• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 9:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    O gelukkig, die geest gaat voor me kijken. Doet ze tenminste iets nuttigs. Ik kijk even naar Vans maar die kan niet helpen, die moet in die kring blijven.
    `Alexi, gewoon rustig blijven oke? En je mag nog niet gaan persen. Want anders kunnen de kindjes er niet uit, je moet namelijk nog 4 centimeter ontsluiting hebben.`
    Ik blik even naar Ax en hij ziet er gespannen uit. Logisch. Het kan zijn dat Alexi of de kinderen sterven. In het ergste geval beiden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    Ik bijt op mijn lip en besluit het vervolgens toch te vertellen, 'Ik dacht dat je mischien.. Zwanger bent. Maar ik weet het niet zeker' Andwoord ik vervolgens en kijk haar aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik knik en als er weer weeën komen houd ik mezelf tegen zodat ik niet begin te persen. Ik adem diep in en uit om niet te hyperventileren en kijk even naar Axton. Hij ziet er echt slecht uit. 'Ax alles komt wel goed.' zeg ik meer voor hem dan voor mij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {haha, hij gaat zich zo schamen achteraf xD}

    Axton
    Dit was gewoon zo... stresserend. Hier kon ik niet tegen... Dit was te veel!
    Stress, bezorgdheid, twijfels,...
    Het werd gewoon teveel. Alles werd zwart en ik voelde zelfs niet meer hoe mijn lichaam de vloer raakte

    {zo, nu kunnen jullie ongestoord doorgaan :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    `Ik mag toch voor je hopen dat je dat uit schaamte zegt en niet vanuit pijn,` zeg ik dan. Ik weet zelf ook wel dat ik Nick en Jake heb gesmeekt om me te vermoorden toen de pijn van de verandering ondragelijk werd... maar dat is anders. Ik zie haar dan mee persen. `Een wee?` vraag ik haar. `Oke, Alexi, dit zal voor mij misschien nog wel ongemakkelijker zijn dan voor jou omdat ik ernaar moet kijken. Maar je onderbroek moet uit. Iets met ontsluiting ofzo?` en ik kijk naar de geest en vraag me af waarom die niets doet.


    Hayden Fitch
    Een zachte `o` rolt over mijn lippen als ze zegt dat haar moeder dood is. `Dat spijt me voor je,` zeg ik dan. `ik weet hoe je je voelt... en om het gesprek gezelliger te maken. Mijn moeder is ook dood.` En ik kijk even naar haar en glimlach heel kleintjes. We weten in iedergeval beiden hoe het is. `Ze is overleden aan kanker na een twee jaar lang durende strijd ertegen.`


    Aurora Chloe Gwendoll
    Ik knik. 'Dat maakt het gesprek niet bepaald gezelliger.' mompel ik dan en kijk haar aan. 'Het spijt me ook voor jouw.' zeg ik dan en luister dan naar wat ze verteld en slik even. 'Heftig.' zeg ik dan en bijt op mijn lip. Het voelde fijn om eindelijk eens iemand te ontmoeten die weet hoe het voelt, alleen is het bij mij iets ingewikkelder. Het heeft mijn vader veel beinvloed, zelf heb ik ook een lange tijd in een dip gezeten, verkeerde vrienden, drugs, drank, je kent het wel, maar toen ik er eindelijk weer met veel moeite bovenop was trok mijn vader me mee zijn wereld in, het jagers leven, iets wat ik eigenlijk nooit gewild heb, niks van dit alles, maar ik had geen keus.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sky Leslie White
    Mijn ogen worden groot als hij zegt dat ik misschien zwanger kan zijn. `Nee,` mompel ik dan. Dat kan niet. Nee nee nee. Ik ben pas (lol hoe oud is ze...) 17 jaar. Mijn ouders vermoorden me als ze er achter komen. En ik was al zo niet-perfect in hun ogen. `We hebben telkens een condoom gebruikt Daniël.`


