• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 10:43 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    quin98 schreef:
    [ik heb zo een wedstrijd dus je mag Noralie ook wegsturen reageer anders pas laat']


    [noralie was al weg :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik zucht en hoor dan de bel gaan, dat de school Eindelijk uit is en ik kijk even naar Jordan en glimlach. 'Ik zie je morgen, ik moet nu gaan.' zeg ik dan en glimlach even en loop dan naar mijn locker pak mijn spullen en loop dan de school uit en zie dan Samuel zitten op een bankje. En hij is aan het zingen... ?? Ik grinnik even en haal mijn schouders op en loop naar hem toe, ik weet dat we het meestal niet zo goed kunnen vinden, maarja, ik had gewoon zin in wat gezelschap. 'Hey.' zeg ik dan en grinnik even.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 10:43 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Samuel Lucas McClain.

    Vrolijk was ik aan het zingen. Het was Misery van Maroon 5. Mensen keken me al niet meer raar aan, ze wisten dat ik van die momentjes had.
    "Hey". Door het onverwachte geluid schrok ik waardoor ik van het bankje viel. Verward stond ik terug op en keek naar Charlynn. Ik keek haar met een scheve lach aan.
    "Hi" zei ik alsof er niets was gebeurd.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik lach even als hij schrikt en van het bankje afvalt. 'Val voorzichtig.' zeg ik dan lachend. 'En ben ik Sims zo schrikwekkend?' vraag ik dan grijnzend en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Samuel Lucas McClain.

    Ik begon te lachen, "Ik zal de volgende keer voorzichtig vallen, beloofd" zei ik waarna ik mijn hand op mijn hart legde. Verschillende mensen keken ons met een ietwat verwarde blik aan, aangezien ik en Charlynn het normaalgezien niet zo goed konden vinden, maar ja, tijd om daar verandering in te brengen zou ik zeggen. Ik keek haar met een scheve glimlach aan en knikte, "Tuurlijk, zeker als ik midden in mijn solo zat".

    Noralie Anderson
    Ik loop naar buiten en zie dan Charly staan met nog die jongen die ik vanochtend had gezien, die mij geholpen had. Wat was zijn naam ook alweer? Jack? Kelvin? Mason? Ik heb echt geen idee, ik heb het gevoel alsof ik niet eens in de buurt zit. Ach, tijd om erachter te komen. Ik loop naar ze toe en glimlach dan. 'Hee,' zeg ik vrolijk. Waarom zou ik ook niet vrolijk zijn? Het is goed weer, de eerste schooldag zit erop, en ik heb vrienden gemaakt. 'Jullie zijn dus ook vrij nu neem ik aan?' ik kijk ze beiden even aan. 'En jij heette...?' vraag ik dan aan de jongen. 'ik ben heel slecht met namen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd. 'Oke beloofd dus.' zeg ik dan grinnikend. Dan kijk ik hem even quasi-boos aan, maar grijns uiteindelijk toch weer. 'En bedankt.' zeg ik dan en schud weer even grijnzend mijn hoofd. 'Sorry dat ik je stoorde in je fantastische solo, vergeef me.' zeg ik dan en pruil even, maar schiet dan toch even in de lach. Dan zie ik Noralie aankomen en glimlach even naar haar en begroet haar met een simpele 'Hey'.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 11:10 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Samuel Lucas McClain.

    "Het is echt een doodzonde hoor, mij storen tijdens mij veel te geweldige solo" zei ik knikkend. Ik begon te lachen en trok haar aan haar pols naast me. Persoonlijk vond ik dat makkelijker, ook omdat ik anders zo klein leek, maargoed.
    Ik keek naar Noralie en zette een serieus gezicht op. Iets wat ik goed kon want ik was goed in toneelspelen.
    "Roger" zei ik met een pokerface. Ik glimlachte naar haar en keek weer gewoon voor me uit. Dit moest ze wel geloven.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik knik. 'Ja, echt zo zonde, misschien kan je ooit nog een prive concert voor me kan geven met al je solo's dan zal ik je niet onderbreken, want het is zo geweldig.' zeg ik dan lachend en hij trekt me dan aan mijn pols naast hem en ik grijns even. Als hij zich dan voorsteld aan noralie als "Roger" moet ik moeite doen mijn lach in te houden. 'Je kent Roger toch wel Noralie, heb je hem nog nooit gezien?' vraag ik dan heel overtuigend en kijk even naar Samuel en knipoog even, als teken dat ik wel meespeel en kijk dan weer naar Noralie met en glimlach.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 11:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noralie Anderson
    Charly zegt een simpele hey en de jongen trekt Charly naast zich. Hij zegt dat hij Roger heet. 'Dat ik nou slecht ben met namen betekent niet dat ik je naam niet zou herkennen als je je naam zegt,' zeg ik dan met een lachje. Roger is niet zijn naam. Toch...? Nu begin ik te twijfelen aan mezelf. Nehh, hij is geen Roger. Hij ziet er ook niet uit als een Roger. Maar het klinkt heel stom als ik zeg; vertel me je echte naam. Dus dat zeg ik maar gewoon niet. Maar doorCharly ga ik twijfelen aan zijn naam. 'Jawel, ik heb "Roger" vanochtend nog gezien. En ik weet zeker dat hij geen Roger heet. Die naam gaf hij helemaal niet op om zijn rooster op te halen.'

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 11:26 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Samuel Lucas McClain.

    Ik trok mijn wenkbrauwen verbaasd op. "Kan je dat nu geloven ?" vroeg ik fluisteren aan Charlynn. Ik noemde haar lekker Carly. Nee, grapje.
    "Noralie, ik ben wel Roger, serieus, waarom zei ik daarover liegen, en trouwens, ziet het ernaar uit dat ik lieg ?" zei ik waarna ik naar mijn gezicht wees dat doodserieus stond. Ik zou dit nog lang kunnen volhouden, maar dan had ik liever wel een mooie naam gekozen. Niet Roger. Goddank dat ik nog geen Theodore had gezegd.

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    'Ja, ik geloof dat zeker.' fluister ik dan ook grijnzend tegen Samuel's en grinnik dan even en kijk dan weer naar Noralie. Echt hoe lang ging Sam dit nog volhouden, ja, ik noem hem lekker Sam in plaats van Samuel! 'Gaan jullie nu echt een hele discussie houden over Roger's naam?' vraag ik dan grijnzend en rol even met mijn ogen en lach dan en kijk dan even naar Noralie en dan naar Sam.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 11:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Goedemiddag]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Goedemidddaaaggg (:]

    Noralie Anderson
    'Ik weet niet waarom je erover zou liegen, daarom vraag ik me ook af waarom je het doet,' zeg ik dan. Ik kan soms nogal goedgelovig zijn, maar dit geloof ik toch echt niet. 'En nee, daar ga ik geen hele discussie over houden Charly,' zeg ik glimlachend. 'want ik ga naar huis. Tot morgen!' en ik loop dan richting mijn auto en rijd naar huis.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik zal minder online zijn dit weekend en de komende week omdat ik komende week toetsweek heb. Dus chiilaaazzz!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.