• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 9:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake verdwijnt uit de kamer, sorry lief. Maar ik moet bij Alexi blijven. Ik realiseer me dat Alexi de geest natuurlijk niet kan horen. ´De geest vindt het te druk, dus zei ze dat Jake weg moest.´ Ik kijk naar Alexi met geruststellende ogen. ´Heb je veel pijn nog?´ vraag ik haar. ´en is je water gebroken ja of nee? Dus.. voelt het aan alsof je in je broek hebt geplast?´

    Sky Leslie White
    Daniël zegt dat hij een vermoeden heeft maar dat dat niet kan. `Als het niet kan, waarom denk je het dan?` vraag ik simpelweg aan hem en kijk heel even naar hem voordat ik weer verder ga met mijn tekening. Daniël doet geheimzinnig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Nu ik erop let is mijn broek inderdaad natter dan anders. Ik kijk haar nog steeds angstig aan en knik zachtjes. 'Ja en ja.' zeg ik. Mijn stem trilt lichtjes. Ik concentreer me op de handen van de geest, Les en Ax om iets te kalmeren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar Vans en zeg dan tegen haar en de geest. ´Haar water is gebroken, of ze moet echt in haar broek geplast hebben maar dat betwijfel ik aangezien je dat zou ruiken.´ Ik kijk weer naar Alexi. ´Rustig maar, oke? We zijn er allemaal, behalve Jake. En als het echt nodig is zal ik hem sms´en,´ het boeit me niets dat die geest het te druk vindt. ´Eigenlijk is het gewoon een bevalling als bij een mens. Maar dan toch net iets anders.´ ik heb geen idee hoe deze bevalling gaat. Maar dat hoeft zij niet te weten. ´Blijf gewoon liggen, en ontspan oke? Ik pak even handdoeken.´ en ik sta op en loop snel naar de badkamer en pak een stapel handdoeken. Ik loop ermee terug en leg ze neer op een ander bed. ´Ik wil er eentje onder je gaan leggen oke? dus dan moet je even je benen gaan optillen.´ Ik pak een handdoek en wacht totdat ze haar benen optilt zodat die eronder kan. ´Oja... en je broek moet ook uit.´ Ik kijk ziekenhuis serie´s.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Gotta go. Ik ga wat qualitate-time spenderen met mijn lieve nicht. ;D |


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Ik knik als ze zegt dat het niets is om me zorgen over te maken. ´Oke, als jij het zegt.´ Ze zegt cool, over mijn motor. ´Dank je, ik ben er verzot op, op het rijden. Heb jij een motor?´ en ik kijk haar vragend aan. Mijn vader heeft redelijk wat geld, laten we zeggen, redelijk veel geld. Dus ik kreeg deze voor mijn verjaardag. En als goedmaker omdat we zo vaak verhuizen. ´Waarom moet je vaak verhuizen?´ vraag ik haar.


    Aurora Chloe Gwendoll
    'Nee, ik heb er geen, maar zou er wel een willen.' zeg ik dan glimlachend en haal even mijn schouders op als ze vraagt of ik ook een moter heb. Dan vraagt ze waarom ik vaak moet verhuizen en zucht even, ik kan haar natuurlijk nu niet precies de waarheid vertellen. 'Ook mijn vader's werk.' mompel ik dan en sla mijn ogen even neer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alexi
    Ik til mijn benen op zodat ze de handdoek er onder kan leggen. Nu ben ik wel dankbaar dat Jake er niet is. Ik knoop met moeite mijn broek los en stroop die van mijn benen. Ik blijf onwennig liggen en kijk naar Les. 'En nu?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake verdwijnt uit de kamer, sorry lief. Maar ik moet bij Alexi blijven. Ik realiseer me dat Alexi de geest natuurlijk niet kan horen. ´De geest vindt het te druk, dus zei ze dat Jake weg moest.´ Ik kijk naar Alexi met geruststellende ogen. ´Heb je veel pijn nog?´ vraag ik haar. ´en is je water gebroken ja of nee? Dus.. voelt het aan alsof je in je broek hebt geplast?´

    Sky Leslie White
    Daniël zegt dat hij een vermoeden heeft maar dat dat niet kan. `Als het niet kan, waarom denk je het dan?` vraag ik simpelweg aan hem en kijk heel even naar hem voordat ik weer verder ga met mijn tekening. Daniël doet geheimzinnig.


