• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 10:43 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    'Waarom geloof je mij niet?', vroeg ik haar.
    Ik hield het altijd achter wanneer ik een crush op iemand had, ik bedoel, daar heeft niemand toch iets mee te maken?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Anna Bailey Miller
    Ik haal even mijn nschouders op en wuif het een beetje weg, maar ben wel van plan om antwoord te geven.
    "Nah, omdat je je raar gedraagt bij haar in de buurt" zeg ik dan. "en omdat je waarschijnlijk al de hele les met haar aan het smsen bent" zeg ik dan.
    "Iedereen heeft wel eens een rare dag, maar je hoeft niet meteen uit eten te gaan om het goed te maken.." zeg ik dan.

    Rafael Greywood

    'Oke, oke. Misschien is er iets? En dan?', vroeg ik haar.
    Gedroeg ik me echt raar als ik bij Noralie in de buurt was? Was een diner iets te veel? Zou Noralie het ook nét iets te veel vinden? Zou het haar opvallen?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Anna Bailey Miller
    "Oke, oke. Misschien is er iets? En Dan?" vraagt hij. "Aha!" zeg ik dan en ik lach even. Dus toch. "Nou niks, maar bedenk wel dat je haar amper kent" zeg ik dan ik haal mijn schouders op. "Ze lijkt me wel aardig hoor, maar misschien is ze toch heel anders dan wij nu denken, ze is er net één dag." zeg ik dan. Niet dat ik haar naar beneden wil halen ofzo. Het was gewoon de waarheid. Hij had nog geen 5 minuten met haar gesproken daarstraks. Hij kan natuurlijk wel met haar gesproken hebben in een pauze ofzo, maar dan vraag ik me alsnog af of je diegene dan meteen helemaal leert kennen.

    quin98 schreef:
    (...)

    Andrew Cole

    'Is goed' zeg ik grijnzend. 'Ow dat doet die wel want hij wil meer dan vríénden' zeg ik lachend, ik was er net aan het plagen maar dit is wel waar. Die jongen vond haar zoizo leuk. Ik knik even, 'Het slaat nergens op, ik vindt zulk soort gedrag gewoon zielig maar ja' mompel ik hoofd schuddend en kijk even naar de leerkracht. Ik trek een pruillipje, 'Ow dus wij worden nooit meer als vrienden?' vraag ik nep gekwetst en kijk zielig. Ik hou het even vol en ik moet zeggen dat het volgens mij best wel echt lijkt. Ik lach tenminste nog niet, al duurt dat niet lang meer. Ik schiet in de lach en kijk haar aan. Ik grinnik even, 'Stiekem wil jij mijn buikje gewoon heel graag zien maar ik keur het goed' zeg ik lachend. 'Weet je zeker dat het niet waar is?' vraag ik lachend. 'Of je doet hem stiekem fout zodat je nog lang niet klaar bent met mijn lessen' zeg ik met een knipoog en schud mijn hoofd daarna. 'Nee ik geloof je wel hoor' zeg ik met een glimlach. 'Gelukkig je eigenharen en niet de mijne' zeg ik en haal mijn hand even door mijn haar en grinnik daarna. 'ik zal zorgen dat dat niet hoeft aangezien als je dit snapt het andere ook makkelijker wordt' zeg ik met een glimlach. 'Jaa heeel jaloers' zeg ik lachend en schud mijn hoofd. 'Waarom krijg ik nou weet de schuld omdat hij niet reageert?' vraag ik lachend en kijk eraan.


