• RPG-rechten zijn van Huaso



    Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story

    Aayliah Leighton Hayes ~ Bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~ Telepathie Leave
    Feary Roberts ~ Onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~ Muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~ Natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~ Dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~ Aarde Azulchica
    Kate Miller ~ Gedachtenbeheersing mismi
    Mailee ~ Teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett ~ Water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ Transformatie 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~ Apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~ Lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~ Met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~ Supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~ Emoties manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~ Vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~ Schaduwen beheersen Annabeth
    Nick Garcia ~ Zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~ Telekinese 5HELLEY
    Lukas Olaf Ericsson ~ Shadowstep LogitG27



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Annabeth schreef:
    [Okaay. Iemand voor Leigh of Leo dan?

    Leo de populaire gast die alle meisjesharten steelt en heel erg spontaan is.

    Sorry, maar ik vind het nog altijd grappig. XD]

    {sorry, mijn personages zijn net druk bezig :)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Okaaay. Mja, ik ga nog een beetje lezen.

    MAN DAT BOEK IS VERSLAVEND.]


    help

    {welk boek? ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Olaf Ericsson
    Ik zag de geschrokken reactie en schoot in de lach: "Haha, geen zorgen hoor, lui zijn is soms gezond, ik vind het niet erg als je op je koffer hangt hoor!" Grijnzend zat ik nog steeds in mijn koffer te graaien naar die verdoemde oplader. "Hierrrrrrkomen pokkeding" zei ik tegen m'n koffer. Met gekke bekken trekkend begon ik maar een gesprek met het meisje. "Zoooo... wat brengt jou in deze trein? Niet voor de koffie neem ik aan, die trouwens zeer lekker is, aanrader!" Ik zag dat ze wat verlegen en geschrokken keek en probeerde haar zo veel mogelijk op gemak te laten voelen door wat dom te doen met m'n koffer.


    It's high noon.

    Huaso schreef:
    {welk boek? ;)}


    [De edelsteentrilogie. Ik ben nu bezig met Smaragdgroen.]


    help

    Faery
    Ik keek hem eerst wat dommig aan, maar schoot toen in de lach.
    "Kan je hier koffie krijgen dan?" vroeg ik, in een poging ook sociaal te doen. "Want dan is er ook vast warme chocomelk. Veel beter dan koffie." zei ik glimlachend. Ik keek nog even onzeker, maar legde toen mijn voeten weer op mijn koffer.
    "En ik ben hier om dezelfde reden als iedereen, denk ik. Om naar Lingman High te gaan." zei ik en moest grijnzen, terwijl ik keek hoe hij liep te sukkelen met zijn koffer.
    "Zoek je dit?" glimlachte ik, waarna ik voorover boog en een lader uit zijn koffer haalde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eric Saade
    Opnieuw vulden ze elkaar zonder problemen aan en ik begon er weer al meer van te verstaan. Ik kon hier wel aan wennen, hoopte ik. Ik keek even naar het landschap buiten en zag dat het aan het sneeuwen was. We waren dus al redelijk noordelijk aangezien het hier al sneeuwt in September.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Kijk Yara!!!!
    Marco RPG't meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! (hoera)

    *totaal niet enthousiast of zo xD*}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Olaf
    Lachend vroeg ze aan me of hier koffie en chocomelk te krijgen waren. "Ja, er loopt hier rail catering rond, die verkoopt van alles, ook koffie en chocomelk" lachte ik terug. "En natuurlijk, dat is waar, stomme vraag waar je heen gaat." Ik deed een facepalm op m'n voorhoofd waarna je een harde klets hoorde terwijl ik niet hard op m'n eigen voorhoofd sloeg. Nadat ik antwoordde boog het meisje voorover en viste zo mijn oplader uit de koffer. "Zoek je dit?" glimlachte ze. "Ik.. wat.. hoe.. waar.. hoe... in het voor vakje, had ik moeten weten! Thanks a bunch!" zei ik met een dom Engels accent. Langzaam pakte ik de oplader uit haar hand. "Zou je er bijna voor betalen.. Nu het stopcontact vinden..." zei ik terwijl ik zoekend rondkeek en het stopcontact uiteindelijk vond onder de bank waar ik op zat. Toen mijn mobiel aan de lader zat schoot me opeens te binnen... "Olaf, is de naam, slordig dat ik me nog niet voorgesteld had." Lachend stak ik m'n hand uit.


    It's high noon.

    {Achja, da was hij, juuuuuuuust
    sorry dat ik je niet herkende broertjeeeh}

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:19 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    SupahBaby schreef:
    {Achja, da was hij, juuuuuuuust
    sorry dat ik je niet herkende broertjeeeh}


    (Hehehe, geeft niks hoor :3 ik ben heul sneaky ^^)


    It's high noon.

    Faery
    Ik lachte om zijn accent en keek toen grinnikend naar zijn zoektocht. Toen hij eindelijk een stopcontact gevonden had, stelde hij zich voor als Olaf. Ik nam glimlachend zijn hand aan.
    "Ik ben Faery." glimlachte ik. Wow, ik had met hem al meer gelachen dan in mijn hele leven, denk ik.
    "Waar kom je vandaan?" vroeg ik toen, terwijl ik hem vragend aankeek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Chase
    "Weet je, Eric." begon ik grijnzend, om Chad te pesten.
    "Chad kan dus echt pirouettes op het ijs en zo."
    Chad stompte me in mijn zij, maar ik negeerde hem.
    "En hij is echt superlenig geworden."
    "Stop, Chase!"

    Chad
    Hij ging gewoon door.
    "Hij kan een split en zo... en iedere avond oefent hij-" Ok, dit ging erover. Ik nam de ducktape en plakte die over zijn mond.
    Hij keek me met grote ogen aan en ik maakte gebruik van zijn moment van verwondering om de ducktape ook om zijn lichaam te winden en zo zijn armen tegen hem te binden.
    "Zo... dat is ook opgelost." grijnsde ik en Chase keek me kwaad aan en begon in de ducktape te praten... Niet dat we daar iets van verstonden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Olaf
    Het meisje stelde haarzelf voor als Faery. Een aparte naam die ik eigenlijk nooit eerder heb gehoord, vast buitenlands. "Wauw, mooie naam!" zei ik met een open mond. Terwijl ik haar hand nog steeds vast hield vroeg ze waar ik vandaan kwam. "Denemarken, Svenstrup. Zo heet de stad. Jij? Ik doe een gokje aan Engeland vanwege je..." ik nam even een hap lucht en ging verder: "mooie naam?" glimlachte ik. Ik praat teveel.. dacht ik in mezelf.


    It's high noon.

    Tom

    Met verbazing zit ik naar de tweeling te kijken. De ene heeft de ander in gepakt met ducktape. Een glimlach verscheen op mijn gezicht. Vooral omdat de ander nogal verontwaardigd is en probeert te praten. Niet dat ik er iets van begrijp.


    Physics is awesome