• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 9:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    1 week. XD


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Het is lekker warm zo met Daniël's armen om me heen, dan vraagt hij of ik met hem mee wil gaan naar het kerstbal. Ach ja, waarom ook niet. 'Graag,' zeg ik dan glimlachend. 'Als je mij naast je zijde wil hebben tenminste. Het is een gemaskerd bal toch?' vraag ik dan. Ik ga ondertussen verder met mijn tekening.


    Daniël
    'Ik zie geen reden waarom ik dat niet zou willen' Andwoord ik en kijk toe hoe ze tekent, 'En ja, het is een gemaskerd bal' Andwoord ik vervolgens. Ze kon mooi tekenen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Wanneer Amare over timo een ker begint? Want hij heeft haar dan ook nog een keer geholpen ?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    5HELLEY schreef:
    Ow yeah. Totally forgot. Hmmm. *thinking* Hoe kunnen we dat dramatiseren?


    {Hmm.. I've got no idea.. Ik denk wel even met je mee :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik zit te tekenen bij het meer, in het gras als ik ineens twee armen om me heen voel. Dat kan maar 1 iemand zijn. Hoewel.. Ryan zou het ook nog kunnen zijn.
    Ik kijk met een glimlach op en zie dan Daniël. HIj zegt dat mijn tekening mooi is en ik glimlach. ´Dankje.´ ik ben er al even mee bezig. Ik heb me warm aangekleed, een jeans, shirt met daarover heen een trui en een muts op. Ik kan namelijk best wel een koukleum zijn.


    Hayden Fitch
    Ze neemt haar oortjes uit en vraagt wat ik gezegd heb. Ik glimlach. ´Tot nu toe zei ik nog alleen maar hi,´ zeg ik dan tegen haar. ´Aangenaam, Aurora, ik ben Hayden. O, en voordat je denkt; hoe kan het dat zij mijn naam weet? Nick vertelde die aan me.´
    Tot nu toe vind ik haar er wel aardig uitzien.


    Aurora Chloe Gwendoll
    Ik glimlach even en zeg dan ook 'hi' en grijns even. ' Aangenaam, Hayden. Ik ben Aurora dus, maar dat wist je zo te horen al.' zeg ik dan en grinnik even en dan dringt het me pas door. Hoe weet ze mijn naam eigenlijk, maar voor ik nog maar iets hoef te zeggen geeft ze zelf al antwoord en mijn gezicht betrekt even. Wat zou hij haar allemaal gezegd hebben, zou ze het weten? OPver mij, over Nick? ' Wat heeft hij allemaal gezegd?' vraag ik dan toch twijfelend en glimlach even zwakjes.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Laatste posts]

    Leslie Day
    Ik glimlach, 'Ja, het zou leuk zijn als er sneeuw is. Dan kan ik jou ook nog even lekker sneeuw laten happen,' zeg ik met een grijns op mijn gezicht nu. We zitten alweer in de auto en dit keer op weg naar school. 'Zal ik Alexi alvast een sms sturen dat we langskomen?' En voordat hij kan antwoorden pak ik mijn mobiel er al bij. Hi girl, Jake en ik komen weer naar school, zien we jullie zo? x Les

    Sky Leslie White
    Ik glimlach als Daniël zegt dat hij niet inziet waarom hij het niet zou willen. 'Dat is fijn om te horen,' zeg ik dan. Ik breng net voorzichtig een heel dun lijntje aan in de tekening en dan krijg ik een steek in mijn buik en schiet ik uit. 'Fack,' mompel ik zachtjes. Ik zoek naar mijn gum en er komt dan weer een steek. Dit heb ik wel vaker de laatste tijd, maar ik geef er geen gehoor aan omdat het ook heel snel altijd weer verdwijnt. Ik ben ook iets dikker geworden. Echt geweldig. Dat zou een reden zijn waarom hij niet met mij zou willen gaan.

