• RPG-rechten zijn van Huaso



    Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story

    Aayliah Leighton Hayes ~ Bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~ Telepathie Leave
    Feary Roberts ~ Onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~ Muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~ Natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~ Dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~ Aarde Azulchica
    Kate Miller ~ Gedachtenbeheersing mismi
    Mailee ~ Teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett ~ Water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ Transformatie 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~ Apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~ Lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~ Met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~ Supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~ Emoties manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~ Vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~ Schaduwen beheersen Annabeth
    Nick Garcia ~ Zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~ Telekinese 5HELLEY
    Lukas Olaf Ericsson ~ Shadowstep LogitG27



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eric Saade
    "Het zou wel kunnen ja, ik herinner me er vaag iets over", zei ik. Ik wist zeker dat dit antwoord Chase wel zou bevallen, en Chad zou het vast ook hilarisch vinden.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Chad
    "God, dat meen je niet?" lachte ik.
    "Ik zei het toch!" grinnikte Chase.
    "Maar jij zegt zoveel."
    "Nou, deze keer is het waar."
    "Inderdaad... voor een keertje."
    Ik keek naar de jongen die ook hier zat. Hij had zich nog niet voorgesteld... Ik wou net wat zeggen maar Chase was me voor.
    "Hallo, jij!" grijnsde hij en ging met zijn gezicht vlak voor dat van die jongen hangen.
    "Jij bent een stil typetje. Ben je bang van me?" grijnsde ik
    Ik trok hem terug.
    "Je zou voor minder bang worden. Gast ik dacht even dat je hem ging zoenen!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tom

    'Jij bent een stil typetje. Ben je bang van mij?', grijnsde een van de tweeling. Met een op getrokken wenkbrauw kijk ik hem aan.
    'Als jij mij bang wil maken moet je veel beter je best doen', zeg ik tegen hem.


    Physics is awesome

    Chase
    "Hmm, jammer. Moest ik nu verkleed zijn als zombie, met rottende stank, vlammend rode ogen en gekreun en al erbij? Dan?" vroeg ik glimlachend.
    "Euh, Chase." hoorde ik Chad zacht beginnen.
    "Zwijg, Chad." mompelde ik en wende me weer tot de jongen.

    Chad
    "En als we in een eng steegje zitten?" ging hij gewoon verder.
    "Chase..."
    "Dan ben zelfs jij bang." zei hij en kwam weer dichterbij.
    "Boeh!" riep hij bijna in het oor van die jongen.
    Oh, shit... hij gaat echt slaag krijgen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {haha ik ga hem zo lang irriteren tot hij hem slaat :p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Chase
    "Hmm, jammer. Moest ik nu verkleed zijn als zombie, met rottende stank, vlammend rode ogen en gekreun en al erbij? Dan?" vroeg ik glimlachend.
    "Euh, Chase." hoorde ik Chad zacht beginnen.
    "Zwijg, Chad." mompelde ik en wende me weer tot de jongen.

    Chad
    "En als we in een eng steegje zitten?" ging hij gewoon verder.
    "Chase..."
    "Dan ben zelfs jij bang." zei hij en kwam weer dichterbij.
    "Boeh!" riep hij bijna in het oor van die jongen.
    Oh, shit... hij gaat echt slaag krijgen...


    Tom

    'Zelfs dan ben ik niet bang voor je', zeg ik tegen hem.
    'En kap eens met dat je steeds zo dichtbij komt, de laatste die dat een keer teveel deed denkt er nog geen eens over om zoiets nog een keer bij mij te doen', waarschuw ik hem. Ach ja, bij mij geldt de regel wie niet luisteren wil, moet maar voelen.


    Physics is awesome

    Huaso schreef:
    {haha ik ga hem zo lang irriteren tot hij hem slaat :p}


    [Doe dat nou niet]


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    [Doe dat nou niet]

    {waarom niet? -pruillipje-}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    (...)
    {waarom niet? -pruillipje-}


    [Hij houd niet van gezag en er is een reden waarom hij naar die school moet](nerd)


    Physics is awesome

    Chad
    Chase begon te lachen en ik rolde met mijn ogen. Was hij echt zo dom? Die zou hem echt wat aan doen als hij nu niet normaal ging doen.
    Ik greep hem bij de achterkant van zijn shirt en trok hem terug naast me neer.
    "En als je nu niet blijft zitten dan neem ik de ducktape... Mama heeft me wat meegegeven, voor het geval dat."
    "Meen je dat?" vroeg hij schril. Zijn aandacht gelukkig afgeleid van die jongen.
    "Ja, zeker dat ik het meen."
    "Ik geloof je niet."
    "Oh, nee?"
    "Nee!"
    "Ok, dan toon ik het je!"
    Ik nam mijn rugzak en haalde er een rol ducktape uit.
    "Dat meen je niet!"
    "Jawel!"
    "Waarom krijg ik geen rol voor jou?"
    "Omdat ik de verantwoordelijkste ben."
    "Ja... inderdaad. Als ik 1% verantwoordelijkheid in me heb dan heb jij er 1,1%."
    "Ok, ik tape je vast!"
    "Nee!"
    "Te laat!"
    Ik nam de tape en rolde er al een stukje af...
    "Tenzij je van plan bent om te blijven zitten.."
    "Ok, ok." zei hij nors;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ducktape?! Daar zou ik nou nooit op zijn gekomen]

    Tom

    De andere van de tweeling is verstandiger dan zijn broer.
    'Dus jullie zijn altijd zo druk?, vraag ik met de nadruk op zo druk. Ik kan ook heel druk zijn, je moet pas voor mij op passen als ik echt rustig word. Dan kan je beter weg wezen want dan ben ik al aan het bedenken hoe ik je het makkelijkst neer kan halen zonder mezelf te veel schade toe te laten brengen.


    Physics is awesome

    [TERUG VAN DE BOEKENBEURS.

    En nu ga ik eten.]


    help

    Chad
    "Ja, sorry... we hebben ADHD." mompelde ik, terwijl Chase nors naast me zat te mokken.
    "Drukte zit in ons bloed." glimlachte ik.
    "Maar vooral in het zijne." mompelde ik er dan achterna en Chase snoof even verontwaardigd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tom

    ADHD, dat verklaart veel. Aangezien zij blijkbaar een andere mail hebben gehad dan ik, is dat wel een beetje vreemd. Misschien willen ze gewoon heel graag leerlingen op die school. Ik vraag mezelf af hoe streng ze zijn op die school.


    Physics is awesome

    mismi schreef:
    Kate Miller
    "Haalde je er ook goede cijfers op?" vraagt hij dan vervolgens, terwijl hij zich afvraagt of hij nu liever aan het praten is of dat hij liever stil is en niets zegt. Ik glimlach even en knik. "Ja, ik vond het een leuk vak en probeerde altijd zo goed mogelijk mee te doen" zeg ik dan. "Waar kom jij vandaan?" vraag ik dan.