    Noralie Anderson
    'Ik zal het vanavond allemaal wel gaan zien. En met zien bedoel ik niets zien omdat er niets is.' Hoewel ik er zelf nu ook over begin te twijfelen of er niet meer speelt bij hem. Maar kom op ik kan hem net.. 'Alsof het betekent dat wanneer je geld hebt je alles kunt maken..' En ik zucht een keer zachtjes. 'Aww, dat komt echt heel erg overtuigend over,' zeg ik dan vertederd. 'En alsof jij meer zou willen zijn dan vrienden' vraag ik met een lachje aan hem. Drew ziet toch in de lach en kijkt me aan. 'Nou, het zag er niet verkeerd uit,' zeg ik dan en maak het een beetje plagerig. Zoals we eigenlijk al heel het lesuur zijn. Volgens mij is het lesuur bijna afgelopen. 'Als ik meer tijd met je wil doorbrengen zal ik het tegen je zeggen oké? Ik weet namelijk wel leukere tijdsbestedingen dan wiskunde.' Ik grinnik als hij zegt 'gelukkig jouw haren en niet de mijne' en hij haalt een hand door zijn haar. Ik woel dan even kort met mijn hand door zijn haar. Ik trek dan Drew's vest uit en blijf over in zijn shirt. Ik geneer me er niet voor. Ik lach als hij zegt dat hij heel jaloers is. 'Stiekem ben je echt jaloers maar verberg je dat door het zo te zeggen,' pest ik hem dan. 'Je tart het lot door te zeggen dat hij me stalkte waardoor hij ineens niet meer smste.' Maar dan krijg ik toch een geluidje dat ik een berichtje heb. Ik lees het, natuurlijk van Rafael en glimlach. Ik laat het lezen aan Drew.
    Haha, gelukkig! Het zou niet goed zijn als je hier op school komt en je eerste cijfer is meteen een vier, hahahaha x
    'Zie je, geen jaloerse reactie.' En ik typ een antwoord.
    Dat zou nogal rot zijn, en een fantastisch begin van mijn jaar op een nieuwe school! (; Mag ik toevallig ook geen hint waar we heen gaan? En is een jurkje gepast?
    X


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    'Dus tijd om haar te leren kennen!', zei ik enthousiast.
    Ergens had ze wel gelijk, maar het voelde gewoon best wel goed. Ik dacht non stop aan haar, moet ik dat gevoel negeren? Nee toch?
    'Maar niet tegen haar zeggen he?!', vroeg ik haar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rafael Greywood

    'Wanneer zijn jullie eigenlijk vrij vandaag? Want ik ben na dit uur vrij. Als jullie een uurtje later vrij zijn, kan ik jullie wel vanuit school ophalen?', vroeg ik Samuel en Anna.
    Op dat moment kreeg ik een berichtje van Noralie.
    Ze wilde alsvast een hint waar we naartoe zouden gaan en of een jurkje gepast zou zijn.
    Ik heb hier al over nagedacht, ik had een paar opties.
    Haha, grapjas!
    Maar nee, geen hint
    Wel een vraagje, wat lust je absoluut niet?
    En ja, een jurkje zou gepast zijn! X

    Ik verzond het berichtje en keek naar Anna en Samuel, wachtend op antwoord.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Anna Bailey Miller
    "Dus tijd om haar te leren kennen!" zegt hou enthousiast. "Maar niet tegen haar zeggen he?!" zegt hij dan en ik schud mijn hoofd. "Van mij zal ze niks te horen krijgen" zeg ik dan. Ik ben niet iemand die me er verder mee bemoeit. Ik zou ook niet willen dat mensen dat mij zouden gaan doen.
    "Ik heb hierna nog Natuurkunde" zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 22:17 ]

