• By xSpookje and Aragog.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.



    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    HET BEGIN:

    We beginnen bij het punt dat iedereen verzamelt bij Ian thuis. Ian zit aan het stuur, de rest zit gewoon in de auto/het busje. (als je hier het niet mee eens bent, even zeggen).
    We doen er niet te lang over om in de auto te zitten, hooguit een paar pagina's. Op een gegeven moment maakt de auto een vreemd geluid, en zitten ze vast. Wanneer dit gebeurt kondigen we wel aan c:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 19:18 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ow okay :c]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone
    Ik hoorde Riley alsmaar klagen en vreemde geluiden maken.
    Met een zachte zucht schoof ik mijn zonnebril op mijn hoofd en draaide me half om.
    ''Zeik toch eens niet zo over je broer, Riley, hij komt vast wel,'' brulde ik om boven het geluidsniveau te komen.
    ''Hij is toch altijd laat-'' voegde ik er nog aan toe.
    Ik had geen zin om de hele tijd stil te zitten, en aangezien Riley soms nog wel voor wat vermaak kon zorgen, bewust of onbewust, deed ik maar een poging om een gesprek met hem aan te knopen. Niet dat dit erg.. subtiel was, maar toch.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 21:23 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [mitshy, je zit echt in de ik-negeer-Jaimes-periode ):

    Lizorrrr (: Hayden zit voorin :3

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Noralie Everett
    Ik heb ook mijn mp3 ingepakt evenals mijn oortjes. Even afleiding. Ik pak ze erbij en doe het rechteroortje in, dat heb ik wel vaak. Dat wanneer ik muziek luister ik maar 1 oortje in doe, en altijd standaard dan het rechteroortje. Geen idee waarom, maar ik doe het altijd. Waarschijnlijk omdat ik ook nog mijn omgeving wil kunnen horen voor het geval ik nodig ben. Ik kijk even naar het busje en dan naar Ian's huis. Hij zit zelf al in het busje. Ik kan wel goed kaartlezen, ik weet alleen niet of we een TomTom hebben of niet. Ik stap in het busje en zeg dan even 'Hi.' in het algemeen en ga dan voorin zitten. Automisselijk. Of in dit geval busjemisselijk. Maar zolang ik voorin zit en de weg kan zien, welke kant we opgaan word ik niet misselijk. Ik zucht een keer zachtjes en kijk even uit het raam. Plezier maken, anders had ik net zo goed thuis kunnen blijven bij mam. Ik vond het verschrikkelijk dat ze ging huilen, maar ook begrijpelijk. Het is precies 9 jaar geleden dat mijn vader is aangereden en is overleden. Ik slik een kleine brok weg uit mijn keel. Ik praat er liever niet over. Maar ik denk er wel aan. Niet altijd hoor, ik ben niet zo iemand die er de hele tijd mee zit maar soms dan denk ik aan hem, voel ik me verdrietig. Maar goed. Dat zet ik nu van me af, dat verdrietige gevoel. Het is tijd om gezellig te doen en er wat leuks van te maken.
    ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Whut? Why? x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Williams

    "Zeik toch eens niet zo over je broer, Riley, hij komt vast wel. Hij is toch altijd laat-" brult Caitlin ineens.
    Ik kijk op haar kant uit.
    "Zei ik nog wat dan?" vraag ik lachend en trek een wenkbrauw op.
    "Cathy, smile! Smile like you've never smiled!" zeg ik en steek mijn tong schuin uit.
    Dan doe ik er van alles mee en uiteindelijk komt dat ding weer in mijn mond terecht. Ik sla mijn benen over elkaar waardoor er gelijk alweer een stukje ruimte op de achterbank komt.
    "Als iedereen zijn mond even houd, kan ik een gewóón gesprek met Cathy voeren ja? Dank je!" roep ik door de bus en kijk een aantal mensen, nep-geïrriteerd aan.
    Dan kijk ik naar Cathy. "Maar we gaan niet weg voordat Rory er is toch?!" schreeuw ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Dit is al de tweede keer dat ik Hayden aanbied en denk dat je op haar zal reageren en je dan ineens op iemand anders reageert ):]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone
    "Cathy, smile! Smile like you've never smiled!" riep hij, en deed vreemde, maar toch op-zijn-manier-grappige dingen met zijn tong.
    Ik hield me in en slaagde er in om niet te lachen.
    ''Kan ik niet!'' riep ik. Ik had geluk dat ik hard kon schreeuwen, anders was ik nooit boven al het geluid gekomen.
    "Als iedereen zijn mond even houd, kan ik een gewóón gesprek met Cathy voeren ja? Dank je!" schreeuwde Riley, wat toch wel een klein glimlachje bij me opleverde.
    "Maar we gaan niet weg voordat Rory er is toch?!" vroeg hij, en ik schudde mijn hoofd.
    ''Natuurlijk niet! Als het aan mij lag vertrekken we nooit,'' riep ik oprecht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    jaimyhoi schreef:
    [Dit is al de tweede keer dat ik Hayden aanbied en denk dat je op haar zal reageren en je dan ineens op iemand anders reageert ):]

