• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 10:43 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Clark
    Op mijn gemak loop ik de school uit, ik ben vrij. Ik zie de bus al aan komen rijden waarna ik snel naar de bushalte loop. De meeste leerlingen gaan iets leuks met elkaar doen, maar daat heb ik vandaag echt geen zin in. Ik neem een plaats en als de bus weg rijd lach ik zachtjes. Naar huis ga ik niet, het is daar te stil. Na drie haltes stap ik uit en als ik rechtdoor loop kom ik al snel aan bij het park. Ik neem plaats op een bankje, die vlak voor een vijver staat. Een kussend stelletje staat onder de fontein te zoenen, het is gewoon te lief voor woorden. Een steek gaat door mijn lichaam heen, mij zal je nooit zo vinden. Snel pak ik mijn tekenblok te voorschijn en pak mijn pennen, waarna ik wat begin te schetsen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Iemand Charlynn meeten?? I'm bored...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik was net van plan om met Noralie naar huis gaan :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Tsja, maar Noralie gaat nog op een date met Raf dus...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Iemand Charlynn meeten?? I'm bored...]


    [Ik heb Samuel ;3]

    [Dat is vanavond pas (: hij gaat eerst nog shoppen met Kate en Sam]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, waar is Samuel en waar is Noralie, kunnen ze met zijn drieën meeten! ;P en ik ben depressief ik heb geen kaarten kunnen krijgen voor het 1D concert. (huil)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ ik ook niet, en ik was optijd op site maar toen ging die niet zeggen dat de kaarten beschikbaar waren]

    quin98 schreef:
    [ ik ook niet, en ik was optijd op site maar toen ging die niet zeggen dat de kaarten beschikbaar waren]


    [Ik ook, maar toen stond ik in een wachtrij 6min en toen ik dan eindelijk op de site was, was alles, maar dan ook ALLES uitverkocht.... OMG!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    [Ik heb ze wel ;3 Alleen nog wachten op het mailtje dat ik ze heb ;3 Ik heb echt zo lang moeten proberen om op de site te komen, maar het is gelukt, dus nu heb ik prijsklasse 50 euro in Antwerpen ;3 Oh, Sam zit op een bankje op het plein te zingen, he's a little weird ;3]

    [ik zat om half 10 al op de site, zegt die kaarten niet beschikbaar, om 10 uur! en dan had ik al voor de zekerheid nog 1 met wachtrij kom ik daar te laat en zijn ze uitverkocht, kut site!]

    [Noralie is bij haar locker (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb een idee, Noralie wil toch naar huis gaan, dan laat ik Charlynn naar Sam gaan en als Noralie dan de school uitloopt om naar huis te gaan ziet ze Charly en Sam zitten en kan ze daar naartoe gaan. En ooehhh Sam en Charly kunnen het niet goed vinden is het niet...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik heb zo een wedstrijd dus je mag Noralie ook wegsturen reageer anders pas laat']

    [okay]

    Noralie Anderson
    Ik ben bij mijn locker en leg de spullen erin die ik toch niet nodig zal hebben. Mijn wiskunde neem ik wel mee, want ondanks dat Drew me met drie opgaven heeft geholpen zijn er nog heel veel te doen. Ik heb Drew's vest nog aan en zijn shirt. Heel charmant maar niet heus. En daar zal ik thuis ook wel vragen over krijgen. Hoewel... Misschien dat ik ongezien naar binnen kan komen. Ik loop de gang door richting de uitgang van de school.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.