• RPG-rechten zijn van Huaso



    Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Hoe beginnen we deze RPG?
    Je schrijft je personage in. Met elk een andere kracht. 1 kracht kan dus geen 2 keer voorkomen.
    De RPG begint op 1 september, wanneer iedereen verzamelt om de trein op te stappen.
    Mensen kunnen elkaar al leren kennen en het kan me doorgegeven worden, wie bij wie in de kamer ligt, daarna maak ik een regeling.


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story

    Aayliah Leighton Hayes ~ Bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~ Telepathie Leave
    Feary Roberts ~ Onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~ Muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~ Natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~ Dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~ Aarde Azulchica
    Kate Miller ~ Gedachtenbeheersing mismi
    Mailee ~ Teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett ~ Water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ Transformatie 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~ Apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~ Lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~ Met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~ Supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~ Emoties manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~ Vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~ Schaduwen beheersen Annabeth
    Nick Garcia ~ Zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~ Telekinese 5HELLEY
    Lukas Olaf Ericsson ~ Shadowstep LogitG27



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 19:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    'Sure' Andwoord ik en duw de deur van mijn coupe open en wacht tot zij binnen is tot ik hem weer dicht doe, mijn moeder was brits en mijn vader Italiaans en op mijn 16de gingen ze uit elkaar en ben ik eerst een jaar bij mijn vader gebleven en vervolgens naar mijn moeder gegaan die weer in Engeland was gaan wonen.


    Melanie Everett
    Hij duwt de deur open en ik stap naar binnen, het is heerlijk rustig in vergelijking met de coupé waarin ik zat. Hij doet de deur achter me dicht en ik ga in kleermakerzit zitten op het bankje. Ik ben lenig, omdat ik aan yoga doe, en mijn broek is stretchend [whothefuckschrijfjedat?] dus gaat dat ook gemakkelijk. En daarbij vind ik het lekker zitten. Zogenaamd dat je er spataderen van krijgt geloof ik niet in, en anders zie ik dat later wel. Ik kijk Daniël aan en glimlach dan. 'Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat de treinreis voorbij is,' zeg ik met een klein zuchtje. Mijn grijs-blauwe ogen kijken even uit het raam weer naar het landschap. 'Maar ja, die zal misschien nog wel even duren.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    No problem x



    Jessa:
    In de coupé was het weer ontzettend stil. Ze vroeg zich af of de rest in de coupé uberhaupt nog gepraat hadden. Ze had het gevoel alsof Leo meer het populaire type was. De spontante jongen waar alle meiden voor viellen en ze had zo'n vermoeden dat die het helemaal niet leuk vond om met drie van die stille mensen te zitten. Bryson leek erg verlegen en op zichzelf, misschien nog wel meer verlegen dan Jenna, die zat waarschijnlijk liever in zijn eentje in een coupé. Kayla was nog een beetje onduidenlijk voor haar, ze praatte niet veel, ze had ook helemaal niet veel gezecht sinds Jenna binnen was gekomen. Toen Jenna besefte dat ze veel te veel naar Leo, Bryson en Kayla keek pakte ze snel haar schetsboek uit haar tas en begon ze een beetje te tekenen om de tijd de doorbreken.


    Hi. This makes no sence.

    [Whut? De spontane jongen waar alle meiden voor vielen? What do you think of him, young lady?

    That is so true. Maar gewoon omdat hij cute is. :Y)]

    Leonardo Julius Amante || Achttien

    Jenna kwam weer binnen en Leo keek even op, om daarna meteen weer door het raam naar buiten te kijken. Een tijdje later hoorde hij gekras van een potlood op papier en weer keek hij even verstoord op. Uiteindelijk hield hij het niet meer uit en haalde zijn partituren uit zijn rugzak, waar hij noten op begon te schrijven en ze dan afspeelde met de pianofunctie op zijn iPhone. Het was niet de beste manier om liedjes te schrijven, maar hij had toch ìets nodig om de tijd mee te verdrijven. Hij kon moeilijk in de treincoupé ukelele beginnen spelen.


    help

    |Douglas is my husband. He only doesn't know yet. |


    kindness is never a burden.

    5HELLEY schreef:
    |Douglas is my husband. He only doesn't know yet. |


    Whut? I tought he was mine...

    THE CHEATER.


    help

    Annabeth schreef:
    (...)