    [Oh, waar heb je haar 'aangeboden'? ._.
    Sawwy, dear, niet gelezen D: laat haar meedoen aan het schreeuw-gesprek van Riley en Cathy? :D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Camille Yare Rae Roux
    Ik loop naar voren en open de voordeur van het busje.
    'Heey, kan ik hier er bij komen zitten? Daarachter is het zo'n chagrijnige boel,' zeg ik.
    Ik tik op de buitenkant van mijn gitaar koffer en kijk Hayden met een glimlach aan.
    Mijn rode gitaar - ik ben verslaafd aan de kleur rood - heb ik op mijn tiende gekregen van mijn vader en moeder. Mijn vader speelt al heel lang gitaar en hij heeft het mij geleerd. Het liefst zit ik in mijn kamer de hele dag lang gitaar te spelen, ik ben er echt verslaafd aan.
    Ik merk dat ik afdwaal met mijn gedachten en ik kijk weer naar Hayden en Ian, die er naast aan het stuur zit.
    Ik staar onopvallend naar Ian, hij is knap en ik vind hem al een tijdje leuk, maar hij mij natuurlijk niet, daarom negeer ik het.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mitshy schreef:
    (...)
    [Oh, waar heb je haar 'aangeboden'? ._.
    Sawwy, dear, niet gelezen D: laat haar meedoen aan het schreeuw-gesprek van Riley en Cathy? :D]


    [Daar is ze niet in de stemming voor. Vandaag is haar vader 9 jaar overleden.]

    Hayden Noralie Everett
    Ik hoor voetstappen en kijk op. Het is Camille en ze vraagt of ze erbij kan komen zitten. Ik knik en glimlach dan een beetje. Ik schuif op in de richting van Ian zodat ze er bij kan zitten.
    'Kom erbij Cam,' zeg ik haar en ik zie dat ze op haar gitaar tikt met haar vingers.
    Alles aan Camilla schreeuwt de kleur rood. Haar haren, haar lippenstift, haar gitaar. Mij doet het denken aan het bloed wat op straat lag na het ongeluk. Niet aan denken Hayden. Niet vandaag.
    'Heb je al zin om te gaan?' Vraag ik haar. 'En ik zie dat je je gitaar bij je hebt. Ga je ons vermaken bij een kampvuur?'
    Ik kijk haar met een vragende blik aan. Ik kan niet iets creatiefs ofzo, niet zingen, dansen, tekenen, schrijven niets. Hoewel. Ik schrijf elke dag in mijn dagboek. Vandaag al 9 jaar lang. Het was en is mijn middel om alles te verwerken. Aangezien ik met mijn moeder niets kan delen, voor haar moet ik zorgen. Ik denk niet dat iemand er aan denk dat het vandaag 9 jaar geleden is sinds het ongeluk. Hoeft ook niet. Want ik heb geen zin in medelevende blikken en woorden. Dat maakt het mij moeilijker.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Riley Williams