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Noralie Anderson
    'Ik zal het vanavond allemaal wel gaan zien. En met zien bedoel ik niets zien omdat er niets is.' Hoewel ik er zelf nu ook over begin te twijfelen of er niet meer speelt bij hem. Maar kom op ik kan hem net.. 'Alsof het betekent dat wanneer je geld hebt je alles kunt maken..' En ik zucht een keer zachtjes. 'Aww, dat komt echt heel erg overtuigend over,' zeg ik dan vertederd. 'En alsof jij meer zou willen zijn dan vrienden' vraag ik met een lachje aan hem. Drew ziet toch in de lach en kijkt me aan. 'Nou, het zag er niet verkeerd uit,' zeg ik dan en maak het een beetje plagerig. Zoals we eigenlijk al heel het lesuur zijn. Volgens mij is het lesuur bijna afgelopen. 'Als ik meer tijd met je wil doorbrengen zal ik het tegen je zeggen oké? Ik weet namelijk wel leukere tijdsbestedingen dan wiskunde.' Ik grinnik als hij zegt 'gelukkig jouw haren en niet de mijne' en hij
    haalt een hand door zijn haar. Ik woel dan even kort met mijn hand door zijn haar. Ik trek dan Drew's vest uit en blijf over in zijn shirt. Ik geneer me er niet voor. Ik lach als hij zegt dat hij heel jaloers is. 'Stiekem ben je echt jaloers maar verberg je dat door het zo te zeggen,' pest ik hem dan. 'Je tart het lot door te zeggendat hij me stalkte waardoor hij ineens niet meer smste.' Maar dan krijg ik toch een geluidje dat ik een berichtje heb. Ik lees het, natuurlijk van Rafael en glimlach. Ik laat het lezen aan Drew.
    Haha, gelukkig! Het zou niet goed zijn als je hier op school komt en je eerste cijfer is meteen een vier, hahahaha x
    'Zie je, geen jaloerse reactie.' En ik typ een antwoord.Dat zou nogal rot zijn, en een fantastisch begin van mijn jaar op een nieuwe school! (; Mag ik toevallig ook geen hint waar we heen gaan? En is een jurkje gepast?
    X


    Andrew Cole

    'ooh je aat echt wel wat zien maar ik hou er maar over op aangezien je me toch niet gelijk gaat geven tot je er zelf achterkomt' zeg ik lachend. Ik grinnik als ze zegt dat het heel overtuigend over komt, 'Ik kan toneelspelen' zeg ik grijnzend en kijk haar aan. 'Ja tuurlijk wil ik dat...' zeg ik en kijk haar aan. 'ik wil meer als vrienden, beste vrienden!'zeg ik enthousiast en glimlach daarna. 'Ja je geloofde me hé, stiekem was je al heel blij of niet?' zeg ik ook een beetje plagend terug en grinnik daarna. 'Is goed, en ik weet er ook zat. Binnenkort gaan we gewoon een keer uit school een keertje samen ergens heen, dan wordt het veel leuker dan op school' zeg ik met een glimlach. Ik grinnik even als ze door mijn haar woelt. 'Ja ik gaf toch toe dat ik heel jaloers ben' zeg ik lachend en schud mijn hoofd even. 'Nee hoor, van mij mag je lekker met die jongens doen wat je wilt' zeg ik lachend en glimlach daarna. Ik grinnik even, 'Hij dacht natuurlijk dat die gauw moest stoppen daarom omdat die je inderdaad stalkte' zeg ik grijnzend. 'Zie hij sms't alweer' zeg ik lachend en lees het smsje even. 'het duurde wel even voor die reageerde, missschien toch een beetje jaloers' zeg ik en grijns even.

    Zullen we de schooldag afgelopen laten zijn of nog een les ofzo?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    beter afgelopen, kan je meer doen


    Samuel Lucas McClain.

    Ik volgde het gesprek niet echt meer, maar toen ik iets hoorde over een roze auto keek ik op. Niet dat ik een ego had maar ik had wel een imago. Maar goed, eigenlijk deed ik het ook niet daarvoor.
    "Als jullie het niet erg vinden ga ik liever met mijn eigen auto gaan shoppen, anders moet ik die ook nog eens komen ophalen, heb ik dus geen zin in" lachte ik. De tweets op Twitter bleven toestromen toen ik had aangekondigd dat er een filmpje aan zat te komen. De meeste tweets retweette ik, de rest las ik vluchtig door en een paar beantwoordde ik. Ik beet zacht op mijn lip en stond op.
    "Na deze les is school toch gedaan en aangezien Spaans mijn beste vak is, tja, ik zie jullie straks, ik wacht op de parking". Ik gaf hen nog een knikje en liep de deur uit. Ik zuchtte zachtjes en keek even om me heen. Nadine was verhuisd zonder enig afscheid, Ty zag ik nooit meer en mijn zusje was spoorloos verdwenen. Ik hoopte maar dat ze wist waar ze mee bezig was.

