• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 9:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Laatste posts]

    Leslie Day
    Ik glimlach, 'Ja, het zou leuk zijn als er sneeuw is. Dan kan ik jou ook nog even lekker sneeuw laten happen,' zeg ik met een grijns op mijn gezicht nu. We zitten alweer in de auto en dit keer op weg naar school. 'Zal ik Alexi alvast een sms sturen dat we langskomen?' En voordat hij kan antwoorden pak ik mijn mobiel er al bij. Hi girl, Jake en ik komen weer naar school, zien we jullie zo? x Les

    Sky Leslie White
    Ik glimlach als Daniël zegt dat hij niet inziet waarom hij het niet zou willen. 'Dat is fijn om te horen,' zeg ik dan. Ik breng net voorzichtig een heel dun lijntje aan in de tekening en dan krijg ik een steek in mijn buik en schiet ik uit. 'Fack,' mompel ik zachtjes. Ik zoek naar mijn gum en er komt dan weer een steek. Dit heb ik wel vaker de laatste tijd, maar ik geef er geen gehoor aan omdat het ook heel snel altijd weer verdwijnt. Ik ben ook iets dikker geworden. Echt geweldig. Dat zou een reden zijn waarom hij niet met mij zou willen gaan.


    Hayden Fitch
    Ze zegt me gedag en we glimlachen naar elkaar. Dan vraagt ze aarzelend wat Nick allemaal gezegd heeft. Ik haal simpel mijn schouders op. 'Ik vroeg aan hem wie de derde persoon was die op deze kamer sliep en hij zei dat jij het was. Meer niet.' Ik strijk mijn lok achter mijn oor en ga dan in kleermakerszit zitten op mijn bed.


    Aurora Chloe Gwendoll
    'Oke.' zeg ik dan opgelucht en kan weer glimlachen. En ze is inmiddels op haar bed gaan ziteen in kleermakerszit. 'En hoelang ben je hier al?' vraag ik dan. 'Ik neem aan dat je nieuw bent, niet?' vraag ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Daniël
    'Sins wanneer en hoe vaak?' Vraag ik, soiets gebeurde niet zonder reden of ze was ziek of.. Nee dat kon niet en keek bijna direct naar haar buik waar niet heel veel aan te zien was en keek weer naar haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'We zijn er bijna Les.' zeg ik en druk het gaspedaal nog iets dieper in. Als het zover is wil Alexi vast dat Les en Vans erbij zijn. Gewoon omdat het haar vriendinnen zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Ze lijkt opgelucht te zijn, 'Is er dan iets wat ik moet weten?' vraag ik met een glimlach. 'je lijkt namelijk opgelucht.' Ze vraagt hoelang ik hier al ben. 'Twee uurtjes. dus dat kun je redelijk nieuw noemen ja. Ik ben hier vanmiddag aangekomen met mijn motor.' Ik sta weer even op van mijn bed om mijn telefoon erbij te pakken. Ik moet mijn vader nog een sms sturen. Ik heb gewoon een hele simpele nokia uit het jaar 0. Maar ik vind het fijn. Ik stuur mijn vader een sms met dat ik ben aangekomen en alles goed gaat. 'De reden dat ik hier zit is omdat mijn vader veel verandert van werkplaats. Dat moet voor zijn werk. Dus hij dacht dat het beter zou zijn als ik gewoon op een internaat zou zitten.' En ik kijk glimlachend naar haar en stop mijn mobiel weer weg.

    Leslie Day
    We zijn er bijna en Jake gaat nog harder. Zodra we er zijn klik ik mijn riem los en stap uit de auto. Ik sla de deur achter me dicht en ren dan naar binnen. Ik denk niet dat ze in Alexi's kamer zijn. Dus ik loop naar Vans kamer gelijk toe.

    Sky Leslie White
    Volgens mij is Daniël bezorgt. Ik glimlach lief naar hem, 'Het is niets om je zorgen over te maken Dan,' zeg ik dan geruststellend. Ik kijk hem aan. 'En eh, soms een paar keer op een dag. Maar ook hele dagen niet. En sinds hoelang? Pfff.. geen idee. Anderhalve maand ofzo?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben echt een verschrikkelijk persoon -.- ik haat mezelf -.-


    ik gaa, chillaazz]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik ren Leslie achterna en houd haar tegen aan haar arm. 'Les eerst kalmeren, ik denk niet dat Alexi het trekt als je daar in paniek toekomt dus adem in, adem uit.' Als ze iets rustiger is lopen we wel verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    Ik wist niet wat ik moest denken en of ik mijn gedachten van daarstraks ook moest vertellen, er waren wel meer dingen waar je steken van in je buik kon krijgen toch? Anderhalve maand, en het was nu ongeveer twee maanden geleden. 'Ik weet het niet' Mompel ik dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake houdt me tegen en zorgt ervoor dat ik eerst op adem kom. `Ik ben al rustig, oke?` zeg ik dan. En voordat hij kan antwoorden loop ik verder en doe dan de kamerdeur open. Ik zie Vans, Ax, Alexi en een onbekende vrouw. Een geest! Dat weet ik doordat Vans in een kring van kaarsen staat. Ik loop door naar Alexi die zich vast klemt aan Ax. `Hi girl, Jake en ik zijn er.`