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ikgaweer chillazzz]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Ik weet het, mischien is het wel niet zo. Het was gewoon het eerste waar ik aan moest denken' Zeg ik pijnzend, en kijk vervolgens naar haar tekening om niet de afkeer ervan in haar ogen te hoeven zien.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Dit is echt zo niet eerlijk, ik mag dus de hele dag niet meer achter omdat mijn vader vind dat mijn kamer niet netjes is. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Hay
    Ik vraag niet aan haar hoe haar moeder overleden is, als ze het wil vertellen doet ze dat wel. Ik vertel het meestal gewoon uit gewoonte, zodat mensen er niet naar vragen. `Bij mij is het al bijna 8 jaar geleden. Maar het lijkt me dat het bij jou korter geleden is?` ik weet niet waarom. Maar het ziet er naar uit dat ze het er nog moeilijk mee heeft. Ik mis mijn moeder wel, het is toch iemand waar je ontzettend veel van houdt en belangrijk is in je ontwikkeling. Maar ik kon het al heel snel accepteren. `Ach, laten we het over iets anders hebben. Heb jij al iemand om mee naar het kerstbal te gaan?` vraag ik haar glimlachend. `ik nog niet. Aangezien ik pas net hier ben.`

    Les
    Ax valt flauw en ik kijk gelijk naar Alexi. `Maak je geen zorgen over Ax,` zeg ik dan. `hij komt straks wel weer bij. Het is en blijft een man, die kunnen niet goed tegen dit soort dingen.` Alexi ademt diep in en uit. `Als je pijn hebt, knijp dan maar in Ax. Hij voelt het nu toch niet.` en dan ga ik bij haar kijken hoeveel ontsluiting ze al heeft. Schakel gewoon die knop om Les. Die knop die je al twee maanden de hele tijd aan en uit zet om gevoelens te verbergen. Ik kijk en zie dat ze nu 7 cm ontsluiting heeft. `Nog 3 centimeter Alexi,` zeg ik haar. En dan pas gaat de echte pijn beginnen. Maar het kan nog lang duren voordat die drie centimeter er komen.

    Sky
    Hij zegt dat het gewoon het eerste was waar hij aan moest denken en ik knik dan. Ik kijk naar me tekening en ga ermee verder om iets te doen te hebben. Ik zwijg en bijt op mijn lip. Ik wil geen kindje, nog lang niet. Ik ben pas 17. Zeventien!!! `I-ik ben wel dikker geworden,` mompel ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik knijp desondanks niet in Axtons hand maar gewoon in Vans haar dekens. Ik houd nog altijd het persen tegen en blijf op mijn ademhaling letten. Ik wil mijn benen sluiten maar de geest houd ze tegen. Ik vind het zo oneerlijk dat ik haar niet zie en hoor en de anderen wel. Ik moet nu alles via via horen en het irriteert me een beetje.

    Geest
    De geest nuriet zachtjes een liedje, Alexi hoort haar dan niet maar de kalmerende werking komt wel op haar over. 'Ben je klaar om haar straks te helpen met persen? Gewoon haar hand vasthouden en haar aanmoedigen om het niet op te geven en zo?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Moet weer verder met homework. Chillaazzz]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Les
    'Alexi, rustig maar, de geest zegt nu niets ofzo. Ontspan maar gewoon,' zeg ik geruststellend. Alexi ziet er namelijk geïrriteerd uit. De geest neuriet wel een liedje en ik hoop dat Alexi er rustiger van wordt. Zoiets heb ik weleens gelezen in boeken. Ik kijk weer hoe ver Alexi zit maar het is weer maar 1 cm opgeschoven. 'Nog volhouden Alexi, je zit al op 8 cm'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik voel me rustiger worden. Ik kan dit wel, en als dit gedaan is, heb ik er 2 schatjes bij. Ik kijk naar Les. 'Ontspannen? Moet wel lukken.' zeg ik en adem rustig in en uit de weeën die nu snel op elkaar volgen negerend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ze lijkt te ontspannen en ik denk dat het door de geest komt. Dit gaat goed komen. Heus wel. 'En als je echt niet meer tegen de pijn kan zing dan gewoon een liedje, ik zing dan wel mee.' Dat helpt mij altijd om te ontspannen. Ik kijk weer. 'Het is bijna zover.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.