• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 9:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Beiden zwijgen we even maar ik vind het ook niet erg. Gewoon even heerlijk rustig. Ik drink verder van de wijn en kijk een beetje voor me uit. Nog eventjes en dan is het bal, daarna kerst vieren bij Jake thuis en daarna komen Ailyn en haar tante een week langs. `Lekker?` vraag ik Jake dan en kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ja jij vind het blijkbaar ook lekker.' vraag ik haar glimlachend. Ze heeft lichte blosjes op haar wangen net als ik waarschijnlijk. 'Volgens mij word dit een leuke vakantie.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik zucht en loop de school weer binnen en loop meteen door naar mijn kamer, mijn vaste route sinds ik hier zit. Hoelang zat ik hier nou eigenlijk al op deze school, 2maanden, langer? Geen idee, ik hou het al niet meer bij. Sinds ik hier op school zit ben ik nog steeds niet geaccepteerd, heb nog steeds niet mijn plek gevonden tussen iedereen, nog steeds geen vrienden gemaakt, maar wat had ik anders gedacht na ook meteen zo'n goede start de eerste dag en dan ook nog mijn vader die het even nog beter moest maken. Mijn vader heb ik sinds die dag ook nog steeds niet meer gesproken, ik heb hem nog steeds niet vergeven. Ik vroeg hem alleen om advies, maar hij moest meteen weer naar school komen en alles nog even erger maken dan het al was. Nick zal me waarschijnlijk wel nog steeds haten en het ene meisje zeker ook het zal me niks verbazen, Nick heb ik trouwens ook al lang niet meer gfesproken, eigenlijk niemand echt. Ik hield me overal een beetje buiten, hield me zo onopvallend mogelijk, dat leek me toch het beste voor nu. Ik zie dan mijn kamer al in zicht komen en loop naar binnen en ga met een zucht op bed zitten en laat de tas met kleren en van alles anders naast me neer vallen. Ik had toch een jurk en spullen gahaald voor het kersball dat binnenkort kwam. Je zult je wel afvragen waarom ik dan toch ga, aangezien ik hier nog steeds niet echt vrienden heb en dus ook niet met iemand kan gaan. Tsja, ik wilde me gewoon een avond goed voelen, optutten, alles, een keer niet alleen op mijn kamer zitten, maar me bevinden tussen de mensen, daar is kerst toch ook voor? Samen met anderen zijn, me proberen een avond goed te voelen. Dan sta ik weer op leg mijn spullen vlug weg en ga als ik dan klaar ben toch weer op mijn bed zitten, pak mijn iPod en stop de oortjes in mijn oren en ga wat onderuit zitten en zet de muziek hard aan terwijl ik zacht mee neurie met het liedje en laat mijn gedachten de vrije loop gaan.

    [Oke, dit is lang, maar iemand dus Aurora meeten of iets... ??]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:09 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Je hebt een nieuwe kamergenoot :Y) Hayden ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wie.. Aurora... ?? ^^ ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Okee ik laa iets over twwe manden verser? Mag ik een samenvatting haha want dan schrijf ik gewoon nieuwe posts voor iedere personage danne..kan maartje jaimes en als julkie erop willen reageren ook gewoon reageren.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Hij geeft alsnog geen antwoordt op mijn vraag en ik zucht een keer. Volgens mij is hij het soort jongens dat gewoon geen antwoord geeft als hij dat niet wil.
    Hij start de rondleiding en ik neem alles goed in me op. Soms mompel ik een `aha` of een `u-hum`.


    Nick
    'Dat was het zo'n beetje' Zei ik toen we weer uitkwamen in de kantine, het liefst zou ik nu gewoon mijn moter pakken en een eindje rijden en iedere keer als ik dat dacht had ik de neiging om gewoon nooit meer terug te komen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [jup aurora ^^]

    Hayden Fitch
    Ik knik als we uiteindelijk weer bij de kantine uitkomen en Nick zegt dat dat het wel was zo'n beetje.
    'Dankje voor de rondleiding,' zeg ik glimlachend. 'Ik ga maar eens terug naar de kamer, even douchen enzo.'
    Ik kijk hem aan en zeg hem dan gedag en loop de kantine uit naar de kamer. Ik open de deur en zie een meisje op een bed zitten, licht onderuit gezakt, en ik hoor haar neuriën. Ik glimlach, dat zal wel Aurora zijn.
    'Hoi,' zeg ik dan, maar dan bedenk ik me dat ze me waarschijnlijk niet kan horen omdat ze muziek luistert.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik lach zachtjes, waarschijnlijk heb ik een lichte blos op mijn wangen. Ik voel aan mijn wangen en ja hoor, ze voelen warm.
    'Gelukkig ben ik niet de enige die een rood blosje heeft,' zeg ik dan met een lichte grijns.
    Ik drink de rest van de wijn op en zet dan het glas neer. Het was lekker.
    'Hm, dat denk ik ook ja,' stem ik dan in als Jake zegt dat hij denkt dat het een leuek vakantie gaat worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JAIMY. BLIJF VAN MIJN MAN AF JA. HIJ HEEFT AL EEN AANZOEK GEDAAN DUS. MWHAUAHAUAHAJ.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake S.
    Ik drink de rest op en wacht tot het hare ook op is. 'Straks naar school.' zucht ik even maar glimlach dan. Zolang we Luna of Nick niet tegenkomen is het goed. Nou ja zolang we Luna niet tegenkomen, Nick is zo erg niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    Ik was al een tijdje opzoek naar Sky en vind haar vervolgens tekenent bij het meer en sla mijn armen om haar heen en kijk wat ze tekent, 'Mooi' Zeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Auror Chloe Gwendoll
    Ik open mijn ogen en zie dan een meisje in de kamer staan en glimlach even en zie dat ze wat zegt, maar hoor het niet en haal de oortjes uit mijn oren. 'Sorry. Wat zei je?' vraag ik dan en glimlach even en kijk haar aan. Ik had gehoord dat ik een nieuwe kamergenoot zou krijgen, eigenlijk wel fijn een nieuwe start met een nieuw persoon. Dan zet ik vlug mijn iPod uit en leg die naast me neer en kijk dan weer op naar het meisje.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    NEVER AMPARO, NEVER!

    Leslie Day
    Jake heeft ook zijn wijn op en ik sta dan op. `Ja, nu naar school,` zeg ik dan. `Ach, er zitten ook voordelen aan. Alexi, Ax, Vans en de rest.` Wie ik onder de rest bedoel geen idee. Maar we gaan in iedergeval terug.

    [Lol, hij komt dus liever Nick tegne dan Luna, why? XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    U filty mudblood...

    MAAR MAG IK EEN SAMENVATTING?


    The duty of youth, is to challenge corruption.