    Sky Leslie White
    Hij mompelt dan dat hij het niet weet en ik kijk hem vragend aan. `Dat je wat niet weet?` vraag ik hem. `Een paar steken in me buik af en toe, voor de rest niets. Wat valt daar niet aan te weten?` en ik kijk hem glimlachend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk haar dankbaar aan. 'Ik ben bang Les.' zeg ik zachtjes en kijk haar aan. Wat nu als het mis gaat? Wat als ze sterven? Ik kan niet leven met mezelf als dat gebeurt. Ik zou mezelf altijd de schuld ervan geven. Wat als ik dood ga?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa.
    "Leslie," zuchtte Vans opgelucht maar de vrouw leek eerder geërgerd. "Niet zoveel mensen," mompelde ze en zweefde naar Alexi toe. "De jongen met gaan. Die Jake." zei ze en keek toen naar Alexi. Ze legde voorzichtig haar hand op Alexi's buik. Dat zou ze normaal gezien moeten voelen.


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Ze lijkt opgelucht te zijn, 'Is er dan iets wat ik moet weten?' vraag ik met een glimlach. 'je lijkt namelijk opgelucht.' Ze vraagt hoelang ik hier al ben. 'Twee uurtjes. dus dat kun je redelijk nieuw noemen ja. Ik ben hier vanmiddag aangekomen met mijn motor.' Ik sta weer even op van mijn bed om mijn telefoon erbij te pakken. Ik moet mijn vader nog een sms sturen. Ik heb gewoon een hele simpele nokia uit het jaar 0. Maar ik vind het fijn. Ik stuur mijn vader een sms met dat ik ben aangekomen en alles goed gaat. 'De reden dat ik hier zit is omdat mijn vader veel verandert van werkplaats. Dat moet voor zijn werk. Dus hij dacht dat het beter zou zijn als ik gewoon op een internaat zou zitten.' En ik kijk glimlachend naar haar en stop mijn mobiel weer weg.

    Leslie Day
    We zijn er bijna en Jake gaat nog harder. Zodra we er zijn klik ik mijn riem los en stap uit de auto. Ik sla de deur achter me dicht en ren dan naar binnen. Ik denk niet dat ze in Alexi's kamer zijn. Dus ik loop naar Vans kamer gelijk toe.


    Sky Leslie White
    Volgens mij is Daniël bezorgt. Ik glimlach lief naar hem, 'Het is niets om je zorgen over te maken Dan,' zeg ik dan geruststellend. Ik kijk hem aan. 'En eh, soms een paar keer op een dag. Maar ook hele dagen niet. En sinds hoelang? Pfff.. geen idee. Anderhalve maand ofzo?'


    Aurora Chloe Gwendoll
    'Er is niks, maak je geen zorgen.' zeg ik dan met een zwakke glimlach, van dit alles mocht ze niks weten. 'Cool, een moter.' zeg ik dan en grijns. Het lijkt me zo cool een te hebben, maarja, ik heb er nu eenmaal geen, nog maar een tijdje blijven sparen. Ik grinnik even als ik haar telefoon zie en knik dan. 'Dat komt bekend voor.' mompel ik dan en zucht even. Alleen heeft mijn vader heel ander werk als haar vader.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ze zegt dat ze bang is. God, wat herken ik dat goed. Alleen dan in een andere situatie. Ik ga bij haar zitten en sla een arm om haar heen. Ik leg zachtjes mijn hand op haar buik en breng een heel klein beetje warmte aan. Als ik pijn heb vind ik het altijd fijn als ik er een kruik tegenaan kan leggen. `Het komt wel goed Alexi,` zeg ik tegen haar terwijl ik haar aankijk. Dan spreekt de vrouw geërgerd, en ze zegt dat Jake moet gaan. Ik kijk even naar Jake. Ze legt haar hand ook op Alexi´s buik.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 14:13 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Wat er aan de hand is, ik heb een vermoeden maar dat kan niet.' Andwoord ik hooftschuddend om de gedachten uit mijn hooft te krijgen en kijk vervolgens naar haar tekening.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Jake verlaat de kamer en ik kijk hem even verwart aan maar besef dan dat hij blijkbaar moet. Plots voel ik onder Leslie haar hand nog een hand. Iets kouder. De hand van de geest blijkbaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Ik knik als ze zegt dat het niets is om me zorgen over te maken. ´Oke, als jij het zegt.´ Ze zegt cool, over mijn motor. ´Dank je, ik ben er verzot op, op het rijden. Heb jij een motor?´ en ik kijk haar vragend aan. Mijn vader heeft redelijk wat geld, laten we zeggen, redelijk veel geld. Dus ik kreeg deze voor mijn verjaardag. En als goedmaker omdat we zo vaak verhuizen. ´Waarom moet je vaak verhuizen?´ vraag ik haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.