    Daniël
    'Omdat het het enigste is wat ik kan bedenken' Andwoord ik nogsteeds iets anders bedenkent, 'Als het doorgaat of erger word moet je het in iedergeval zeggen' Zeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ze zegt ook voor haar vaders werk en ik knik dan. ´Altijd lastig, vaders die zoveel moeten verplaatsen voor hun werk,´ zeg ik met een glimlachje. ´En je moeder?´ vraag ik haar dan. Ik kijk haar aan en glimlach vriendelijk. Ik heb geen moeder meer, ze is overleden aan kanker zo om en na bij 8 jaar geleden. ´Reist zij met je vader mee?´

    Leslie Day
    Ze heeft haar benen opgetild en ik heb de handdoek snel neergelegd zodat ze weer normaal kan liggen. Ik leg haar broek aan de kant en bijt dan even op mijn lip als ze vraagt wat nu. ´Goeie vraag´ zeg ik dan. Ik ben geen arts, maar ik kan wel mensen gerust stellen, ´nu is het vooral belangrijk dat jij rustig blijft, ook als je pijn erger wordt.´ En ik kijk haar aan. ´Heb je pijn in je buik nu? En is die erg of niet?´

    Sky Leslie White
    Ik kijk weer op van mijn tekening. ´Ik zal het je zeggen als het erger wordt, wat ik betwijfel.´ Maar het lijkt wel alsof gelijk het tegendeel wordt bewezen als er weer een steek door mijn buik heen gaat. Ik sla gelijk mijn armen om mijn buik en knijp mijn ogen dicht. Maar zo snel als de pijn komt, gaat die ook weer. Gelukkig. ´Waar denk je aan?´ vraag ik hem dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aurora Chloe Gwendoll
    Ik knik even. 'Inderdaad lastig.' zeg ik dan met een zwakke glimlach en slik dan even. 'Mijn moeder.' zeg ik dan en zucht even. 'Nee, ze reist niet mee met mijn vader, ze is dood.' zeg ik dan zacht en slik even en sla mijn ogen even neer en kijk haar dan weer aan. 'En jouw moeder?' vraag ik dan twijfelend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alexi
    'Les ik ga liever dood dan zo te blijven liggen.' zeg ik en haal een wenkbrauw op 'Dus ik denk ik behoorlijk veel pijn heb.' Plots is er iets anders. Is dit hoe een wee voel? Volgens boeken wel. Ik kan niet anders dan mee persen even. Tussen de weeën zitten er eerst 8 minuten maar al snel volgen ze sneller op en duren ze langer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'Zonet of nu?' Vraag ik haar dan als ze vraagt waar ik aan denk, ik wist niet wat ze zou doen of hoe ze zou reageren als ik zei wat ik dacht. En vooral als dat waar zou blijken te zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    `Ik mag toch voor je hopen dat je dat uit schaamte zegt en niet vanuit pijn,` zeg ik dan. Ik weet zelf ook wel dat ik Nick en Jake heb gesmeekt om me te vermoorden toen de pijn van de verandering ondragelijk werd... maar dat is anders. Ik zie haar dan mee persen. `Een wee?` vraag ik haar. `Oke, Alexi, dit zal voor mij misschien nog wel ongemakkelijker zijn dan voor jou omdat ik ernaar moet kijken. Maar je onderbroek moet uit. Iets met ontsluiting ofzo?` en ik kijk naar de geest en vraag me af waarom die niets doet.

    Hayden Fitch
    Een zachte `o` rolt over mijn lippen als ze zegt dat haar moeder dood is. `Dat spijt me voor je,` zeg ik dan. `ik weet hoe je je voelt... en om het gesprek gezelliger te maken. Mijn moeder is ook dood.` En ik kijk even naar haar en glimlach heel kleintjes. We weten in iedergeval beiden hoe het is. `Ze is overleden aan kanker na een twee jaar lang durende strijd ertegen.`


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    `Zeg maar gewoon beiden, waardoor denk je dat de pijn komt?` vraag ik dan. `En draai er alsjeblieft niet om heen. Als ik weet waar het door komt kan ik er even mee naar de schoolzuster ofzo om ernaar te laten kijken.` Misschien wel iets met mijn blinde darm? Dat ik daardoor wat dikker ben geworden, weet ik veel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik ga op mijn knieën naast het bed zitten en neem Alexis arm vast.
    Ik mompelde wat sussende woordjes, terwijl ik haar bleef aankijken. Man, dit was... verwarrend, stresserend, vreselijk?

    {moet ik hem ff laten flauwvallen? Dan is het niet erg als ik wat laat reageer xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik knik en doe mijn slipje uit. Ik voel ijskoude handen -van de geest- mijn benen spreiden en kijk naar het plafond met hoofd iets rood van schaamte. Ik kan niet meer aan Axton's hand en pak dan het deken van Vans maar vast voor houdvast.

    De geest
    'Ze heeft 6 cm ontsluiting al, het gaat sneller dan gewoonlijk blijkbaar maar ze moet er 10 hebben.' zegt de geest tegen Leslie. 'Je moet zorgen dat ze niet hyperventileerd. En ze mag nog niet persen.'

    [Is goed xd]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:02 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'