niets is.
    En ik kijk weer naar haar en glimlach om het te bevestigen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Kom morgen wat later online aangezien ik m'n kamer moet opruimen..}

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 22:13 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Camille Yare Rae Roux
    'Gelukkig,' zeg ik met een glimlach.
    Ik kijk haar aan, 'je kan niet tegen me liegen,' zeg ik met een scheve glimlach.
    'Ik weet dat er iets aan de hand is, gaat het over je vader?' vraag ik zacht, ik weet dat ze daar nog regelmatig aan denk. Hij is een aantal jaar geleden omgekomen bij een auto ongeluk.
    'Ik vind het nog steeds echt heel erg voor je, ik hoop dat je er niet te veel last van hebt,' ik ben beter in luisteren dan in praten in zulk soort situaties, dat is te merken.
    'Ik weet zelf natuurlijk niet hoe het voelt, maar als je er last van hebt wil ik je altijd proberen te helpen, daar zijn vrienden toch voor,' glimlach ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Riley Williams

    ''Dan..- dan ben jij mijn..-'' begint Caitlin maar min komt er niet, ze lijk naar te denken.
    Ze zet een pruillipje. "Riley. Je bent mijn Riley!" grijnst ze dan en ik schiet in de lach.
    "Erg origineel Cathy, erg origineel." zeg ik lachend en haal een hand door mijn haar.
    Hoe maak je Cathy vrolijk; Stap 1; Doe onnozel.
    Stap 2; Maak grapjes over haar naam. En bouw er een rare zin mee op.
    Ik kijk weer even opzij en mijn lach verdwijnt even voor een aantal seconde. Als die Eleanore niet binnen vijf minuten bij David weg is kom ik in actie. En dat wil je niet.
    Snel kijk ik weer naar Cathy en schiet weer in de lach.
    "Ik wist dat je wel een bijnaam voor mij had." zeg ik grijnzend terug.
    "Ben ik ook erg blij mee. Riley, de meest leukste bijnaam ever!" Roep ik naar haar en grinnik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Sorry mobiel is leeg ): bijna. Kan niet meer posten :\ reageer als ik terug ben van de verjaardag]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Kay, veel plezier nog :3]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone
    ''Erg origineel Cathy, erg origineel,'' zei hij, en op een arrogante manier haalde ik een hand door mijn haren.
    Ik zag hem opzij kijken, waardoor ik nieuwsgierig mijn hoofd een stukje schuiner hield.
    Toen keek hij me weer aan.
    ''Ik wist dat je wel een bijnaam voor mij had,'' riep hij. "Ben ik ook erg blij mee. Riley, de meest leukste bijnaam ever!" voegde hij er nog grinnikend aan toe, en ook ik lachte even.
    ''Weet ik! Ik ben een genie!'' riep ik uit.
    ''Waarom ben je helemaal daar gaan zitten!?'' riep ik, en zuchtte.
    ''Mijn stem doet pijn!''
    Ik herhaalde mijn laatste zin nog een paar keer in mijn hoofd. Kan een stem pijn doen?
    ..Ja, toch? Of niet?
    Altijd als ik nadacht beet ik op mijn onderlip, iets wat ik echt moest afleren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ga, maybe to straks!]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Eleanor Bethany Hunt.

    Ik voelde hoe hij me een stukje van zijn schoot liet afglijden nadat hij gelachen had om mijn reactie. Ik had gehoopt op een pot Nutella, maargoed. Mijn hoofd liet hij nog wel tegen zijn schouder aanliggen. Er werd vanalles geroepen waaronder ik ook de stem van Riley hoorde. Die reactie van daarnet, waarom zei hij dat ? Hij wist dat ik rap gekwetst was. Mijn tanden zetten zich automatisch terug in mijn onderlip, maar mijn ogen bleven wel gesloten. Ik had toch niets verkeerd gedaan ? Een zachte zucht rolde over mijn lippen waarna ik mijn armen om de arm van David heen legde. David was groot, ik was klein, het was best grappig, maar het was te doen. Ik grapte soms wel eens over zijn lengte, omdat hij bij mij echt overkwam als een reus gewoon, maar het nam het goed op. Van hem nam ik de grapjes over mijn lengte ook nog goed op. Van anderen verliep het soms iets moeilijker, maar dat veranderde, ik nam alles beter op naarmate we langer vrienden waren.
    Ik bandde alle gedachten uit mijn hoofd en ontspande. Ik hoorde nog wat gepraat, geschreeuw en gelach voordat ik wegzakte van de wereld.

    (wat is er al gebeurt? Hoe kan ik inspringen?)


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    (wat is er al gebeurt? Hoe kan ik inspringen?)

    [Roooooooooory je bent gemist!
    Iedereen is verzamelt bij Ian thuis, en zit nu in het busje, te wachten op iedereen x3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sylvesti schreef:
    (wat is er al gebeurt? Hoe kan ik inspringen?)


    [Alleen wat gesprekken, ze zijn in de bus gaan zitten dus je kan gewoon aankomen en ook in de bus gaan zitten]

    [Broertjeeeeeeeej!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Kom maar gauw naar Riley toe want hij mist Rory heel erg nu! :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rory Williams
    Ik stuntelde wat met mijn koffer naar de bus. Riley was dan wel even handig als ik was, hij maakte er een grap van en ik zag er gewoon als een zielig stuntelend hoopje uit. Na een tijdje kreeg ik dan eindelijk mijn koffer aan boord en klom ook zelf in de bus. Ik trok de muts op mijn hoofd nog iets verder over mijn oren terwijl ik de koffer door het gangpad duwde naar Riley toe. Ik had echt geen zin om alleen te zitten. Ik duwde mijn koffer onder een van de banken en ging tegenover Riley zitten. Ik had er erg veel zin in, al had ik een vreemd voorgevoel in mijn maag. Dat zou wel niks zijn... Vast niet.


    Bowties were never Cooler