• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 9:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    Hij zegt touché en lacht, maar op mijn tweede vraag mompelt hij alleen een hmm. Ik kijk hem aan.
    'Oke, ten eerste weet ik met hmm niet wat je bedoelt,' merk ik dan op. 'en ten tweede, kan de rondleiding starten?'
    Een glimlach zit op mijn lippen terwijl ik hem aan kijk met mijn groen blauwe ogen.

    [Les en Hay zijn echt totaal anders xd. Hay heeft blond haar en groenblauwe ogen. En Les heeft bruin haar en bruine ogen xd.]

    Leslie Day
    Hij pakt mijn hand steviger vast. 'Als ik jou was zou ik voor je kijken en niet naar mij,' zeg ik dan. En ik schaats opzij zodat ik Jake kan meetrekken. Anders zou hij tegen een vrouw aangeschaatst hebben. 'En ik laat je hand niet los als jij niet bijdehand doet.' Ik geef hem een klein knipoogje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik neem de pilletjes in en drink wat van het water. De pijn zwakt een beetje af maar veel helpen de pilletjes niet echt. Ik klem mijn armen om zijn middel, wat een beetje moeilijk gaat maar ik wil houdvast aan iets hebben. En die houvast is hier Axton.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa.
    Na vele bladeren te overlopen had ze eindelijk gevonden wat ze zocht. De pagina die vol stond over de dingen die moesten gebeuren bij een bevalling van een duivelskind, met andere woorden een demonenzoon of dochter. "Ik ben geen verpleegster," mompelde Vans. Maar toen herinnerde ze zich terug de oude vrouw van toen haar moeder beviel. Ze moest hier ergens in de buurt wonen maar Vans kon haar wel contacteren met gedachten. Ze stak een aantal kaarsen aan en zette die in een kring. De deur van de kamer ging op slot en de lichten uit. Vans ging in het midden van de cirkel staan en sloot haar ogen. Toen ze de wind voelde binnenwaaien en de kaarsen uitgingen opende ze haar ogen. Daar stond de vrouw, geheel in het wit met het grijze haar in een knotje. "Vanessa, lief kind, hoe gaat het met jou?" Vanessa gaf haar een knuffel. "Goed genoeg, maar ik heb je hulp nodig. Een vriendin van mij is zwanger van een demon en kan elk ogenblik bevallen maar ik heb geen idee wat te doen." De vrouw klakte afkeurend met haar tong. "En dat boek die ik je gegeven heb?"-"Ik geraak er geen wijs uit." De vrouw knikte,"Haal het meisje hierheen, maar vergeet niet dat je de cirkel niet mag verlaten," Vanessa knikte en nam haar gsm. Ze tikte Axtons nummer in en zei hem dat Alexi meteen naar haar kamer moest komen. Vervolgens opende ze de deur.


    kindness is never a burden.

    |Waaw, langste post die ik op dit topic geschreven heb volgens mij. -.-
    Maar nu, poffertjes maken! MOEHAHAHA |


    kindness is never a burden.

    Nick
    Ik haal mijn shouders op bij het eerste dat ze zegt, 'Tuurlijk' Zeg ik vervolgens en loop een paar gangen door om tussendoor te vertellen wat er achter een deur te vinden is.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik rol met mijn ogen maar zeg niets bijdehands meer. Na een tijdje kijk ik haar aan. 'Zullen we stoppen?' vraag ik en laat haar hand los om houvast te zoeken aan de rand.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Hij geeft alsnog geen antwoordt op mijn vraag en ik zucht een keer. Volgens mij is hij het soort jongens dat gewoon geen antwoord geeft als hij dat niet wil.
    Hij start de rondleiding en ik neem alles goed in me op. Soms mompel ik een `aha` of een `u-hum`.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Les
    Jake vraagt na een tijdje of we zullen stoppen en ik knik dan. Ik heb het koud, ondanks dat ik wel bewogen heb.
    `Je bent niet eens meer gevallen,` zeg ik met een lachje en kijk hem aan.
    Hij houdt zich stevig beet aan de rand en ik grinnik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik nam op en luisterde naar wat Vans te zeggen had.
    "Ok." eindigde ik kort en nam Alexi op.
    "Het komt goed... bijna voorbij." mompelde ik, terwijl ik naar Vans kamer liep. Ik ging naar binnen en keek haar vragend aan.
    "En nu?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    Ik grinnik even en beweeg me langzaam naar het poortje. Ik loop eraf en doe snel de schaatsen af en mijn sneakers weer aan. 'Nu op naar de brandewijn.' zeg ik vrolijk en kijk haar aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik sta op en laat me op Vans haar bed zakken. 'Kunnen jullie me niet gewoon vermoorden, dan houd het ook op.' mompel ik en bijt hard op de binnenkant van mijn wang tegen de pijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik heb mijn schaatsen weer verwisselt voor mijn sneakers en pak Jake`s hand dan vast. `Jup, we gaan naar de brandewijn,` beaam ik. `ik ga er alleen echt niet teveel van drinken want anders word ik er helemaal rood van en lacherig.`
    Dat heb ik weleens meegemaakt, en het is niet prettig achteraf. Op het moment van drinken wel, maar daarna ben ik er echt misselijk van geworden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Ik ook niet want ik moet rijden.' zeg ik glimlachend en breng haar naar het kraampje. '2 brandewijn.' vraag ik en ze geven mij 2 warme glazen brandewijn. Ik geef er eentje aan haar en warm mijn handen aan het anderen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik pak glimlachend het glas aan van Jake en mijn handen worden heerlijk warm. Precies wat ik nodig had.
    `Dankje,` zeg ik tegen Jake.
    Ik neem voorzichtig een slokje ervan en er stroomt een warm gevoel door me heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik nip er even van en drink zo langzaam de wijn op. Genietend van elk slokje. Dit heeft iedereen nodig in de winter. Dit of warme chocomelk en een haardvuur.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'