• RPG-rechten zijn van Huaso



    Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story

    Aayliah Leighton Hayes ~ Bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~ Telepathie Leave
    Feary Roberts ~ Onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~ Muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~ Natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~ Dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~ Aarde Azulchica
    Kate Miller ~ Gedachtenbeheersing mismi
    Mailee ~ Teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett ~ Water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ Transformatie 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~ Apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~ Lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~ Met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~ Supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~ Emoties manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~ Vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~ Schaduwen beheersen Annabeth
    Nick Garcia ~ Zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~ Telekinese 5HELLEY
    Lukas Olaf Ericsson ~ Shadowstep LogitG27



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [What happened? Zijn we al aangekomen?]


    help

    [nee, ze zitten nog in de trein]

    Chad
    Ik keek even ongemakkelijk om me heen.
    "Dus... Heb je hobby's?" vroeg ik in het algemeen, maar vooral aan Eric omdat ik niet verwachtte dat de andere jongen zou antwoorden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    -

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 18:47 ]


    help

    [OF WACHT NEE. Chad en Chase zitten nu toch in een andere coupé? Wie zit er dan nog in die van Leigh en Mel enseu?]


    help

    {euhm, ik weet niet wie daa rnu nog zit...
    Chase en Chad zitten inderdaad in een andere.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eric Saade
    Nadat Chad en Chase wat onnozel hadden gedaan, vroeg Chad aan niemand in het bijzonder wat onze hobby's zijn. "Ik speel gitaar en ga regelmatig eens snowboarden", antwoordde ik op zijn vraag.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Chase
    "Wij maken ook muziek en zingen wat en zo." glimlachte ik.
    "Chad gaat ook kunstschaatsen en ik doe zwemmen." legde ik nog verder uit en zag hoe Chad helemaal rood kleurde.
    Wraak kon soms zo zoet en subtiel zijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tom

    Kunstschaatsen, je moet er maar van houden. Niks voor mij.
    'Ik heb vroeger ook gitaar gespeeld, verder heb ik niet echt hobby's', vertel ik ze.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 17:34 ]


    Physics is awesome

    Eric Saade
    Ik moest even grinniken toen ik Chad zag rood worden. Ik wist nu al dat dit geen normaal jaar zou worden met die twee in de buurt.
    "Hoe hebben jullie ouders het ooit met jullie 2 kunnen uithouden?" vroeg ik lachend.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Chad
    "Das een goede vraag." grinnikte ik.
    "Nou, ons kleine zusje vind ons in ieder geval hilarisch."
    "Misschien na deze morgen niet meer."
    "Ah, ze is het gewend."
    "Ja, maar mama was echt niet blij."
    "Maar Sarah heeft er toch geen probleem van gemaakt?"
    "Ja, maar zij maakt er nooit een probleem van."
    "Das waar... Ah ze vergeven het ons wel."
    "Zoals altijd." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Faery Roberts
    Aangezien het meisje waar ik bij liep, was weggegaan zat ik nu helemaal alleen in de coupé.
    Ik zuchtte en plofte opnieuw neer op de bank.
    "Dan maar een eenzame rit naar die school." mompelde ik en duwde mijn koffer wat aan de kant, zodat ik mijn voeten erop kon leggen. Ik nam mijn ipod uit mijn zak, stak mijn oortjes in en luisterde naar wat muziek om de tijd te doden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Olaf Ericsson
    Rustig liep ik door de trein langs de coupés om te kijken of ik een lege of bijna lege kon vinden, ik was nu even gesteld op wat rust en stilte. De muziek in mijn oortjes stopte. "Wat is dit nu weer..." dacht ik. Ik keek op mijn mobiel wat het probleem was. "Low Battery" gaf ie aan, lekker dan. Toevallig op dat moment zag ik een coupé waar maar één iemand zat, een meisje die met haar voeten lui op de koffer half lag te maffen met oortjes in. Langzaam liep ik er maar naar binnen. "Goedemiddag jongedame" zei ik met een kleine grijns op m'n gezicht. Snel daarna ging ik zitten, opende mijn koffer en begon de lange, zware zoektocht naar de oplader van mijn mobiel.


    It's high noon.

    [Okaay. Iemand voor Leigh of Leo dan?

    Leo de populaire gast die alle meisjesharten steelt en heel erg spontaan is.

    Sorry, maar ik vind het nog altijd grappig. XD]


    help

    Faery
    Ik schrok op bij het horen van een jongensstem en zette geschrokken mijn voeten terug op de grond. Ondertussen viel mijn ipod bijna op de grond. Ik ving hem nog maar net door de draad van de oortjes vast te grijpen. Blozend hees ik hem omhoog en propte hem snel weer in mijn zak.
    "Euh... hallo." bloosde ik.

    {ik was vergeten dat je zo goed kan RPGen, schat :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”