    [ Ik ga slapen, good night! X]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    Samuel Lucas McClain.

    Ik bedacht me, toen ik over het plein liep, dat ik eigenlijk wel eens een video zou kunnen maken met de dingen die ik kocht. Ja, ze waren daar in geïnteresseerd. Ze wouden zelfs weten hoe ik mijn haar deed, maar mijn geheim was gewoon haarwax. Ik ging op een bankje zitten en nam mijn iPhone boven waarna ik FaceBook opende en daar iets random intypte. Ik sloot dat af, ging naar Twitter en zei daar dat ik al wist waar het filmpje over ging gaan. Och, ik maakte mensen zo nieuwsgierig, niet normaal. Ik zette wat muziek op en zong mee terwijl ik af en toe wat dansbewegingen maakte.

    Noralie Anderson
    'Ik ga je inderdaad geen gelijk geven en dat komt in dit geval ook nooit,' zeg ik nog. Een scheef lachje zit op mijn lippen. 'Hm, ik denk niet dat ik zo overtuigend kan toneelspelen,' zeg ik dan. 'Behalve tegenover mijn broers. Maar die zijn heel makkelijk te overtuigen door mij.' Jup, bij hen kan ik veel voor elkaar krijgen. Dan worden mijn ogen ietsje groter als hij zegt dat hij meer wil zijn dan vrienden, want hij lijkt het echt te menen. Maar dan verlossen zijn woorden me en ik geef hem een stomp. 'Ja, ik geloofde je echt even,' zeg ik dan. Ik reageer met opzet niet op het feit dat hij vroeg of ik het echt wilde of niet. Aangezien dat toch alleen maar op meer discussie's leidt. 'Goh, vraag je me nou op een date?' Vraag ik met een lichte grijns op mijn lippen. 'Aangezien je na school tijd wilt afspreken om iets leuks te doen.' Natuurlijk doet hij dat niet, jongens en meisjes kunnen gewoon samen afspreken als vrienden. En niet meer dan dat, behalve beste vrienden. 'Ja dat gaf je toe maar de toon waarop je het zei maakte het sarcastischachtig en daarom leek je het te ontkennen.' Ik prik hem een keer lachend in zijn zij. 'Oke, dan ga ik allemaal jongens aflebberen. Ik mag toch doen wat ik wil?' Ik grinnik kort. 'Ieuw, het idee alleen al. Allemaal verschillende jongens en sowieso gewoon het feit van aflebberen. Nooit.' Bij aflebberen zie ik helemaal voor me dat je gewoon een arm likt ofzo. Drew weet het feit dat Rafael niet gelijk antwoordde toch weer om te draaien in iets jaloers. 'Of hij moest opletten in de les en kon even niets antwoorden en alleen het berichtje lezen.' Ik stuur een sms terug aangezien ik er weer eentje binnen heb. 'Hij wil me geen hint geven waar we heen gaan, maar het is in iedergeval een behoorlijk restaurant aangezien ik vroeg of een jurkje gepast is en hij daarop ja antwoordt.'
    Nog steeds niet lief (;
    Maar oke, ik zal wel geduld op brengen!
    X N.

    En OP DAT MOMENT GAAT DE BEL en ben ik vrij. Ik heb geen lessen meer voor vandaag. 'Freeeedom!' Zeg ik dan glimlachend en begin mijn wiskunde spullen in te pakken. 'Ik ga maar gelijk naar huis, ik weet nu al dat er namelijk thuis op me gewacht wordt met de vragen hoe het was.' Ik grinnik kort, 'ik sms je vanavond nog he!' En dan loop ik weg het lokaal uit naar mijn kluisje.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 10:00 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.