    ''Natuurlijk niet! Als het aan mij lag vertrekken we nooit,'' roept Cathy terug.
    Ohja natuurlijk zij wilde niet mee, waarom is ze hier dan? Misschien om ons toch gezelschap te houden?
    "Natuurlijk, je wilde niet mee. Maar zorg ervoor dat je blijft lachen! Door te lachen wordt je ouder, schat!" roep ik naar Cathy toe en steek mijn duimen op.
    Ik ben nog steeds wel gestrest om Rory, des te eerder hij hier is, des te eerder we weg kunnen. En hoe eerder we aankomen op de bestemming.
    "Kattekopje, we gaan er iets leuks van maken. Kom bij Rory en mij in de tent en je weet wat lol is!" grijns ik en steek mijn tong weer even uit.
    Rory en ik samen in een tent= LOL. Maar pure lol, slapen komt er ook haast niet van. Dat kan ik je vertellen.
    Ik kijk even naar mijn mobiel, nog altijd geen berichtje van mijn broertje terug.
    Ik begin me nu echt te irriteren. Ook wat zich een aantal plekken naast mij afspeelt. Hoe die slijmbal op David zijn schouder ligt. Grrr!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone
    ''Natuurlijk, je wilde niet mee. Maar zorg ervoor dat je blijft lachen! Door te lachen wordt je ouder, schat!'' schreeuwt hij, en steekt zijn duimen op.
    ''Maar ik wil niet ouder worden- deze leeftijd vind ik prima. Rimpels zijn niks voor mij!'' antwoordde ik lomp.
    "Kattekopje, we gaan er iets leuks van maken. Kom bij Rory en mij in de tent en je weet wat lol is!" brulde hij, en hier kon ik mijn lach niet inhouden.
    Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen, tot ik iets opmerkte.
    ''Ik ben geen kattekopje!'' riep ik quasi-verontwaardigd uit.
    Ik begon mezelf nu toch ook wel af te vragen waar Rory bleef, maar hij was wel vaker te laat.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Williams

    Cathy wiebelt even met haar wenkbrauwen en ik lach.
    ''Ik ben geen kattekopje!'' roept ze dan quasi-verontwaardigt.
    Ik knik meteen wild. "Jawel, wacht ik leg het uit. Je naam is Caitlin, ja? Nou je afkorting is Cathy, heb je hem? Als je die weer afkort krijg je Cat... Snap je hem nu? Kattekopje!" roep ik door de bus heen en kijk Cathy onschuldig aan.
    "Maar geeft niet, niemand hoort het!" roep ik dan. Die zin slaat nergens op aangezien we allebei hard schreeuwen en iedereen het gewoon kan horen.
    "Je bent mijn kattekopje!" roep ik dan nog harder en steek mijn duimen weer op.
    Ondertussen wissel ik van been, omdat het nogal lastig zit als je almaar hetzelfde zit.
    Mijn kont lijkt nu al te slapen, gelukkig ben ik niet claustrofobisch, want dan had ik allang gillend naar huis gerent.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Camille Yare Rae Roux
    Ik knik dankbaar en ga naast haar zitten.
    'Ik heb zin om te gaan, maar volgens mij ben ik een van de enigste hier,' zeg ik met een pruillipje, ik kijk even kort naar Ian. Niet aan denken Camille, niet aan denken. Ze merkt mijn gitaar op.
    'Maar dan moet wel iemand anders zingen,' zeg, 'ik kan en wil niet zingen.'
    Ik glimlach naar haar, 'gaat alles goed?' vraag ik aan haar. Ze ziet er niet al te best uit, ik zie het aan haar ogen. Voor mij verberg je niet zo snel iets, ik heb het al snel door als je liegt of als je je niet goed voelt. Ik heb het dan ook gelijk door als je me niet mag.
    'Je kan het me gerust vertellen, ik ben er voor je,' zeg ik met een glimlach.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone
    Ik keek hem met een lichte frons op mijn voorhoofd aan bij zijn uitleg.
    ''Jawel, wacht ik leg het uit. Je naam is Caitlin, ja? Nou je afkorting is Cathy, heb je hem? Als je die weer afkort krijg je Cat... Snap je hem nu? Kattekopje!'' zei hij, en ik dacht even na.
    ''Ja- maar..-''
    Ik zuchtte verslagen. Ik had er niet echt een weerwoord voor.
    "Je bent mijn kattekopje!" roept hij hard, en steekt dan opnieuw zijn duimen op.
    Ik grijnsde en volgde zijn voorbeeld door ook mijn duimen in de lucht te steken.
    ''Dan..- dan ben jij mijn..-'' begon ik, en dacht een tiental seconden lang na.
    Ik zette een pruillipje op.
    ''Riley,'' grijnsde ik.
    ''Je bent mijn Riley!''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''