    Hayden Fitch
    Ze zegt me gedag en we glimlachen naar elkaar. Dan vraagt ze aarzelend wat Nick allemaal gezegd heeft. Ik haal simpel mijn schouders op. 'Ik vroeg aan hem wie de derde persoon was die op deze kamer sliep en hij zei dat jij het was. Meer niet.' Ik strijk mijn lok achter mijn oor en ga dan in kleermakerszit zitten op mijn bed.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:36 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Okeee ik ga even eteb en dan kom ik even op mijn laptop. Koet ook nog hw maken hehe


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IK TROUW LEKKER MET GEORGE EN HARRY! MOE-HA-HA-HA!



    KIJK HOE FUCKING SEXY!


    kindness is never a burden.

    Alexi
    Ik voel dat ik een sms heb en pak mijn gsm. Ik zie dat het Les is en grimas even. Ik weet niet, ik weet zelf niet wat er aan de hand is want Vans zegt niets maar het kan goed zijn dat mijn water gebroken is. x A


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik glimlach als Daniël zegt dat hij niet inziet waarom hij het niet zou willen. 'Dat is fijn om te horen,' zeg ik dan. Ik breng net voorzichtig een heel dun lijntje aan in de tekening en dan krijg ik een steek in mijn buik en schiet ik uit. 'Fack,' mompel ik zachtjes. Ik zoek naar mijn gum en er komt dan weer een steek. Dit heb ik wel vaker de laatste tijd, maar ik geef er geen gehoor aan omdat het ook heel snel altijd weer verdwijnt. Ik ben ook iets dikker geworden. Echt geweldig. Dat zou een reden zijn waarom hij niet met mij zou willen gaan.


    Daniël
    'Wat is er?' Vraag ik bezorgt als ze pijn lijkt te hebben, het ene moment was er nog niets aan de hand en het volgende moment leek ze plotseling een steek te hebben.


    Don't be like the rest of them, darling

    Vanessa.
    Alexi kon de vrouw niet zien maar Axton wel. "Oké, Alexi luister, ik wil dat je niet flip maar er is hier een geest aanwezig. Jij kan ze niet zien maar Axton en ik wel. Ze gaat je helpen oké?" Vanessa keek terug naar de vrouw en knikte. Die ging aan de slag. "Ik zou bij je willen zitten maar ik kan de cirkel niet verlaten. Ze weet wat ze doet, geloof me maar. Luister naar mijn stem. Of naar Axton, wat jij wil."


    kindness is never a burden.

    Alexi
    Ik knik zachtjes en zoek Axtons hand om die vast te houden. Dan kijk ik naar Vans. 'Zeg maar wat ik moet doen.' zeg ik zachtjes en kijk naar Vans. Ik vertrouw hen beide -Ax en Vans- en als Vans die vrouw vertrouwt zal ik dat ook maar doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik krijg een antwoord terug en lees het dan even snel. 'Shit,' mompel ik. 'Jake, laten we even doorrijden, Alexi haar water is misschien gebroken.' En ik kijk even naar hem en dan naar mijn mobiel. Houd vol, we komen er zo snel mogelijk aan. Gewoon je kaken op elkaar klemmen en aan Perla denken. Perla is rustgevend. x Les

    Sky Leslie White
    Daniël vraagt bezorgd wat er is maar ik schud mijn hoofd. 'Niets ernstigs,' zeg ik met een glimlachje. De pijn is nu namelijk al weer weg. 'Ik kreeg gewoon even een pijnlijke steek in mijn buik. Gebeurd wel vaker.' En ik haal simpel mijn schouders op. Ik vind mijn gum en gum dan voorzichtig in mijn tekening de uitgeschoten lijn weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar even geschrokken aan en druk de gaspedaal dieper in waardoor we een heel stuk sneller rijden. 'Ik wist dat ze bijna ging bevallen maar nu?' Ik bijt zenuwachtig op mijn lip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik haal mijjn schouders op. 'Ik weet het ook niet, ze weten het namelijk niet zeker. Dus laten we maar gewoon gaan.' Jake rijdt al sneller en ik wens dat het gewoon nog sneller zou gaan. We zouden kunnen verschijnen maar ik denk niet dat ik dat red met mijn energie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.