    Whut? I tought he was mine...

    THE CHEATER.


    | HAHA! Lekker puh! (puh)
    Ow wait. He's cheating on my too... )': |


    kindness is never a burden.

    5HELLEY schreef:
    (...)

    | HAHA! Lekker puh! (puh)
    Ow wait. He's cheating on my too... )': |


    Ik weet niet eens wie het is :$


    Hi. This makes no sence.

    Annabeth schreef:
    [Whut? De spontane jongen waar alle meiden voor vielen? What do you think of him, young lady?

    That is so true. Maar gewoon omdat hij cute is. :Y)]

    Leonardo Julius Amante || Achttien

    Jenna kwam weer binnen en Leo keek even op, om daarna meteen weer door het raam naar buiten te kijken. Een tijdje later hoorde hij gekras van een potlood op papier en weer keek hij even verstoord op. Uiteindelijk hield hij het niet meer uit en haalde zijn partituren uit zijn rugzak, waar hij noten op begon te schrijven en ze dan afspeelde met de pianofunctie op zijn iPhone. Het was niet de beste manier om liedjes te schrijven, maar hij had toch ìets nodig om de tijd mee te verdrijven. Hij kon moeilijk in de treincoupé ukelele beginnen spelen.



    Hahaha, om eerlijk te zijn helemaal niets x3 Ik krijg gewoon zo'n idee van hem:Y)


    Hi. This makes no sence.

    Tania schreef:
    (...)

    Ik weet niet eens wie het is :$


    ;O


    help

    Tania schreef:
    (...)


    Hahaha, om eerlijk te zijn helemaal niets x3 Ik krijg gewoon zo'n idee van hem:Y)


    Zo is hij wel in een andere RPG, en dan zo echt het arrogante type. xd


    help

    Jenna:
    De irritatie sloeg een beetje over bij haar. Ie-der-een was gewoon stil, ze kon het niet uitstaan. Iedereen deed ongemakkelijk. Was zij nou de enige die echt contact wou maken met deze mensen? Die vrienden wou maken? '' Oke, even serieus.'' zei ze toen. ''Gaan we nou de hele weg stil zijn? Elkaar bijna negeren? We zitten een jaar lang met mekaar op een school, een jaar lang bij mekaar en nu zit iedereen hier gewoon...stil? Alsof het niets is?'' Zei ze verward. Ze hoopte dat de anderen het niet verkeerd zouden opvatten want dat was helemaal niet de bedoeling. Ze was gewoon benieuwd naar hun, nieuwschierig.


    Hi. This makes no sence.

    Annabeth schreef:
    (...)

    ;O


    :x Ik voel me nu heel ernstig xd


    Hi. This makes no sence.

    Annabeth schreef:
    (...)

    Zo is hij wel in een andere RPG, en dan zo echt het arrogante type. xd


    haha vet x3 echt zo'n badass type zeker?xd


    Hi. This makes no sence.

    (Een beetje wel ja. :3 ik zit op le phone)

    Leonardo Julius Amante
    Op een gegeven moment schrok Leo weer op. Jenna zei iets, maar hij had niet verstaan wat met zijn oortjes in zijn oren.
    "Oh, sorry... Wat?" Vroeg hij verward nadat hij ze eruit had gehaald. Hij tekende nog een achtste noot bij die hij nodig had voor zijn hopfiguur.


    help

    hahaha vet^^



    Jenna:
    Toen Leo reageerde zuchtte ze. '' Dat ik vind dat we elkaar juist nu zouden moeten leren kennen. Dit is onze kans om vrienden te maken, vrienden voor op school. Of naja, vrienden hoeft nou ook niet meteen maar tenminste contacten. Zodat we niet helemaal alleen zijn op school. Maar in plaats van die contacten te maken zitten we nu gewoon met onze telefoons of schrijfblokken geisoleerd van de buitenwereld. Daar is toch geen bal aan? We zijn hier nu met z'n vieren, we kunnen elkaar leren kennen omdat we bij mekaar op school zitten en we doen er niets aan. Dat slaat toch nergens op?'' Ze voelde zich een beetje opgelaten en hoopte dat de rest het met haar eens zou gaan. Ze kon die stiltes gewoon niet aan. Vreselijk.


    Hi. This makes no sence.